I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[CL] FINAL! Barcelona - Manchester United 27/5

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-05-25 00:57
Jag har satsat 500 kr hos bwin på att Ronaldo kommer lipa som en fitta (som vanligt) efter matchen, och då vet ni vad det betyder.

3-1 till barca.
Steve Rifkind must of been sniffing!

2009-05-25 11:25
Ja jag kommer ihåg senaste gången Ronaldo lipade, det var när de vann CL förra året
http://duckdown82.tumblr.com/

2009-05-25 11:28
Messi kan säga precis vad han vill, han e världens bästa fotbollsspelare o har rätt i varenda ord han yttrar..

Fotboll handlar om att göra mest mål o släppa in minst.. Barca e överlägsna
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-05-25 11:47
Tror att Manchester tar detta men varför tror folk på 3-1 resultat och liknande?? Brukar alltid bli typ 1-0 i finaler ju..

btw så löjligt när folk skriver "vi" om "deras" lag som ligger i andra länder...och självklart blir det ju de bästa lagen.
håll på ett sopgäng som ingen hört talas om istället och va lite orginell
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2009-05-25 11:59
Point.. Man kan hålla på utländska lag o även kalla dom för VI men man måste ju förstå att hjärtat är här hemma..

Problemet med Allsvenskan är ju att den är så OTROLIGT dålig att man inte kan nöja sig.. 29a i europa???
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2009-05-25 12:18
Du kan inte säga VI om inte lag du inte är medlem i.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-25 16:36
Fetlyrik

Hur vet du att dom inte är medlemmar;)

Tror united vinner med 3-1, jag tror det. dom är bäst för tillfället..
be the change

2009-05-25 16:51
Jag vet inte, jag bara säger att det är så :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-25 16:58
Yeah ok :) Dåså!

3-1 united iaf, mål av giggs, rooney och carrick!
be the change

2009-05-25 16:58
och Eto
be the change

2009-05-25 17:41
united har ju lite av en tradition av att vinna stora matcher med extremt flyt.. titta på CL finalen 99 och förra årets.. antingen vinner united med 1-0 efter ett skott från van der sar i 93:e som studsar på 7 spelare som sen går i ribban och på valdes bakhuvud in i mål, eller så vinner barca med 2-1 efter mål av Henry och Messi..
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2009-05-25 18:30
3-0 till United.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-05-26 16:51
Och så kommer det lite små anglofiler krypandes ur sina hål, och hoppas på det värsta för deras banemän när deras andra-lag ska spela mot dem. Ja det är komik på hög nivå.
Moderator

2009-05-26 17:00
Tss, eller så tycker han bara att United är ett bättre lag? Något som är komik är varenda jävel som tror att Barcelona kommer vinna finalen lätt för att dom slår och spelar ut lag som Numancia eller vad det är för lag som spelar där med ett par bollar, La Liga är nog faen den ojämnaste ligan som finns.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-05-26 17:06
Ingen tycker att United är ett bättre lag på riktigt. Men nån "måste" ju tycka det också, lite härligt rebelliskt sådär, eller tonårstrotsigt om du så vill.
Manager

2009-05-26 17:07
jag står fast vid att dom sämre lagen i spanien är bättre än de sämsta i england dock.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Moderator

2009-05-26 17:13
Tycker ingen det? Vad är det många skrivit då?
Och angående kvalitén finns det inte i mina ögon att lag som Almeria, Sporting Gijon och Numancia har stake nog att slå Portsmouth, Blackburn och så vidare. Finns inte i mina ögon, otroligt mycket mer kvalité på öarna.

2009-05-26 17:22
Det är bara för att balansera upp diskussionen lite , nån måste ju gå emot eller hur. Som sagt, ingen tycker på riktigt att ManU är ett bättre lag.

2009-05-26 17:34
Haha ramuz är dagens komiker. Tack för ett gott skratt! :)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Moderator

2009-05-26 17:35
Nej absolut inte , absolut alla tycker ju verkligen Barca är bättre. Det är ju därför bland annat krönikörer, spelare och tränare säger att United är världens bästa klubblag med den mest kompletta truppen. Så nejnej, alla tycker Barcelona är bättre.
Bara för att Barca håller sig till taktiken om att anfall är bästa försvar, som jag absolut inte har något emot, och inte kan vinna en match på ett "taktiskt" sett så är dom bättre och alla andra tycker också det.

2009-05-26 17:37
Du vet väl hur journalister är? De ska alltid vara lite speciella.
Moderator

2009-05-26 17:39
Så dom har inte rätt i någonting dom säger menar du?

2009-05-26 17:49
Nej det vet vi allihopa att dem inte har, dem vet att dem inte har rätt, dem tycker bara det är lite häftigt att gå emot strömmen, precis som alla andra som säger så.
Moderator

2009-05-26 17:54
Känns som ni La Liga snubbar lever i er egen lilla fantasivärld, ni är faen värre att ha och göra med än vissa av dom som hänger i Serie A tråden.
Manager

2009-05-26 18:01
Elva La Masia produkter i Barcas trupp. Mäktigt!
/ Deedz.

2009-05-26 18:06
La Masia!

Numancia skulle ta en CL-plats i Premier League.
Manager

2009-05-26 18:07
kopierade, därav felet :)

11 La Masia produkter i Barcas trupp, varav 7 stycken i startelvan. Mäktigt!
/ Deedz.

2009-05-26 18:17
ramuz: Det finns många krönikörer, spelare och tränare som säger att Barca är världens bästa klubblag också? Haha.
"Barca kan inte vinna på ett taktiskt sätt" den var nog bäst.. eller kanske att folk "..tycker dom är bäst för som spelar ut lag som Numancia" hahahahaha du är skön mannen.

Barca kör sitt eget spel, det är alltid motståndarna som rättar sig efter deras spel, oavsett motståndare. Så starka är dom. ;)
Moderator

2009-05-26 18:27
Nej Barcelona kan enbart vinna på ett sätt? Dom skulle aldrig kunna lägga sig tillbaks på defensiven och stänga en match, så som dom flesta andra storlag kan. Och visst, jag tycker det är jättebra att dom kör sitt, men att kunna variera sin taktik, spela på olika anfallssätt, det är det som håller i längden.
Och att kunna rätta sig efter motståndaren är enbart effektivt? Ni var någon minut ifrån att åka ut mot Chelsea, efter att dom hade rättat sig och spelat effektivt?
Ett komplett lag kan variera sig, spela vacker fotboll samtidigt som man kan stänga en match, dagens Barcelona kan bara det ena.
Moderator

2009-05-26 18:29
Och innan ni ballar ut på mig så kan jag tillägga att Barcelona är ett av dom bästa lagen, och att ni spelar bra. Men ni lär ju ändå balla ur på mig eftersom jag inte tycker som ni, och förlorar United matchen väl jag också räkna med massa PM om att United suger och sånt?

2009-05-26 18:34
Du har nog missuppfattat det hela ganska grovt, är det något lag du inte vill komma i underläge mot så är det Barcelona.

2009-05-26 19:39
Äh. Det är ju bara att kolla hur Barca spelade mot Chelsea och fetlyrik, jag går emot dig. Man vill inte hamna i underläge mot United, de har världens bästa mittbackspar och mittfältet består av 5 grovjobbande jävlar(undantag ronaldo). De kan ligga på kontringar o vinna matcher med 3-0. Se Chelsea matchen hemma t.ex. Barca är inte så bra som ni tror dem är, dom är jävligt bra. Men när de möter ett lag som är kapabelt till defensivt spel så stöter dem på stora problem.

2009-05-26 20:12
Kan tilläggas att Van Der Sar är otroligt mycket bättre än sopan Valdez
Moderator

2009-05-26 21:07
Men du Xtremesia, du har bara för dig att du tycker att United är bättre än Barcelona, för så är det inte. Du går bara emot för att du inte vill vara mainstream, sorry but just face the truth.

Nee men jag håller med dig totalt, det är bara det att dom Barcasupportrarna skyller på att Chelsea anpassade sig efter Barcelona, det var bara därför som dom hade lite problem.

2009-05-26 21:18
United är starkast, Barca var uddlöst mot Chelsea, vad ska dom då vara mot United??

Barca har flest spelare borta, redan där får United ett övertag, och att United's spelare är mer kompletta som fotbollsspelare gör det inte sämre.

Och Nej, fetlyrik din dumme jävel, united är inte mitt andra lag, jag säger bara vad jag tycker efter jag sätt båda lagen spelat...

3-1 United.
be the change

2009-05-26 21:51
fetlyrik

snälla hållkäften fan. Nu brukar jag ine såga folk utan anledning, men eftersom att du går ut med det dummaste uttalandet någonsin, som också är totalt obevisad och omotiverat, så måste jag be dig hålla käften.

Alla tycker alltså innerst inne att barcelona är bäst i världen? oavsett vad dem säger? Dem vågar alltså inte tala sanningen, du vet bättre än dem va dem EGENTLIGEN tycker? seriöst. hållkäften.

