I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[CL] FINAL! Barcelona - Manchester United 27/5

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-05-27 22:59
Spansk ligafotboll bäst i världen! :D Världens bästa spelare finns i spanien!

2009-05-27 23:06
Tar emot att säga det här men grattis Barca, ni förtjänar segern :(
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-05-27 23:06
inte glenn hysen menade Henrik Strömblad ^^

2009-05-27 23:10
Smeta det i mitt ansikte nu jag hade fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-27 23:11
Okej jag erkänner, ManU var bättre.. i 5 minuter.

Barca.. så jävla mycket bättre. Borde bli deras slogan eller nått...
Kolla på försvaret idag, som många i den här tråden har totalsågat.. United hade fan inte en chans.
Uddlösa framåt. Ännu sämre bakåt haha.

Christiano who?

Messi vs. Ronaldo 1-0
Valdes vs VDS 1-0
Pep vs Furgeson 10-0.

Så jävla skönt att Barca vann. Och att dom motbevisade all kritik dom fått på varenda jävla punkt. Dom var bättre på allt. United spelade seriöst sämre en ett korplag där efter 1-0. Pinsamt att se nästan.. Men jag log :)

Och till er Unitedfans.. gör som Psycholess, annars blir det bara pinsamt. Ert lag har skämt ut er totalt.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2009-05-27 23:15
And here we go!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Konsertbesökare

2009-05-27 23:15
WOOHOO! Vad man har längtat efter detta.

2009-05-27 23:16
Rapsodisk: Vem är fan är du att uttala dig om det?

Pep vs Furgeson 10-0. Vad menas med det?

Uniteds andra final på två år, skämt ut oss? På vilket sätt din jävla fjant

2009-05-27 23:17
Vem fan är Furgeson förresten, nån du har hittat på i dina drömmar eller?

2009-05-27 23:18
Lite ledsen i ögat, duckdown?

2009-05-27 23:19
olé olé olé olé!
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2009-05-27 23:21
Pep vs Furgeson 10-0 ?

2009-05-27 23:22
Överlägsen seger även taktikmässigt.

We'll never die, we'll never die,
We'll keep the Red flag flying high,
'Cos Man United will never die.

Division One can kiss my arse,
We're in Division Two at last,
We don't mind and we don't care,
We'll keep the Red flag flying there.

The City fans came out of school,
Manchester was there's to rule,
But they found to their despair,
That the Red flag was still there.

The Football League should listen well,
Of what United have to tell,
Macari, Doc and Sammy Mac,
Division One we're coming back.

So when you're down and feeling blue,
Because we're in Division Two,
Don't you fret and don't you cry,
We'll keep the Red flag flying high.

Menar du att Pep har 10 titlar eller?

2009-05-27 23:25
Nej, scrolla upp över den där långa biten av skräp du postade.

2009-05-27 23:26
Inte för att vara rasistisk men är du svensk?

2009-05-27 23:28
Vad har det med nånting att göra?

2009-05-27 23:31
Visst, Barcelona värdiga vinnare... Men sen ska vi inte överdriva med resten.
 Digg it...

egentligen en rätt kass match, men det har vi väl united att tacka för som gav bort segern så enkelt. förstår inte riktigt vart united tog vägen.

tycker uniteds största misstag begicks av ferguson - att inte spela tevez från start var en stor miss. och även scholes kanske borde ha spelat med sin kämpaanda och aggressivitet.

...barca värdiga vinnare, inget snack om saken.

messi, xavi & iniesta världens bästa? ja, de tillhör absoluta toppen i alla fall. och egentligen eto'o likväl... målgörare i två cl-finaler... grymt!

Det har med att göra att du verkar rätt korkad och skriver såna saker som
Pep vs Furgeson 10-0

2009-05-27 23:34
Och vad har hans nationalitet att göra med att han enligt dig skriver korkade saker?
Det är mest du som framställer dig själv som korkad nu.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-05-27 23:35
duckdown
Hur mycket har du torskat på tipset..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Jag tycker att barca visade att alla dom sågat dom de senaste.. Vart man läste några dagar innan matchen så skulle man u vinna med minst 4-0.
Och Man U spelade så uselt att man bara undra, Hur kommer det sig? Jag tyckte att deras självförtroende försvann efter första 10', sen blev dom överkörda.

Barca hade tur att komma till final, men tur måste man ha ibland. Så med det sagt, FIFAN va skönt att vi vann. Tre Titlar med vår nye tränare "Peppis"(Jag kallar han så).

