I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Champions league Final 21 Maj Manchester United-Chelsea

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-05-21 23:41
sjukaste matchen fan va bra det va

2008-05-21 23:43
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!H!!!!!!!!!!!! FUCKING SHITE!!!! YES YES!!! HELT JÄVLA OSANNOLIKT!!

Fyfan mitt hjärta! All heder åt Chelsea (- smuts-Drogba). Fantastiskt uppbjudning och straffläggning.

MEn, WE'LL NEVER FUCKING DIE!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-05-21 23:47
Herregud...

Jag avskyr båda lagen, men fan vilken fin match för en fotbollsälskare! I love it!

Pinsamt att ge rött kort för en liten "örfil" ändå, det är inte innebandy dom spelar... oh well.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2008-05-21 23:48
Peppis
Då har du uppenbarligen inte sett Terry Butcher!

2008-05-21 23:57
HAHA Fyfan va härligt att se Terry sumpa det. Tyvärr så var man ju också tvungen att se united vinna men men man kan inte få allt.

2008-05-22 00:03
Sjukt spännande, trots att man inte har någon direkt koll annars. Någon som heter Ola är glad nu. :D
jagvillocksåhaenblog.com

2008-05-22 00:04
FUCKING YEAH! MAN UNITED FY FAN VAD JAGF DOG NÄR RONALDO MISSA FÖRSDTA. Sen kommer Terry och höjer modet.GAHHAHAHAHAHAHA CL FY FAN VAD NICE JAA!
Meep meep

2008-05-22 00:07
Som förutspått hade alla hatare i den här tråden fel, vilken kanonmatch.

Fan va hårt att vara Terry just nu.

Vilket äckel Drogba är.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-05-22 00:12
MEn jag fattar fortfarande inte vad Tevez gjorde. Varför blev de sura på honom?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra

2008-05-22 00:28
Tycker riktigt synd om Terry, vilket hjärta han har.

Annars en otroligt bra och jämn match. Ni som kommer med kommentarerna "united förtjänade vinsten" kan lägga ner direkt. Kunde slutat hur som helst när som helst.

Chelsea kommer tillbaks

Admin

2008-05-22 00:30
GLOOOOORY GLOOORY MAN UNITED!!!

Dubbeln! =D

I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2008-05-22 00:30
scarface ja tror d flippade ur för att han var osportslig o skicka iväg bollen precis vid deras hörnflagga o sen skrek t laget o sätta press när han egentligen skulle ha skickat iväg bollen o backat.. men som sagt d e va ja tror...
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Admin

2008-05-22 00:32
marcooling

Det stämmer, men det bör väl tilläggas att Chelski gjorde exakt samma sak i första halvlek och Ferguson blev rasande.
Admin

2008-05-22 00:35

2008-05-22 00:51

2008-05-22 00:51

2008-05-22 00:56
Webmaster

2008-05-22 01:11
La en liten hyllning längst ner på sidan :D

Så sjukt, Så underbart .. vilket lag.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2008-05-22 01:17
Maktmissbruk samt subtil propaganda! :)
Toastare

2008-05-22 01:23
Stuck, till adminforumet nu...
Jag skyller allt på Emma!

2008-05-22 04:49
vad blev det?

antar att inte chelsea vann då ni inte kan vinna CL
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här
Toastare

2008-05-22 04:53
Först 1-1 och sen 6-5 till Man U efter straffarna..
Jag skyller allt på Emma!

2008-05-22 05:11
så det fanns folk som brydde sig om matchen trots allt..?

2008-05-22 05:12
HSV! WIR SIND IMMER DA

2008-05-22 06:21
...

Jag är så ledsen... så jävla ledsen. Ska fatta mig kort.

1. Drogba... kan dra åt helvete. Han pissar på laget och Grant precis innan match, han gör inget bra under hela matchen i stort sett och låter sig provoceras och åker ut. Hoppas innerligt att detta VAR hans sista match och att han sticker till Serie A och ger mig mer skäl att hata. Kommer inte minnas honom för det han har gjort, utan som en backstabber.

