I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[CL] FINAL! Barcelona - Manchester United 27/5

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-05-28 15:54
Matchen mot Chelsea bjöd på mer underhållning...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-28 16:00
Jag har hållit inne på samma kommentar men jag håller med, finalen var långt ifrån den bästa matchen rent publikt i Champions League i år. Förra året i finalen (Inte bara för att Chelsea var där) så var det jämnt, förlängning, straff drama etc etc och allt jämnt underhållande i större delen av matcnen. Uniteds uppträdande igår var skrämmande, att man liksom bara kan ge upp så i en CL final... över mitt förstånd....
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-05-28 16:12
Det var faktiskt lite mysigt att vakna imorse det må jag säga :)
Barcaflaggan vajar fint från balkongen just nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2009-05-28 16:34
Slug

de gjorde dem dåliga på ett sätt som förmodligen inget annat lag i världen kan göra mot united.

Jag säger bara Fulham.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-05-28 17:44
Premier League är ingen liga, bara ett reklamjippo och lekplats för oljeshejker.

2009-05-28 17:47
Och ändå är det den bästa ligan i världen.
be the change

2009-05-28 18:01
Emil E. skämtar du? där emot va iniesta grym. " messi lekte me hela back linjen " haha

-pack you'r bags man, you are a tourist!

2009-05-28 20:19
Engelska ligan är inte den bästa ligan, spanska ligan har mer klass, till och med de sämsta lagen kan spela fin fotboll SMH
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-05-28 20:24
Jag säger det igen... Jag tycker om fin fotboll, ala arsenal för ett par år sen.. Men det är inte alltid den bästa fotbollen....

så.. fin fotboll behöver inte vara bra fotboll.. kolla WBA dom har försökt spela fin fotboll men kommer sist.. arsenal försöker alltid lite mer än vad som krävs och vi sluta 4a.. så ja
be the change

2009-05-28 20:52
100% Rojiblanco! ”Malin Baryard gravid med sitt andra barn: Jag kommer rida på så länge det känns bra”
Aftonbladet, rubrik, avd Kan blir fler barn.

2009-05-28 20:58
21:00 ?

2009-05-28 22:02
nej jag skämtar inte. kollade du på matchen eller, ofcourse så va iniesta grym, glöm inte xavi heller men messi är ju förfan gudomlig! han hade ju minst tre markeringar på sig HELA tiden , haha du e ett skämt som påstår nåt annat din pajjas. antagligen håller du på man u oxåå.....suck

2009-05-29 00:36
Vilket lag man än håller på, vare sig Man U, Liverpool, Newcastle, Inter, Juve, Vallencia eller Real Madrid. Ingen riktigt fotbolls älskare kan förneka 08-09 Barcelona. Det e bara att ta av hatten. Lika fint och underhållande spelstil kommer ni be om i framtiden. Laget e perfekt balancerat. Harmoniskt.
Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-05-29 09:21
Men det finns inte en chans att dom tar en trippel nästa år igen...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-05-29 09:49
Det finns alltid en chans o dom hade kunnat ta trippeln nästa år med EXAKT samma trupp
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-05-29 09:59
Det finns också en chans att Shaktar vinner CL nästa år, det finns också en liten chans att Ronaldo går ut officiellt med att han pular pojkar, en liten chans att Juventus skamliga historia ska komma ifatt dom och skicka ner dom i Serie C osv osv, det finns en liten chans för det mesta min vän.

Men att Barca ska vinna med samma lag nästa år igen, näää... Om man väger in "mätta" spelare, för det finns sådana även i Barca, vad andra klubbar kommer att göra, Chelsea ska ju enligt uppgift (vilket jag hoppas) städa sin trupp och sälja legosoldaterna med megalöner som inte har hjärtat på rätt ställe och köpa in 2-3 spelare för att ballansera det. Chelsea kommer bli farligare nästa år, United kommer bli farligare nästa år osv osv osv osv.

Oddsen att Barca ska ta det igen är very slim jim bobby boy om man säger så.

2009-05-29 10:32
Iniesta messi xavi etoo alves puyol pique ,busquets valdez, sylvinho, caceres, är inte spelare som blir mätta, speciellt inte att lira för barca. Plus att det sitter folk på la masia och är redo att ta över, the legacy goes on.

Däremot Henry, Abidal, Yaya, Keita <<dem nya titeljagarna kanske blir lite mätta nu efter detta året. Kanske även Marquez men han verkar gilla att spela för barca, men börjar bli lite gammal och seg nu.

