Graffiti is like music for your eyes.
Han får skylla sig själv. Tatuerarn kanske skulle ha frågat om leg men det var han som gick dit och vill tatuera sig, ingen tvingade honom.
Fuck me, I am weak
Och han har ju redan en på armen. Puckot får ju helt klart skylla sig själv.
Hahaha..hur fan kan man skylla på tatueraren när man skaffat en mastodontatuering på ryggen?
•pave paradise•
Haha, ja, den idioten får ju skylla sig själv.
haha! ja såg den där.. han säger ju bara som han gör för att mamma sagt till honom.. "hade jag tänkt efter hade jag inte gjort nån tatuering alls" säger han i metro. hmm kanske var dags att börja tänka efter efter du gjorde ditt fula kina tecken på armen.. fan att ett sånt här löjligt exempel ska bli det första ARN fallet om tatuering av minderåriga.. mk1: jag förstår att du gillar din gaddning men faktum är att en välgjord tatuering av den storleken inte bölir så blodig och svullen (oftast) och att allt på deras hemsida är kasst.. fundera lite mer på val av tatuerare till nästa gaddning kanske.. jaqg vet att du inte kommer hålla med mig nu så jag vet inte varför jag skriver det men du kommer hålla med mig om några år..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
moufassa: mjo hemmagaddar används ofta mer som ett uttryck för amatör gaddare som sitter hemma och gör skit.. hellre en profsigt utförd gaddning hemma hos nån än en kass i studio..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min => http://img216.imageshack.us/my.php?image=p1010205au3.jpg vete fan om jag länkade rätt...
http://www.bf-house.com/6.html haha wat de fakk!! Jag har inget att säga om någon/någras val av tatuering eller studio men vad är dealen med tyskjäveln och hans fjortis wannabe praktikant på den här studion? Måste ju kuta förbi på lite mjölk och kaka när jag är i närheten och spana in dom på riktigt. Jag tror att om man super ner han biffen och sätter en viking kniv i näven på han så har man en helkväll.
Rock out with your cock out!
så, var gör jag en billig och bra,rätt så stor, "text-tatuering" i luleå, piteå eller närheten?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Foerplay: Hate to break it to you, billig och bra går väldigt sällan ihop när det handlar om tatueringar.
Still in the bridge
jag har aldrig förstått varför man ska leta sig tokig på att hitta en billig studio.. det handlar om nåt som ska sitta på din kropp resten av livet..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
folk är villiga att betala mer för ett par brallor än en tatuering hahaha de e så sjukt
mitt i prick, killar.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
eftersom min tatuering är enkel så klarar vilken tatuerare som helst att få den fin :) En enkel text alltså. Jag har lagt min "stora" tatuering på is för jag inte hade råd eftersom den går upp på 5000-5500 och ska göra den i stockholm hos en snubbe.
Varför jag skrev billig vet jag inte. Men hört att det finns många här som tar grymt överpris med tanke på hur bra det blir, medans det ska finnas nån snubbe som var grym och då hade humant pris..
Jag har sett tatuerare som lyckats fucka upp enkla raka bokstäver. När en text inte är jämn ser det riktigt jävligt ut.
Det som inte dödar, det härdar!
imorgon blir det ett samtal till aeon tattoo woho
Ska slänga upp bild på min senaste så småningom. Är grymt nöjd med den iaf. :)
Under tiden kan ni njuta av
mina äldre grejer Där är dock endast ett fåtal av mina gaddningar.
Still in the bridge
Äsch, kom inte att tänka på att man måste vara inloggad på myspace för att se bilderna.
1 2
Still in the bridge
Ska göra ett prortätt i januari fast i newschool, ingen som sitter inne på någon sådan bild? Känner mig lite orolig att personlighetsdragen inte kommer fram.
Rock out with your cock out!
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Clydisch diggar elfant-vaddetnuär-gadden som fan haha sen är ju letteringen jävligt sjysst den med :)
va?
pool: Tackar tackar :)
Still in the bridge
Jag måste säga att den där artikeln om snubben som tatuerade sig fast han var 17.. Fan han får väl skylla sig själv. Jag menar det är ju inte deras fel att han ljuger för dem. Man är ju inte bra mycket mer korkad när man är 17 som när man är 18. Lite får han väl tänka själv.. Dessutom så hade han en tatuering på högra armen så han visste ju lixom vad det handlade om .. Idiot
Clydisch P21 Så grym. Har själv funderat på att göra den elefanten på underarmen också :P Men blir inte så för har ingen plats där.
mellanöl: Man tackar :)
Still in the bridge
Fika finns inte på engelska.
HJÄLP! Skulle göra mig en halv sleeve, japansk med svart o mörka färger hos tatto killen i stan (Daneil) Jag frågade om pris o han säger 9 tusen! Driver han? eller kostar det så jävla mycket? Visst han är ju ganska "känd" vad jag hört. men 9 TUSEN?!
Det låter inte överdrivet dyrt
Wordlife no doubt baby
al3: jag tycker inte heller det låter överdrivet dyrt.. tatueringar kostar mycket pengar.
Asså, en halvsleeve för nio låter inte som någon jättebra deal men ändå inte otroligt dyrt. Min flickvän betalade 12000 totalt tror jag för sin överarm.
Better active today than radioactive tomorrow
9000 e ju fan inte dyrt. fattar itne va folk har för fel, varför sak alla ha så billiga tatueringar som möjligt??? de e sjukt. Kvalite kostar!
En fråga Tycker ni att man behöver vara biff för att ha tatueringar? så att man har något att visa upp så att säga...
Om du tänker biffa upp dig kan du ju alltid tatuera in något på en kroppsdel som inte kommer växa eller ändras så hejvilt efter träningen.
•pave paradise•
lhabia även om han tatuear sig först och sen tränar å ändras inte kroppen så pass mycket ändå, om vi inte snackar massiv viktuppgång/nedgång. Huden är elastisk.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Menade inte om jag ska träna om ni tycker att smala människor kan ha tattos, asså män eller ska det vara stora starka !
MR-J: Haha, vafan? Enda fördelen med att vara stor och stark är väl att du får plats med större motiv? :) klart smala människor kan vara gaddade.. tar bort stereotypen; tatuerad = macho.
Fika finns inte på engelska.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Haha... Jag skippade en tatuering av Adam Barton för att vara med min flickvän...och ångrade det inte. Galet. Ska posta mina 2 senaste av Henry Lewis framöver...
rupus galna grejer! riktigt fresh..