en orginal bel air 57a i perfekt skick kan ligga fan nästan mellan 300-500 tusen
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Lyricist
2006-11-24 19:39
Jo jag vet! 50-talarna börjar bli dyra nu
Lyricist
2006-11-25 11:53
schupp schupp ööööööööh, näe nu ska man försöka ta sig till garaget, bakfull o full av engagemang, inte.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
damn... kom på att jag tog en bild på en gammal Citroën utanför Mobilia här i Malmö. Den var sjukt låg. Nådde till marken och sånt typ. haha den var ball dock. har inte bilden kvar :(
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
näej, nu sticker jag till BILSPORTMÄSSAN!! haha looooosers =D
bilsportmässan var soft, för er som missade, er tycker jag synd om =(
Bilder, Saftman?
Signatur får rum här
Före- och efterbilder från inuti bilen, och nu hoppas jag att de funkar :)
Bilderna
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-26 20:00
Soft gott folk! Bilder från bilsportmässan hade varit off the hook. Själv ska man försöka flytta epahelvetet till en verkstad. Sen ska den ställas av för året...Duetten alltså. Gud vad jag hatar den!
Sluta gnäll och berätta om länken funkar :)
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-26 20:36
Bra! :D
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-26 20:38
Du med!
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-26 20:41
- du med! + du med = du är gay!
= Du och hela din vänskapskrets?
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-26 20:54
åffer/åffer=2 åffer=åffer har en vän Nej, men nu ska vi inte leka roliga och gå offtopic eller?
Saftmonstret. Vi måste ha fler bilder, detta är oacceptabelt.
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-27 18:11
Softa bilar! Fast vi kräver mer!
Den första bilen känns så jävla kit car-ig, lite synd.
Signatur får rum här
Lyricist
2006-11-27 19:40
Ahh den tycker inte jag heller om, men resten är bra! Gillar inte porsche, men all respekt till Quarnis som lagt ner så mycket tid och själ i den bilen...Jaa ni vet så man måste smådigga den lite ändå;D
fan jag pröjjsade en massa stålar för att se bilarna o nu sitter ni o kräver att jag ska dela med mig av mitt eget copyright matrial? =D haha aa får se om jag pallar ladda upp några fler. min kamera e ganska fukkad så det blev inte så där jätte mycket bilder =(
Hur kan man välja ut en drömbil? Det är verkligen helt omöjligt tycker jag..
Lyricist
2006-11-27 22:11
Jo det är inte lätt Denzel...Man har väl ett stuk man gillar typ. Inte någon speciell bil...Finns så många vafan.
Jag har nya drömbilar varannan vecka, så för mig, som inte ens kan välja glass, är det rätt svårt att välja bil över huvud taget. Men för tillfället sitter jag på den ultimata, vackraste och mest behagliga bil i världen. (Det är en V-motor i den, men siffran därefter spelar mindre roll).
Signatur får rum här
Jo det är det jag menar, jag är mest för amerikanare.. Men inom amerikanare kan man ju göra lowriders av gamla impalas eller nya trucks, varav båda är phett som fan.. Sen är ju gamla muskelbilar lika coolt det, även nyare muskel.. Eller så kan man nöja sig med att ta en 300C och smälla på 22or så har man sig en fet bil, det går helt enkelt inte att välja :)
Lyricist
2006-11-27 22:37
åffer & Denzel Haha precis! Att välja bil som man själv skall ha är ju dock lite lättare åffer. Då kommer ju många faktorer in...Typ pris, kostnader för att ha bilen osv osv;D Jag har liksom kommit fram till att jag gillar amerikanare. Så är det...Jag har ingen drömbil eller favoritstil när det gäller bilar utan det skall vara amerikanare. Dock har jag en liten förkärlek till 50-60 talare, men nu när jag nämner det kan även 70-tals cadillacs bli jävligt feta haha...DOH Ja där ser man:D Svårt att välja...
jag håller med totalt, men titta bara på "min" dröm bil, den svarta amazonen, that´s one of a kind. o bara bilen gör hela saken väldigt specifik, men att ta en chrysler 300c och smälla på 22or som vilken svensson som helst med ett jobb kan gå o leasa o hämta ut o köra.
Lyricist
2006-11-27 23:22
Sant saft! En drömbil behöver inte alltid vara en helt ny superbil som bara hollywoodstjärnor och oljesjeikar (stavning) har råd med! Det är ju det som är hela grejen med att t ex bygga bilar. Det är ju typiskt att folk som inte är bilintresserade bara suckar och skakar på huvudet när dem ser hur mycket tid och pengar folk lägger på sina bilar! Det det handlar om är ju att man fastnar för en bilmodells former och kanske vill fixa lite här och där...Gör den till sin egen med andra ord. Jag har t ex fått upp en bild i skallen nu på en -72 camaro med stora BBS fälgar, modernt chassi och drivlina, lite orginalt stuk utanpå när det gäller styling osv förutom en lagom stilfull lack. Haha...Nu skrev jag mycket här men, aja...Det blir bra! haha
Känns som att den här tråden mynnar ut i en enda disskussion med en massa medhållanden .. ungefär : "Ja, bilar dom är fina" .. "mmm, dom är ju det" .. "*schupp*<-- sagt inandandes*
Lyricist
2006-11-28 10:57
Haha sjåre brymæ stallion? Detta är biltråden...Här gillar vi att diskutera fina bilar:)
Saft : Hmm, ja och vilken svensson som helst kan klicka in på blocket.se , söka på Amazon och kirra sig en.. Vad vill du säga med det? Att det är en äldre bil rör mig inte, så länge man tycker den är freeesssh, gammal som nu..
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Sporthoj är ju larvigt , KTM eller mattsvart HD ska det va ;)
KTM är för finniga fjortisar och HD är för buskiga gamlingar ;)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Bushy oldies for the win säger jag då :P
Lyricist
2006-11-28 17:42
Jag ska tydligen få en HD av pappa haha. Det ni
Lyricist
2006-11-28 17:49
Det har jag ingen aning om...Så länge den inte är ny eller jävligt dyr så är det chill vad jag vet. Sen får man ju strypa den när dne besiktigas om jag ska kunna köra den med mellan kort som jag kommer få innan sommaren haha. Lite dirty tricks;D
Denzel P19 Tittade du ens på bilden jag länkade? gör det så ser du att det inte är en amazon längre.
Lyricist
2006-11-28 20:41
Jag tycker den amazonen är jävligt grym iaf!
den e totalt omgjord. snubben kapade bilen mitt itu, o breddade han 10 cm. det sitter en volvo t5a dubbla kammar. luftfjädring. frenchade lysen, han har gjort om varenda pinal ! visst gå o köp en amazon på blocket så har du precis en likadan!
Lyricist
2006-11-29 17:38
SAFT : Okey, jag får ursäkta.. uppfattade det som att vilken svart amazon som helst är din drömbil.. my bad man. Vad tycker du om VöX amazonen då? Den är brutal..
Lyricist
2006-11-29 20:39
VöX amaxonen är fan het! Grym verkligen!
denzel washington lungt =) VöX amazonen e riktigt tung, vart sugen på en kombi när jag såg den, men jag har inte plats för 3 bilar. nog illa med 2 bilar
Kul att den uppmärksammades på SEMA också , ska fan sikta in mig på att åka dit något år.. hade vart sweeet
det tråkiga med SEMA att vem som helst inte får komma in, du måste vara nån sorts " kändis,journalist eller designer, bilbyggare" osv.