Zteve-O Med 112 frustande vildhästar lämnar inte bilen mycket att önska.
Signatur får rum här
Min Mitsubishi Galant -89 är riktigt maskulin, 108 starka hästar varav 70 gått i pension. Motivlacken à la rost är het den också.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
ville_du_nåt P19 Dem nyare Galanterna är dock riktigt schysta. De med V6:an och den riktigt najsiga, kaxiga fronten :)
Äldre kanske också har den fronten. Snygg är den, hur som helst.
Signatur får rum här
Min har fått sig ett par skönhetsmodifieringar också efter diverse sidledeskörningar som spårat ur :D Så den är inte så kaxig längre, snarare härjad.
ville_du_nåt P19 Inte konstigt att du kör av när du sladdar omkring med en framhjulsdriven bil ;)
Signatur får rum här
Lyricist
2007-05-02 20:54
Haha! Sladda skall man göra med volvo 740, det är det enda dom duger till! 300+ skall det vara! Annars är det ingen ide att köpa bilen;D
Nämen det var i mina tidiga dagar med framhjulsdriften, nu är jag tamejfan DK! :D
Zteve-O Där har du fel. Det enda Volvo 740 är bra till, är att gå långt.
Sladda kan man göra med vilken bakhjulsdriven bil som helst ;)
Signatur får rum här
Lyricist
2007-05-02 21:06
åffer: Haha du har så rätt, men 740 är fett schysst att sladda med tycker jag! Dock på snö haha... Nååå...Vad blir det för bilar ni kommer cruisa runt i i sommar då?
Zteve-O Folkabuss, så klart!
Du, då? Duett -73:a? ;)
Signatur får rum här
Lyricist
2007-05-02 21:21
åffer: Haha schysst! Tro det eller ej, men i sommar kommer jag nog glida mycket i en gammal merca e-klass och en corvette c6:a:)
Zteve-O Men ingen folkabuss? ;)
En Corvette står sig slätt mot en välpumpad folkabuss, gubbe lille.
Signatur får rum här
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Länkarna fungerar inte. Men satan vad jag är sugen på en gammal Mustang Mach 1:a, appropå ingenting alls.
Signatur får rum här
åffer: vad har du för erfarenhet av -91ans 325a ?
ville_du_nåt P19 Inga erfarenheter alls, om det är Mustangen du syftar på. Om det är en 91:a, är den för ny. Ska ju vara början av 70-talet :)
Signatur får rum här
ville_du_nåt P19 Meckar inte mycket med så gamla bilar, dock (70-). Men om du hittar en muskelbilsversktad som söker mekar, kan du ju höra av dig ;)
Signatur får rum här
åffer funkar dom inte om du "rerfreshar" dom då?
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Nope, funkar inte då heller... Vad är det för bilar, då?
Signatur får rum här
BMW 325a JUUUUUUUU :P Gimmeh info mayne.
ville_du_nåt P19 Jag hajar inte om du driver med mig, men jag kör hårt.
Om du funderar på att investera i en gammal Bmw 325, kan jag starkt avråda dig. Det är mycket slitagedelar på dem som är helt slut, om du köper en nu. Främst vattenpumpar. Absolut inte en prisvärd affär. Ta mitt råd och köp inte en gammal Bmw, vad du än gör.
Säger inte att detta är en universalregel för alla gamla Bmw-bilar, men oddsen är stora att du får en, mekaniskt sett, gammal skrothög.
Signatur får rum här
Står mellan en 325a eller en galant, men palla pimpa en galant, det känns jävligt ovärt.. Men det e fina bilar, no doubt.. iofs, pimpa en 325 känns jävligt pizzaracer.. hmhm.
ville_du_nåt P19 Galanten är det defintivit bättre valet. Gör oss båda en tjänst, och köp inte en gammal trött Bmw.
Galant kan ju bli skitnice med måttlig styling. Ta inte bort främre störfångaren, dock.
Galantens V6:a går som en gud.
Signatur får rum här
Du måste langa din msn, jag ska spamma dig om bilfrågor. ;)
You've got pm
Signatur får rum här
Lyricist
2007-05-03 00:48
Schysst! Dock skare vara impala -64 eller -57;D Nångång skal jag ha en sånn jävla bil, med luftfjädring och stora blingfälgar eller små ekerfälgar. Så sjukt fett!
hehe, blir air ride på den där snart. 64a? du kör jönssonligan styleee =D. så schysst att det är en ht o inga stolpar mellan dörrarna =) fälgarna e 17" och 7" breda =)
o en annan ligger o river växellåda nu lagom kul =) fast skönt att ta en paus vid whoa =P
Lyricist
2007-05-03 18:48
Farsan får hem en bil med air ride nu i sommar. Blir fett att prova haha. Ser ut till att jag hinner skaffa körkort innan sommaren också;D Då är allt perfekt haha. Grejar du fortfarande med din amazon saft?
