Lyricist
2006-11-15 07:57
Vit är fan alltid billigast! Lacka bilen rosa med lite flake och 100 lager klarlack istället
nej då, det behöver inte kosta så jävla mycket, det där beror helt och hållet på vem du går till, färg. om bilen ska total lackas invändigt och utvändigt, sen hur mycket underarbete det är. en vanlig orginal färg med förtunning/grund osv kan gå på runt 5 lax. jag lackade om en grävmaskin på jobbet i sommras, och färgen o det gick på runt 5 lax
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Lyricist
2006-11-15 20:23
Ähh...Rolla bilen som alla andra svenskar gör!
åffer dom delar många komponenter med audi och vw så det är inte helt omöjligt att den skulle kunna sitta i en audi, vet att den även sitter i golf gti. kan vara leon cupra r du tänker på. den delar motor med audi s3!
it has to be the BAC in me.
fick hem en bok idag jag beställt om hur man bygger om sin bil och ändå kan få igenom den på besiktningen och allt med customiseringen och så :)
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Lyricist
2006-11-16 17:31
Soft soft! Kan vara bra att veta sånt där
jo, skiter det sig med besiktningen så fortsätter jag att bygga o mera häst sen blir det birka cup och sthlm open
Jag har ingen forumsignatur.
vad har du för motor i?
350
nä den är bara chippad
carloz P20 Det finns en Ibiza Cupra-modell med A4-motor i, det är en sportmodell och går skitbra i och med den lilla vikten och stora motorn.
Jag jobbar med Seat, och får in sådana lite då och då, inte ofta, men ibland :)
Signatur får rum här
okok. jag har en 350 isär plockad som ska renoveras o trimmas skiten ur innan den hamnar i min amazon =)
-SAFT- P0 nice nice! Ska plocka isär och putsa iordning när jag orkar. Helst skulle man ju vilja ha en kompressor upp ur huven =)
är du glad nu? din jävel! när du gjort en populär tråd, va! va! va! hej schteve!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lyricist
2006-11-16 19:29
Kreativ Ohja...Inte trodde du att min egna lilla biltråd skulle bli så populär va? VA? VAAVAVVAAVVA?
Just det;D
Soft att ni pillar med v8:or grabbar...Det är det enda rätta;D
palla v8, jag drog en concorde motor i min moppebil igår. fett soft.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lyricist
2006-11-16 19:38
Haha...Skall du liksom förstöra min tråd och uppa gamla battles i b&c nu eller? Jag rapporterar detta haha;D
Just nu sitter jag inne på min
Honda Accord Type-R 99 Komforten är ashärlig men jag börjar tröttna på bilen f.ö.
Jävla förbandade förband
Lyricist
2006-11-16 19:40
ZooLive P25 Ser ut att vara en skön bil. Går den bra eller?
Sälj skiten och köp något nytt om du nu tröttnat på den;D Det är det enda rätta då!
Zteve-O P17 Ja den går finfint, 0-100 på 6 sek och toppar 245kmh/h, det var iaf då jag släpte gasen =)
Jo men så är det ju så att man måste hitta ngt som ersätter det jag har, jag är ju jävligt nöjd med bilen, men är dock sugen på bakhjulsdrift vid nästa köp iaf.
Jävla förbandade förband
v8 is the shit, resten e för kärringar kompressor e najs, men jag tror nog att besiktningen blir lite kinkig om du rullar in med den o det viner av den som fan :P jag byter nog till en vassare kam och större ventiler och lite sånt fint ;)
åffer du tänker nog på dom lite modernare
cuprorna 156hk och 180hk 1.8T sitter det i dom. den motorn sitter i mååååånga audi/vw/skoda bilar
carloz P20 Ingen sa något om någon årsmodell? :P
Det är iaf en A4 motor i den :)
Och att Ibiza'n går så bra med dne motorn är att dte är en jäligt liten och lätt bil för en sån motor :)
Är du också Seat-fantast?
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-16 22:31
ZooLive Det är fina siffror det! Låter som en kul bil, fast utan bakhjulsdrift blir det aldrig kul på det sättet. Ähh det är la inte så svårt...Finns så mycket att välja på därute!
Lyricist
2006-11-16 22:32
Lyricist
och detta inlägg nr 200^^ Eller?
Lyricist
Eeh, har verkligen inte lästa alla inlägg. Ville bara rekommendera Mazda 626. Skön modell det. Hade en 89a, 16-ventilare, som gått 32000mil. Toppade 220 i medvind. Mycket bra bil det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2006-11-17 10:07
soft alex! Löp o köp för fan
32000 mil och 220 blås låter inte nyttigt några längre sträckor =) hittade precis 3 stycken 4 portars förgasare till cheva 350 på balkongen, legat där i 2 år :P
Lyricist
2006-11-17 19:18
Hahaha vafan. Fixa upp dom lite och använd dom på din motor!
Lyricist
2006-11-18 02:27
hehe kanske det kanske. ska bara få tillbaka veven ifrån slipning sen så e saken biff
åffer jo jag gillar idén med "snik-folka" men starkare motor.
lite sugen är man på nya
leon cupra men det får bli i framtiden när man har råd.
Lyricist
2006-11-18 12:09
Leon cupra ser soft ut absolut! Jag själv skulle inte bangat på en ny corvette c6 Z06:a...Eventuellt en vanlig c5:a...Tycker dom har tryckt ihop c6:an så mycket, men den har mer hk;D Annars äre alla cadillacs nästan eller något av märket chevrolet. Gillar chevelle, camaro, corvette och impala modellerna! Fast jag gillar så många olika gamla bilar att det skulle ta en evighet att lista upp alla;D
chevrolet impala -65 e den snyggaste impalan
Lyricist
2006-11-18 13:56
Jo 65:an är snygg. Dem är ju typ full size, men kan ändå få ett lite sportigt stuk. Funderar på att skaffa en sådan nu till sommaren...Får se hur det blir!
Lyricist
2006-11-18 17:47
JAG HAR EN FRÅGA Nu är det så att en polares farsa sa att man inte kan beställa teoriprov för B-körkort innan man fyllt 18 år! Jag undrar om detta stämmer? Har letat runt på vv.se, men där står inget om just det. Har någon annan hört samma sak som honom? Jag undrar då jag fyller 11 juni och trafikskolan stänger den 13 juli...Så det vore nice att göra teorin den 11 och hoppas på att man får köra upp innan dem stänger för sommaren:) HELP ME!
bil + whoa = :(
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
men vafan! bil + whoa = :( Bilar är inte PK.
"Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."
Lyricist
2006-11-18 20:03
jag tycker att vi ska få ett bil forum =)
Lyricist
2006-11-18 23:31
jag tycker att ni ska svara på min fråga! KOM IGEN BILFOLK...JAG GAV ER BILTRÅDEN; NU MÅSTE NI GE MIG SVAR PÅ FRÅGAN
Rhetoric P21 jag har en fråga. får man köra bil utan att man har körkort? kommer polisen får du 900kr i böter om du inte har jobb. det fick jag när jag va 17. =)
jag har en praktikant på mitt jobb, han får både b och c kort igenom han skola. och han skrev upp och körde upp när han var 17
sätt den nya saab bilen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2006-11-19 12:10
-SAFT- P0 Jo min polare har också gjort teorin genom skolan! Han är 17 år, men uppkörningen visste jag inte att dem gjorde innan.