Du verkar glömma att barca också kommer byta spelare och köpa nytt?
Bojan verkar dra till la coruna t.ex, lite synd, man behöver en bred trupp när stjärnorna ska vilas.

2009-05-29 10:53
What, släpper Barca Bojan?
Don't!

2009-05-29 10:59
Säger samma, wtf? Peta Henry denna säsongen och spela in Bojan, sjukt annars.

Angående värvningar så spann jag vidare på T2´s inlägg om Barca inte kommer och inte behöver köpa nytt.

2009-05-29 11:11
Psycho.. Du kan ju inte mena att Schaktar o Barca har samma chans att vinna CL??
Jag sa inte heller att Barca inte behöver köpa spelare utan att JAG, som culè, inte bryr mig pga den otroliga ungdomsakademin som är mycket mer intressant att följa än giriga spelare som byter klubb så fort det tar emot..

OM Chelsea gör som du säger så e det fan på tiden, det måste va jobbigt att hålla på ett lag som lever på Terry o Lampards hjärta säsong efter säsong.. Missförstå inte, jag gillar ert lag o speciellt alla CL-möten mellan oss men fakta e fakta. Det behövs hgjärta för att vinna CL
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-05-29 11:32
Det jag menade med Shaktar är att det finns en chans för allt ;)

Och ja, det ÄR jobbigt med legosoldater. Chelsea länge värvat riktigt korkat och ogenomtänkt, fan ett under att Arnessen (Värvnings ansvarig) får stanna kvar, sedan han kom in Chelsea så har inte EN ung spelare som värvats kommit in i A truppen på allvar.
Om JAG hade fått bestämma... rent utopiskt nu då...

Bort med: Ballack (Har haft väldigt svårt för honom och hans stil ända sedan han kom)
Drogba (Kommentarer är överflödiga)
Deco (Klarade inte av Englands stil/klimat)
Och så alla dessa "oldies" som är med i klubben men aldrig spelar, idiot värvningar från förr o man så vill.

In med: 2-3 kanske 4 från B/Utvecklings trupperna. Stoch, Di Santo och Sinclair te.x. In med hungern, in med stoltheten att bära en blå tröja, inte för lönen man lyfter.

Sorry för offtopic

2009-05-29 11:35
Håller helt med dig om Ballack o Deco(han e givetvis en favorit men han underpresterar i den blåa tröjan)
Drogba e nog bara mätt, han e en världsspelare annars..

Hoppas att vi ses nästa år oxå, fast under lite mer ordnade former då:)
Norsk domare i CL-semi??
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-05-29 11:38
Haha

Taget mannen, taget

2009-05-29 13:14
Psycho: Jag hade gett Deco en säsong till. Efter en säsong i en ny liga kan man inte förvänta för mycket.

Förstår inte hur du kan va så säker på att Barca inte tar en trippel nästa år igen? Visst det är lätt att säga, och oddsen är ju på din sida. Men få se lite argument :)

I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2009-05-29 13:39
Henrik Strömblad är riktigt bra
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2009-05-29 13:42
Seriöst? Ni som snackar om Barca hit och dit? Vilket lag gör över 150 mål på en säsong? Seriöst, dom har varit överlägsna. En match imponerade dom inte i och det var mot Chelsea, wow? Ska det genomsyra hela säsongen? Det finns inget lag i världen som spelar som Barca gör, kanske sydamerikanska lag. Nytänkande fotboll, och dom har lyckats.

Man United hade inte en chans, Barca behövde inte ens komma upp i normal nivå. Det var som att se en La Liga match mot ett mittenlag, jag var inte ens nervös efter 1-0 målet. Dom kontrollerade matchen precis som dom ville och 2:an kom till slut. Det kunde blivit 3-0 också. Och tänk om Alves och Abidal också hade varit med? Då hade det blivit slakt.

Så snälla sluta hyckla, Man U var riktigt pinsamt dåliga. Och alla ni som trodde att Barca skulle torska pga en medioker insats mot Chelsea, ni hade fel... uppenbarligen.

Jag sa till alla United fans innan matchen, Barcelona kommer demolera United. Det blev inte riktigt så, men det var inte långt ifrån.

Och hade Liverpool inte varit så skadedrabbat hade dom förmodligen tagit hem ligan också, det tror jag faktiskt.

Manchester uniteds tid är över nu ;) Jag kan sätta pengar på att dom inte ens går till final nästa år.

2009-05-29 14:01
Stain

Kom in i matchen, inte ens United fansen säger att United var bra...

2009-05-29 18:38
United fick smaka dase
Manager

2009-05-29 19:41
att barca skulle vara mätta är skitsnack..

