Dåliga ursäktar för att inte ha sex?
Satt och disskuterade ämnet med några kompisar igår. Så nu är det eran tur, vi är ju trots allt en enda stor familj! Har ni någonsin hört en lam eller över huvudtaget riktigt lökig Inget-sex-ursäkt? Hit me! "Nej, jag har nya lakan"
Signatur får rum här
"Jag är ingen maskin!"
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.
orkar inmte
jag e så RAK att du blir SNE!
"Vi är syskon.."
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
"jag är inte bög!"
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nej, du är fattig.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
"tyvärr jag gillar SNYGGA tjejer..."
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
haha vadå nya lakan fan vad sur jag hade blivit. inte roliga, men absolut vanligaste måste nog vara: 1. har mens 2. vi känner ju inte ens varann 3. jag ligger inte med killar första dagen
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
tahoma P22 Haha, ja dom känns ju igen! ;) Nu får det fan komma in någon tjej och förklara varför dom är såna odjur!
Signatur får rum här
just "jag ligger inte med killar första dagen" är så otroligt fånigt snacka om att generalisera :D
Look with your own eyes - See with your own mind
strypa P16 "Vi är syskon.." HAHAHAHAHAHA
m har faktiskt varit med om att jag och tjejen låg och vänta till klockan blev 12 för hon hade en strikt policy angående sex första dan.. men när båda visarna pekade på 12:an var hon på mig direkt.. haha bra tjej
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
tahoma P22 haha, säger ju det, så otroligt fjantigt :) beror ju helt på personen i fråga... somliga vill man hoppa i säng med direkt... somliga inte
tahoma P22 Haha, klockren.
Signatur får rum här
Vill man inte ha sex så måste man ju säga ngt sådant, ni fattar ju inte ett nej! :D
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
EPF F18 MEN! :D Sluta generalisera pelinor! Somliga av oss fattar definitivt ett nej... men bara om det sägs med passion :D:D
Tahomas kände man fan igen. Särskilt #2. Och den med lakanen är inte så ovanlig vet jag. strypa P16 haha ya sick bastard
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"men du har ju mens" vafaaaan det finns en dusch!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EPF F18 Precis kan ni inte komma på en trovärdig anledning i stället för att dra till med klyschorna.
PenDragon P22 haha, förlåt ;) många killar fattar ju inte ett nej! nöjd? :D Hur säger man nej med passion? Ne*stön*ej!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
caupolican P24 haha.. "vänta, jag ska bara tänka lite" Om man måste komma med en anledning snabbt så blir de ju de första som dyker upp :D
EPF F18 haha ja precis! ;D nä men ett nej är ett nej och det räcker för min del :)
Du kan väl säga nej det var avtändande när du petade i näsan under middagen eller dina strumpor luktar apa vadsomhelst. Men inte "the klyschor".
PenDragon P22 haha, good ;) precis, nu ska bara resten (många) av killarna förstå det också ;D
Haha, ja varför inte! Ge oss bättre saker att säga då! Så vi kan byta ut klyschorna mot ngt bättre. Det är inte så lätt!
"Då kör vi!" Den är bra.
haha, perfekt!
EPF F18 Du får väl sluta umgås med fjortisar? :D
PenDragon P22 Jag umgås inte med fjortisar ;(
"Min lillebror blir ledsen om han hör oss för många gånger, och sen drömmer han mardrömmar, om han kan somna överhuvudtaget, och då blir min morsa sur på mig...." och jag har fått höra den personligen
Men alltså vad fan, så ni skulle kunna ha sex med en brud som har mens? Jag menar, är inte det en jävligt godtagbar ursäkt? Även om bruden vill eller inte, så borde ju det vara fett lugnt så länge det är sant, eller?
"Jag är äldre än dig"
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P24: Eller omvänt: "Du kanske inte borde umgås med fjortisar" ;)
"Jag är så stressad nu" "Har så mkt annat att tänka på" "Kan inte slappna av". Jag kan förstå att det är svårt att ha sex när man har nåt skitviktigt annat att tänka på, eller nåt som stressar en. Men jag vet att OM man vill nåt, så gör man det. Samma sak med dom här jävla dåliga ursäkterna om att inte bli tilsammans: "Jag är inte redo för ett förhållande" "Jag känner mig inte riktigt trygg än" osv, gillar verkligen nån så blir ma tillsammans med den oavsett omständigheter.
EPF F18 Ah nä, så klart inte! :D
PenDragon P22 Haha, vad menar du med det? :D
Jag tror jag håller på att spy?
EPF F18 Va, nä, inget! :D
"Det känns som om du är ända inne vid min livmoder med den" eller oj, det var inte det tråden handlade om :D Empire inspirerade mig
"Jag har skola imon." borde kastat ut henne
Red Motion Music
Sluta ragga på barn.
Sluta ragga på barn. thats how we dooo! hahahaha så jävla bäst!
Producent
2006-06-03 14:43
"jag är trött"
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Inte ikväll..jag har krav.
..en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger, en höger och slutligen en vänster..
ett nej eller en ursäkt är bara förspel. jag säger som en god vän till mig: alla kvinnor är luder, man måste bara locka fram det ur dom först.
Producent
2006-06-03 15:06
Nej, jag ligger bara i Hästen sängar.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Värsta ursäkten är nog Jag vet inte varför jag inte vill , det är rätt frusterande
Jag vill att allting ska vara perfekt
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
jag har herpes men har dock aldrig kört med "nya lakan"-ursäkten, tack för tipset.
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Producent
2006-06-03 15:30
Nej, jag har inte stånd.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.