"Jag måste bajsa"
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Moderator
2007-09-19 22:07
Fast måste man bajsa så måste man bajsa. Jag har avbrutit mitt i ett samlag en gång för att jag var tvungen att springa och pissa.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
det har jag också.. det var inte så populärt.
Haha så sjukt avtändande^^
Dock kanske inte så gutt att få piss i muttan.
"Nej, vi ska Raida Zul Gurub" "Ne, jag har clanmatch" "Jag vet inte hur man gör" "Ne, jag vet inte, jag kanske är bög" "Nej, jag är inte full nog" "Nej, du är för ful" "Neeej! OC börjar nu!"
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
gött att pissa med fräs!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Producent
2007-09-19 23:11
"jag ligger bara i Hästen sängar"
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Kung att uppa en över ett år gammal tråd.. "Nej om man gör det för ofta blir det inte lika spännande när det väl händer"
One chapter a day
"Jag är inte kåt"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-09-20 01:12
"Ful gubbe... Buuuhuuuuääääääaaaa" Den tar hårdast
Bästa är "Nej, pallar inte" och vända sig om och somna. no further comments.
eller.
"Du är en idiot, jag kan inte ha sex med dig."
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Vissa bild på bådda ! NUuuuuu
lill_fithan X0 hahahaha äre så illa aså haha...
Nej jag har fittfeber..
Nej ehh ZzzzzZzzzzz *öppnar ena ögat o kollar om man fortfarande e vaken*..
Nej vi e inte tillsamans..
Nej min pappa kan karate..
Nej du har inte råd..
dom e ju även rätt vanliga :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är jag den enda som råkat ut för : "Sex betyder ingenting om man inte älskar varandra, det är ju det som är hela grejen".
Alecs "Nej min pappa kan karate.." HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
du är ful
shimmy shimmy yo
"Min bikinivaxning blev inte som jag tänkte mej, för nu ser faktiskt "bävern" ut som en riktig bäver, och inte fan vill du knulla en bäver heller!" Kom inte på fler, mer än att nervryckningar i ögonlocken kan vara en riktig dålig Inte-sex-replik också, haha.
"din mamma slår mig" "min familjer säger jag måste giftar mig!!!"
-----> http://www.photoshop.nu <-----
Det är nått magiskt över att vara lös i magen.
Jag har aldrig själv blivit nobbad sex. Men jag vet själv att jag nobbat, nu senast var det en tjej som jag är riktigt bra vän med. Hade inte hjärta att säga att jag verkligen inte ville ha henne. Och så ligger man ju helt plötsligt där i sängen iaf, naken... Jag låg helt seriöst och bet mig själv i tungan ashårt för att jag skulle tänka på något annat, i hoppet om att jag inte skulle få upp den. Och jag lyckades. Så du kune jag enkelt skylla på att jag inte fick upp den :)
k1337oris
"Nu ska jag spela tv-spel, så du får gå hem" Funkar alltid
My heart lives in my vagina.
Nej, jag har tjackballe
-
"Jag har inga pengar på mig" Man hade dock fått en fet bitchslap, skulle jag tro.
Blasta X2 haha ahh du skulle tro de :P
"Nej du du e ett omöjligt projekt, me tanke på att du e lika ful när ja e full som du va när jag va nykter :S
- Gud vad jag älskar dig, vi gifter oss imorn =D - Din hund stirrar på mig - Du skrämmer mig - Bilen måste tankas - Min pappa ringer mig snart - Glömde kondomerna - Väggarna är för tunna - Jag är allergisk
"Neeh, jag kommer bara o somna..."
"There's an apple in the pussy mouth..."
"jag har en flick/pojkvän"
69 - Try it you'll like it
Nej, din bror/mitt ex skulle inte tycka om de. Nej, men på tisdag? Nej, du är för stor idag eller så såger man godnatt och vänder sig om å somnar? om man inte känner för de så gör man de bara inte
Nuuudel my Duuuudle!
"Vi kan ligga sen. Nu åker vi och festar."
vi låg å hånglade lite och jag var typ cp-trött och sa att jag behövde sova och han sa "okej" och pussade mig godnatt. vilken gentleman! i andra fall med samma situation har man fan fått åla sig ur sängen och typ sagt till folk på skarpen. hatar fulla snubbar som tror dom har halva inne bara för att man ska sova i samma säng. Nej, nej.. Finns inga intentioner.. jag bjuder ju knappast över killpolare och ligger skavfötters så fort deras tub har slutat gå och de vill snåla in taxipengar. Varför ska jag då dra hem en brud som ska ligga där och hångla upp mig bara för att slippa pröjsa taxi. fuck that. Man våldgästar fan inte folk och ger falska förhoppningar bara för att man är snål. För att upplysa: Om någon frågar om den får sova över så ger det vissa signaler som fö är rätt universella, har man andra avsikter så bör man förklara det innan man ligger där i sängen, eller ens har närmat sig ytterdörren. OK.
i fredagskväll fick jag en skön på mig "jag är nyopererad" hon hade bandage runt halva magen , vem går ut o festar då liksom?.....
"Aboo vem e elvis?"
"nej du påminner för mycket om min mamma"