Ska bli kul att se vilka spelare som flyttas upp från B-laget nästa säsong och vilka som får samma genomslag som tex Busquets och till viss del Pedro.
Antagligen kommer Busquets få en större roll än tidigare.

Dessutom är jag rädd för att Henry kommer verka mätt nästa säsong, därför behöver vi in en ny där (hoppas på Silva, han skulle passa in bland dvärgarna på mittfältet+messi helt perfekt.

Hoppades tidigare väldigt mycket på Villa också, men är rädd för att barcelona blir alltför korta framåt då. Vi behöver lite tyngd, och då kan det vara läge att sälja eto'o och få in Ibra.

Och då älskar jag ändå Samu mer än de flesta i laget, men beroende på vem som ersätter Henry kan det vara läge att byta ut även honom..
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Manager

2009-05-29 19:44
Hatar att jag lät alldeles för real madrid-aktig i mitt prat ovanför om att vi måste "köpa den" och "köpa den".. men men.. Tror inte Bojan är redo för att axla varken henry's eller Samuels roll riktigt än. Därför skulle det vara sjukt kul att se honom en säsong i depor där han antagligen får grym matchträning vilket kommer gynna oss mer i längden, absolut.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2009-05-29 20:29
psycholess: kompis, du är den sista som kan yttra dig om att komma in i matchen. Dina teorier innan matchen och dina påstående är rätt löjliga. Och United fans säger att om dom hade kommit upp i normal standard hade de vunnit matchen. Det finns en anledning till varför de inte kom upp i normal nivå ;)

Snälla skriv inget mer till mig Psycholess, du gör bort dig.

2009-05-29 20:52
Skicka aldrig Etoo innan han själv ber om dagen, han är fan en legend.

2009-05-29 21:30
Henry får gärna köra en sista säsong i arsenal innan han slutar med fotboll ;)
be the change

2009-05-29 22:35
Stain

Seriöst, whats up med attityden? För någon som knappt deltagit i diskussionen är det jävligt lätt att bara komma in efter allt är klart och jiddra med facit.

Undrar vem fan det är som gör bort sig...

"Snälla skriv inget mer till mig Psycholess, du gör bort dig."

Hahahahahaha

Deal boy, deal. Ge fan i att kommentera något jag skriver då, så blir det en win-win situation.

2009-05-29 22:37
psycho

antagligen en medgångssupporter du vet ;)
be the change

2009-05-29 22:41
Japp, dom kommer upp som svampar när det går bra... äckliga jävlar...

2009-05-29 22:48
Damn, blev rejält motbevisad av Barca hehe. Trodde United skulle plocka dem enkelt, men så blev tydligen inte fallet. Sannerligen magnifikt av dem att plocka trippeln. :) Respekt till Barca!

2009-05-30 16:06
Psycholess: Tyvärr, jag såg inte tråden föräns efter matchen. Jag lever inte här som du gör vid 28 års ålder min vän. Vem kallar du äcklig? Mannen du är riktigt pinsam bara så du vet det. Och har du några problem med mig kan du ta det privat så kan vi lösa det.

2009-05-30 18:33
Hahaha gangster!!!!!!!!
be the change
Admin

2009-05-30 19:00
Så lugnar vi ner oss och talar fotboll som vuxna människor.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-05-30 19:30
Asså... shit... jag är fan rädd... på riktigt... lösa det privat... jag menar, vem vågar skriva könsord och mäta vem som kan mest svordomar i privata medelanden...?

Stain, you win, jag ger mig för "the cooler kids" liksom, förlåt om jag steg på dina tår, jag ska veta min plats och vara tyst i fortsättningen.

Hur som, om vi bortser från Facit på Amfetamin så är jag fortfarande förvånad över att United blev SÅ utspelade, oförklarligt.

2009-05-31 11:26
Manchester United var överraskande uddlösa.
Moderator

2009-06-04 13:49
GangsterStain!

Grattis Barcelona i vilket fall! Börjar smälta allting nu även om det är jävligt surt att vi spelade så jävla rötet.
Allt kändes ju så jävla bra i början, innan målet kändes det absolut som det skulle bli en vanlig dag på jobbet liksom. Spelade som vanligt, Ronaldo kände lite på matchen, hade ett skott nära utanför. Jag slog vad om en runda med en barägare, till och med jag var full av självförtroende. Så kommer det där jävla målet, fyfaen säger jag bara..

Jaja skitsamma, grattis, ni vann och var bättre i matchen, stäng tråden eller nått nu! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .