Låtlistorna för mina två första mixtapes ligger ju i den här tråden, så jag tänkte att jag skulle lägga ut låtlistan för Don Ruba presents GRIME vol. 3 här också, eftersom jag kom på att jag har glömt bort att göra det. Kanske kan vara inspiration för någon som inte vet vad de ska söka på för namn när de letar efter grime. Eller så kan man ju helt enkelt bara köpa mixtapen, hehe. 35 spänn på Recordnet, där har de vol. 1 och vol. 2 också. 01. Shadow Drop - Bitch 02. Wiley - Fire Fly 03. Flirta D - The Myth 04. D-Power ft. Doctor & Riko - Come On 05. JME - Serious 06. Low Deep - Ignorant (refix) 07. Alias - Gladiator II 08. Skepta ft. V/A - Private Caller 09. Jon E Cash ft. Black Ops - Bang Bang Bang 10. D Dark ft. Dark Boi - Diss Boi Boi 11. Big E D - Zodiac 12. Essentials ft. V/A - Head Quarters 13. Nasty Crew - Nasty Bonanza 14. DJ Dreddy - Cry Me A River (Black Ops remix) 15. Kamikaze - Ghetto Kyote 16. Sticky ft. Lethal B - Uh Oh 17. Roll Deep - The Avenue (Heartache refix) 18. IMP Batch - Gype 2 19. IMP Batch - Gype 3 20. Unorthodox - No Helps Or Handouts 21. Plasticman - Cha V.I.P 22. DJ Mex ft. Dutty Doogz - Look And Turn 23. Terror Danjah ft. Krucial - Radar Riddim 24. Jon E Cash ft. SLK - Hoods Up 25. D. Dark ft. Jeeday Jaws - Lake Days Riddim 26. Lewi White ft. Kraze - Glock Town 27. XTC - Misty Cold Remix
don't get chumpatized