? FC Barcelona!
Jag har ingen personlighet
Admin

Båda lagen var motsatserna själva jämfört med sina insatser i semifinalerna. Barca var värdelösa mot Chelsea och ett sådant Barca hade blivit slaktade av det United som mötte Arsenal.

Det var inget snack om saken vilket som var det bästa laget ikväll. Bortsett från en del jävligt irriterande filmningar av bl a Messi och Puyol så fanns inte mycket att klaga på hos Barca.

Matchen i helhet var dock ganska tråkig. Väldigt medelmåttig och ingen riktigt final. Förstår inte heller hur den kunde spelas på en så dålig arena. Löparbanor i en CL-final? Lägg ner.

Bästa ligafotbollen spelas fortfarande i England, men bästa klubblaget spelar i Spanien.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-05-27 23:36
Jag tycker att den taktiska utklassningen idag kan jämföras med ett 10-0 resultat kanske. Som jag tidigare nämnt.

du verkar rätt korkad

man ska inte kasta sten i glashus..

2009-05-27 23:36
Jag vill bara veta vem Furgeson är

2009-05-27 23:38
skönt att barca vann, kändes avgjort efter 1-0 målet.

2009-05-27 23:38
Haha sluta mannen, seriöst. Du skämmer ut dig.

2009-05-27 23:39
Jag ber om ursäkt för mina inlägg, jag är inte i toppform just nu, United förlorade och en otrolig sorg av att min far har gått bort i cancer, ursäkta om jag har gjort nån illa till mods

2009-05-27 23:39
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Barçaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

vad händer, vad händer änna. hah? Pep kammar trippel första året, Messssssssiii NICKAR in den (!!!!) och Puyol drar Ronaldo också. kan man begära mer så? Fick ni det nu Man U? era brittiska pestkoppor

2009-05-27 23:40
Sagt ända sen semin, antingen skulle det bli tråkig 1-0 vinst till Man U, eller så skulle Barca chocka med fet start som mot bayern t.ex... dom första 8 minuterna var Manchesters helt klart, men 1 anfall och 1 mål räckte för att ändra match bilden totalt...

Fyllde år igår, detta var vad jag önska mej, TACKAR!

FORCA BARCA!
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Groupie

2009-05-27 23:49
Barca totalt ägde sönder united som inte hade en chans! Världen bästa lag med världens bästa spelare...Spansk fotboll bäst i världen.

Manager

2009-05-27 23:56
De senaste 10 åren (1999-2009) ser det ut så här i Champions League för dem 3 stora:

La Liga: 4 segrar.
Premier League: 3 segrar.
Serie A: 2 segrar
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2009-05-28 00:17
grattis barca.. jag är faktiskt inte alltför nedstämd. för jag vet att vi har ett otroligt bra lag. ni vann denna match, grattis ;) bara se framåt nu :)

nångång måste man förlora en final, vi kommer spela många fler framöver :D

WELL NEVER DIE, WE NEVER DIE!!

WE KEEP THE RED FLAG FLYING HIGH

CAUSE MAN UNITED WILL NEVER DIE
Admin

2009-05-28 00:48
Riktigt riktigt surt. Vi gav upp efter första målet känns det som, i vanliga fall pressar vi alltid hårt i underläge, men i dag kändes som att vi hade gett upp. Inte den matchen jag hade hoppats på, nångonstans.

Men grattis till Barca, det bättre laget idag, no doubt och enligt min egen argumentation världens bästa lag (annars hade jag aldrig kunnat hävda hela säsongen att United var det).

Det är däremot lite lustigt att se Puyol filma mer än Ronaldo och grina, kändes riktigt skumt att han var mer fjantig än Cristiano.

Piqe var grym, syns att han fick mycket defensivt med sig från sin United tid ;)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-05-28 01:17
Caliber P24

Man kan inte säga att Manu spelade grymt tills 10e minuten.
Då kände lagen fortfarande på varann, men iförsig va dom bäst då.
sen vände allt och trots abidal och alves borta så blev det 2-0.

Barcelona utan tvekan bäst och ett engelskt lag måste gå av planen helt utan att
ens kunna klaga på domaren.

Vad ska man säga? fyfan vad bra. hata glidmedelsinsmorda Ronaldo
A de e braaaa, tjaaa

2009-05-28 02:20
TopDogz147 P19
Skönaste inlägget.. Håll huvudet högt.
Men om barca skulle förlorat så skulle jag iaf känna mig lite nerstämd.. även om jag vet att vi har det bästa laget i europa just nu. (även om vi skulle förlorat)

Men känner att man u spelade skit. och hade en skit dag på jobbet liksom, men tycker att det var en skit final i helhet. Fanns inget hjärta inget kämpande i något lag. Barca gjorde det dom behövde. Svettades ingenting, gjorde ett mål och sedan spelade lungt.

Ingen final känsla i matchen, man u fifan ni förlorade och fuckade matchen =P
Jag har ingen personlighet

2009-05-28 02:22
Jag har inte ens kollat igenom kommentarerna nu: MEN.

Jag tycker det är Pinsamt att united inte presterar som dom brukar, det tycker jag verkligen.... Fan så tråkigt...

Barca var värdiga vinnare av denna final, och jag hade fett med fel, men hade United spelat som dom brukar hade dom vunnit, men nu var det inte så.

Grattis barca! Messi nickade in ett mål? Då är någonting fel!

Men jag hade fel! Men fan va dåliga united var! Nästa år..... 3 engelska lag i semi igen! gooooooo premier league!
be the change

2009-05-28 09:09
Nästa år ser vi Real i final! Kom ihåg att jag sa det där. Håna mig nästa år om jag har fel :)

Tog emot att Barca vann detta men var ännu skönare att Man U förlorade....
Som någon tidigare sagt, rätt tråkig final var det faktiskt.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-05-28 10:55
Fan va det va skönt att vakna i morse:D
Äntligen är denna säsongen slut o Barca tar en välförtjänt trippel:)

Angående Pep:
Nån sa att till o med JAG skulle kunna träna Barca o vinna matcher o att Peps jobb va överflödigt men om man vinner mot Guus hiddink i semin(jag vet att dom inte VANN) o Fergie i finalen så är man ganska bra på att peppa(!) sina mannar o läsa olika spelares olika behov på/av planen.

Angående Messi:
Guldbollen o alla andra personliga utmärkelser är hans nästa säsong.. Nuff Said!!

Angående tre engelska lag i semin:
Det va ett spanskt lag som vann. Dessutom är spanska lag de som vunnit CL o europacuper flest gånger under 2000-talet.

De e bara de ALLRA största som kan skryta med en trippel o nu är Barca äntligen uppe bland dom:D

I love it

Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-05-28 11:17
Math

Jafan som jag ser på saken så vann barca en match mot oss igår kväll. Ni vann, vi förlora, så enkelt är det. Men nu känns det inte som att detta verkligen var vår enda chans, att vi gjort vår livs säsong och ramlat på mållinjen, detta var faktiskt våran "mellansäsong" då vi spelade som bäst förra året. Detta lag blir att räkna med många år framöver och vi kommer få fler chansen och fler CL finaler, det är jag övertygad om. därför känns det inte lika bittert, speciellt eftersom att vi vann PL i år.

Guuuuardiola, are you listening?
You better keep, our trophy glistering
cause well be back next may
to take it away
walking in a fergie wonderland

2009-05-28 11:23
Så jävla typiskt att en fd arsenalspelare som Sylvinho gör bra ifrån sig mot både Park och Rooney.

Grattis Barcelona till en välförtjänt seger!

2009-05-28 12:15
YEEEEEES! så jävla skönt! det va en bra dag igår som ice cube hade sagt. ;D
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2009-05-28 13:18
Kunde man sova gott sen =) Så jäkla gött! Ibland är fotbollen rättvis!

och visst, man u var jävligt tama ikväll, men ta inte ifrån Barca något, de gjorde dem dåliga på ett sätt som förmodligen inget annat lag i världen kan göra mot united. Barcelona kan, om det stämmer för dem, leka med vilka motståndare som helst! :D

Värdiga vinnare och Pep borde bli helgonförklarad :P

2009-05-28 13:22
klart united ska göra en skitmatch.. speciellt nu oxå.. det var samma visa när dom loosade mot pool med 1-4? ska fan sluta betta:P
be the change
Producent

2009-05-28 13:50
Grattis Barca!

Tar tillbaka allt jag har sagt.
Lil_H..

2009-05-28 15:36
barca fans e såååååååååå patetiska och irealistiska.
Jag Man U va inge bra igår. Men ärligt de va inte barcelona heller. skit tråkigt match.
och "messi, matches lirare" haha, vafan..
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2009-05-28 15:41
BARCELOOOOOONA !!!! :D haha fan va gött

2009-05-28 15:46
snubben ovanför..messi lekt ju förfan med man u backlinje hahaha