2009-05-26 21:56
Såså fetlyrik, dina försök att "kaxa" till dig är ungefär lika bra som Barcas defensiv, det vill säga - Inte mycket.

Ronaldo, Rooney, Tevez och äcklet Berbatov kommer ha lekstuga. Ska bli kul att se lille eto grina igen när han möter Premier Leagues och troligen världens bästa mittlås just nu i Rio och Vidic, lille Messi kommer inte kunna springa som han vill mot Evra ... och nä, United är inte något jävla "andra-lag", "andra-lag" har man när man är 15. United är bara så mycket bättre, and thats a fact.

3-0.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2009-05-26 22:01
Vi får se vad ni har för ursäkter när Barca vinner ;)
Moderator

2009-05-26 22:06
Asså vi är inte som ni, vinner ni var ni troligtvis det bästa laget. Behöver inte skylla på saker eller något sådant, som jag nästan kan lova att ni kommer göra om vi United vinner.

2009-05-26 22:06
Jo, vi har ju sett hur Heta barca är mot lag som kan stava till defensiv...

2009-05-26 22:12
Tror stenhårt på United inför finalen. De är kompletta, deras offensiv är inte särskilt sämre än Barcas, och deras defensiv är fantastisk. Barcas spel baseras ganska mycket på possessionsspel medan United har sylvassa kontringsspelare, och det är där matchen kommer avgöras enligt min åsikt. Hoppas på Barca, men tror på United. Önskar en sevärd match!

2009-05-26 23:02
Barcelona är nog ganska heta mot lag med defensiv tror jag, man är ju i final. Chelsea går tomhänta ännu ett år, in med mer pengar så går det nog bra till slut. Lycka till.

2009-05-26 23:11
"Barcelona är nog ganska heta mot lag med defensiv tror jag, man är ju i final"

1 skott på mål... hett?

Bra där! Know-how fick precis ett ansikte.

2009-05-26 23:12
barca o chelsea har väl värvat ungefär likgiltigt det sista?????
be the change

2009-05-26 23:13
MY Bad.. Barcelona har ju varit mycket större transferhoror än chelsea det sista ;)

smekt
be the change

2009-05-26 23:15
De är konstigt hur ett lag helt utan defensiv kan ta sig till CL-final.

Ni överdriver så groooovt, du också psycholess.

2009-05-26 23:19
De är konstigt hur ett lag helt utan defensiv kan ta sig till CL-final.

Vi vänder på det, OM, Chelsea hade fått hål på Barca på Stamford, och vunnit med 1-0, hade du köpt det om jag hade sagt
"De är konstigt hur ett lag helt utan offensiv kan ta sig till CL-final"
?

Det finns ingen in there right mind som ens kan påstå att Barcas defensiv är i närheten av Uniteds, det fick dock många som kan påstå att United offensiv är i närheten om inte förbi Barcas. Punkt, nuff said, finito. Så är det.

Börja nu gnola på ursäkter om varför ni loosade så hårt. Det ska bli intressant.

2009-05-26 23:29

Vi vänder på det, OM, Chelsea hade fått hål på Barca på Stamford, och vunnit med 1-0, hade du köpt det om jag hade sagt

"De är konstigt hur ett lag helt utan offensiv kan ta sig till CL-final"

Nej? Om du tänker efter lite så finns en stor skillnad. Och sen har ju Chelsea ett hyffsat anfall egentligen. Men dom var för jävla kassa jämfört med Barca för att kunna visa upp det..

Det finns ingen in there right mind som ens kan påstå att Barcas defensiv är i närheten av Uniteds

Visst har United ett bra försvar. Men att säga att Barcas inte kommer i närheten är ju bara löjligt. Barcas behöver bara inte jobba lika mycket varje macth ;)

Börja nu gnola på ursäkter om varför ni loosade så hårt. Det ska bli intressant.

Right back at'cha!

2009-05-26 23:31
Jag håller inte på något av lagen så jag behöver inga ursäkter. Jag tror bara att United vinner med 3-0. För dom är bättre.

2009-05-27 08:53
haha

Sen för övrigt som många andra som håller Barcelona nära, ska det bara bli roligt att se vårat lag spela, det blir roligt om vi vinner, men inte ledsamt om vi förlorar, thanks for the show. Det är ungefär så det funkar för Barcelona och deras Fans. Man kan vinna, man kan vinna snyggt, men man kan också förlora snyggt, något som vissa lag och fans inte har lärt sig ännu i jakten på trofeér, men det kommer kanske när klubben startades nånstans sent 90-tal enbart för att vinna titlar som nåt äckligt fenomen i nån smutsig gränd bland narkomaner och deras gamla aids-nålar.