-SAFT- P1 Varför behöll han inte originalratt och -klädsel. Fy fan vad det ser lodigt ut med zebrasäten och "sportratt".
Ratten kanske är original - i så fall inget fin :(
Kom tillbaka och gnäll om växellådsbyte när du tar dig an en Passat-automatlåda från 02- ;)
Eller Mazda 6-låda, automat. Då ska man riva styrväxel och hela framvagnsbalken, tillsammans med massa annat omkringliggande skit :)
Signatur får rum här
Bilarna i USA är större, tyngre, törstigare, av sämre kvalite, byggda för att bara åka rakt fram och har sämst förhållade i hk/kg. Stora klena, tunga bilar. Vad är tjusningen?
Lyricist
2007-05-03 20:21
Ljudet av en v8:a kanske? Sen så ser dom ju mycket bättre ut än alla andra bilar.
iSmoke P21 Tjusningen är jänakbilarnas former i kombination med en värsting-v8:a, som mullrar så in åt helvete.
Hela jänkarbilsgrejen är jävligt cool.
Ett par feta däck, en fet motor och en fet bil =)
Du syftar nog på Usa:s modernare bilar.
Signatur får rum här
Lyricist
2007-05-03 20:41
Lite av tjusningen med jänkebilar är ju även det att dom just är stora! Stor motor, stora däck och stort allt haha. Det är manligt!
Zteve-O Det var ordet jag letade efter - manligt.
Signatur får rum här
åffer. orginalklädseln var slut e kvar under, men den e så sprucken o torr. det som e nu e typ lakan med resårband, ser lite porrigt ut. ratten e inte orginal, orginal ratten e hur stor som helst o bara jobbig att köra med. passat o mazda, framhjulsdrivet?
Passat och beroende på mazda modell, JA framhjulsdrivet.
Lyricist
2007-05-04 20:37
Lyricist
2007-05-05 11:06
Men är ni tjejer allihopa eller:O
haha =) zteve-o du får ju refresha tråden. kasta upp bilder på några epa traktorer lr nått ;)
Lyricist
2007-05-05 14:09
Haha! Jag får väl dra igång en diskution eller något istället! Någon som var på elmia? Vilka bilträffar/evenemang kommer ni besöka i sommar? Kommer jag nånsin lämna epalivet och få körkort?
haha aa jag var på elmia, var där fredag lördag. på fyllan båda dagarna, minns inte så där jätte mycket, sov i ett parkerings garage o lite sånt. bråkade med japs bögar o sånt. vill du åka med i min eeeepa traktorRRRRRRR ?
Var också på Elmia, fast tycker det blir lite tjötigt att gå runt där faktiskt, mycket samma grejer och mycket känns bara som ett hopkok av det värsta utan någon som helst baktanke. Fast vissa trevliga grejer fanns det helt klart, den röda Challengern tex är ju inte helt blyg..
nda som var värt där var jänke o custom hallen, kolla på turbo plast saker som åker 10or på strippen med dubbel turbo och lustgas och har 2.5 bar laddtryck. CRAP
Lyricist
2007-05-05 23:43
Fett! Jag tycker det är grymt i alla hallar jag! Visst är jänkare skönast, men jag är ju inte den som säger nej till en snabb bil vafan. En busbil är en busbil vare sig den är amerikansk eller japansk. Sen kan jag inte förstå glädjen med att vara full på själva mässan haha? Man vill ju ha med sig allting och kanske kika på racen/burnshowen sen utan att däcka på något random ställe.
Lyricist
2007-05-06 19:30
Zteve-O & åffer Orrajt formerna kan ja hålla med om. Finns många gamla godingar. En stingray vore inte helt fel. Men om man är ute efter köglädje och fina vägegenskaper går ju jänkarna bort, oavsett om det är nya eller gamla modeller. Och visst, schysst med v8 ljudet, men då vill man ju ha en effekt som matchar de 8 liter dom trycker i skiten.
Lyricist
2007-05-06 20:26
iSmoke: Jo! Dock skall du akta dig för nya corvetten. Den är faktiskt bra att svänga med:) Jag är uppväxt bland jänkare och den första bilen jag åkte i var en buick, så för mig är det ett självklart val när jag skall välja en bil jag vill kunna köra med på helgerna osv. Dock håller jag med om att man kanske väljer en europeisk bil till vardagsbruk och jag är även svag för vissa japsebilar. Ähh haha...Du förstår. Bil är bil fan! I luv it.
Lyricist
2007-05-07 20:05