HAHAHHAHAHHAHA KENYA.. Du är gud
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Jag vet att det inte är du, men den var så klockren så jag avgudar dig likförbannat.
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Producent
2006-06-05 03:11
ehm, stämmer inte direkt ..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Phatie jo klart det är skillnad. Fast ni förväntar ju er att man ska bete sig som en gentleman när nej'et kommer oavsett situationen ändå. right? Aldrig fått ett nej i ditt liv? Du ser - Vi killar e goda människor som alltid ställer upp. I vått och torrt! Dom flesta tjejer vet ju inte hur det är att få ett nej ens så det är väl kommer så bryter världskriget ut. PSYKBRYT VARNING! Har testat på och säga nej till båda varianterna då när jag känt att sexet lika gärna kan få vara.. Det kan vara rätt underhållande + att det är rätt skönt att ge tillbax så någon hona får smaka på samma medicin som en själv fått höra ibland. *Hähähä!*
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
hahha bäng tråd.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
jag har den bästa:: "skulle gärna vilja men jag delar säng med morsan för tillfället"
"this glas must be like plastic or something"
" jag väntar tills jag blir kär " jag kan säga att.. han väntade inte ! ;P
jag levde för kicken , precis som du
jag vågar alldrig saja nej....for anledningar som namnts ovanfor. hon skulle bli psyk o inte ge mej på ca 3 år
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
"Måste tagga, glömde nog stänga av spisen."
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
xplizit jag förstår dock inte varför vi tjejer ska få skit för att vi faktiskt har en integritet. vi vågar säga nej och vi vågar stå för att vi faktiskt är för trötta för att kunna göra det nice för våran karl (han jag knullar förtjänar fan bättre än att jag somnar mitt i allt). vi får ju egentligen bara skit för att ni killar är så jävla fega och töntiga som bara ger med er och har sex även fast ni inte vill. :D
för mig är ett nej ett nej. jag är så sjukt rädd för att bli anklagad för våldtäkt att jag om ens hör en tvekan så får det vara. tjejer verkar däremot inte kunna ta ett nej. bara för att jag är sexuellt upphetsad betyder inte det att jag vill ha sex, för att jag är för full, för trött eller helt enkelt inte känner att det skulle kännas bra. men många tjejer jag träffat har haft jävligt svårt att acceptera det.
Rehab is for quiters.
"har du sett en kuk med svinkoppor förrut?"
http://www.kommandot.se/wp/
phatie En gång i tiden så sa min gamle tränare några kloka ord till mig: "skit ska skit ha " ;)
xplizit: det sa jag till en tjej en gång. det var inte uppskattat vill jag lova.
Rehab is for quiters.
clone : hahaha xD
men hallå?- va finns det för anledning till att inte ha sex? DAAAH
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
zoo-man för full? för trött?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
xplizit hahaha. den var iofs kul. men grejen är att om jag skulle få ett nej och var asabaotamegasuperduperjättekåt så hade jag nog försökt ändå. och hade karln puttat bort mig å sagt "seriöst, jag pallar inte" så hade jag nog lagt ner. tvivlar på att jag skulle få psykbryt och våldta snubben bara för att jag vill ha sex. då tar jag hellre hand om det själv än att få ett halvtaskigt ligg med ngn som somnar :P
phatie F0 Hur våldtar man som tjej en kille? ;P
Signatur får rum här
Demirel P20 Kul att ett dumt påhitt kan underhålla dig :)
"jag är fyra mil bort å orkar inte åka och hämta dig. Har massa annat å göra oxå. Å jag ska upp tidigt... Okej jag ska spela wow nu!" :S vafaan...
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
åffer man kör upp nåt i anus
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Lyricist
2006-06-06 00:16
har inte pappa pratat om blommor och bin med dig?
Lyricist
2006-06-06 00:20
stackarn, då är det bäst att du väcker honom och kräver att få det förklarat
Lyricist
2006-06-06 00:30
har du ingen manlig nära släkt i närheten?
Lyricist
2006-06-06 00:59
nej bara min katt...jag förstår inte vad han säger tyvärr:\
man drar hem dom får av dom kläderna kastar ut dom från fönstret åsen slänger ut dom å skrattar å säger "de trodde du ditt sletna luder"
whoa är inte en community, det är en livstil.
sista "dom" = henne
whoa är inte en community, det är en livstil.
Systemfel P18 ... nu den måste jag bara pröva på ...
"Jag har fitta"
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
sex är jävligt överskattat.
work some magic
Det är underskattat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brodin1 P17 Hur i hela fridens namn kan det vara det? Det är ju så bra som man gör det till..
fíck höra denna i helgen "nej har mens o tampong"
Det finns många andra saker jag hellre gör med min favorit tjej än att knulla henne.
work some magic
jag vill inte ha AIDS jag tänder inte på håriga män jag vill inte för du är ful
Är illamående Har huvvuvärk Har mens Har träningsvärk Det kliar i ögat Måste dra snart Är trött
Skulle aldrig ha sex med någon på första daten. Jag hade nog kört med: Har inte tid, jag ska runka!
"nee,, asså du, jag har Canser." ursäkt sakt av min polare till en kille
don´t mess with ma fro, bro!
Inte för att jag hört det förut men tänker er Nej, jag jag gillar din bror. Jag kan inte, din pappa väntar. Du kom så tidigt förra gången, vill inte att det händer igen.
KENYA
Du e ju bast, Big up!!!
GO!!!!!!!!!!!!
Hahaha finns inga ursäkter OM den/man själv inte har mens,det är bara ruggigt
Wa wa wee wa!
Moderator
2007-09-19 20:12
"Nej jag är för trött" är så jävla frustrerande. Då tänker man "ja men vad fan har vi pratat så jävla länge för då när vi kunde ha knullat istället?!". I övrigt har jag nog inte fått så många nej när man väl är där, det är väl mest innan man har kommit så långt som man blir nekad inträde. Tror nog jag har sagt nej fler gånger än blivit sagd nej till.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Jag måste lämna tillbaka några hyrfilmer