2. Sett över hela matchen, ser jag inte er som "värdiga" vinnare. Nej, jag gör faktiskt inte det.

3. Tevez är numera på min hata lista. Jävla troll. Han spelar lika fin fotboll som han ser ut. Scarface

4. Terry... Chef - Kung Terry. Lider med honom nu.

5. Åkersberga hade mycket riktigt inte en IQ över 10.

Nästa sässong... nästa sässong.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Poet

2008-05-22 06:36
Drogba är ju så jävla skön.. sen att att han hatar chelsea är ju synd för dom/er
"life's a garden, dig it."

2008-05-22 08:53
Psycholess har rätt.Drogba är en horunge utan lagkänsla. Han är en icke önskvärd person i en klubb man älskar.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Webmaster

2008-05-22 09:08

2008-05-22 09:16
skön seger!!
SKU - SKU - SKULASON!

2008-05-22 09:20
Bäst i England
Bäst i Europa

Så jävla enkelt :)

Psycholess P27

Bitter, Näää,,, inte farligt :)

GLOOOOOOORY GLOOOOORY MAN UNITED!

2008-05-22 09:22
Grattis Man Utd!! Terry lär inte ha sovit gott inatt, fan vad synd det är om killen :(

Drogba, det är vad jag kallar en lagspelare som bara tänker på sitt eget lag... :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-05-22 09:40

2008-05-22 10:31
The Busby Babes, så fint. Finns inte ord att beskriva det här
http://duckdown82.tumblr.com/
Webmaster

2008-05-22 10:35

2008-05-22 10:36
Qualiity picture to be honest.

2008-05-22 10:54
Sjukt dramatiskt in i det sista, precis vad man vill ha i en CL-final. Tycker dock United borde gjort mer än ett mål i första efter de chanserna man hade... men helvete vad glad jag blev när Cristiano satte första målet och för en gångs skull kunde tysta alla tvivlare. För Ronaldo faller ju bort i stora matcher... eller inte.

Segrarskeppet United seglar vidare!

Bitches Ain't Shit
Webmaster

2008-05-22 10:59
Är det nåt annat lag som vunnit sin liga och CL samma år (snackar CL nu .. det där som fanns innan var det säkert nån .. ) .. ingen i England iallafall .. förutom United då.

Just denna grej känns som Ferguson ligger bakom mycket. Som Rooney sa innan matchen .. "Om vi leder med 1-0 vill vi göra fler mål, många andra lag (läs chelsea) tycker det är bekvämare att försvara sig" ..

Känns som det är samma sak med titlar. Vinner vi en pokal vill vi ha två till. Inget snack om att satsa mer eller mindre på nån av turneringarna (förutom den menlösa ligacupen då ..) ..

2008-05-22 11:04
sjukt match

tycker det är patetiskt att ge rött kort till drogen för en sån liten grej men men, kanske ett gult kort hade varit på sin plats...sen att säga att drogen var dålig igår, ja då kan man inget om fotboll

synd om terry, halkar och missar öppet mål i princip, så united hade sinnessstur
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2008-05-22 11:08
grymt bra match. jag lider med lampard & terry. verkligen.

2008-05-22 11:30
Så, nu har man avverkat SMC dag 1 och kollat en inspelad CL-final utan att ha hört hur det gick alls därimellan. Känner mig rätt duktig där.

Till analysen:

- Manchester United är värdiga mästare. Kollar man på deras Champions League-säsong så har man 10 vinster och 3 oavgjorda matcher av 13 möjliga, vilket är starkast för i år. Kollar man på hur de spelat samtliga matcher är de bland de allra bästa i år överlag och kollar man på hur de spelade under finalen så kommer man bara fram till att de är värdiga mästare.

Skillnaden ligger i det att när Manchester United anföll så slutade anfallet med fast situation, skott på mål (INNANFÖR ramen) eller att Chelsea bröt boll. När Chelsea anföll däremot så slutade det med fast situation, skott utanför eller att Manchester United bröt boll. När bollen inte sköts utanför träffade den virket. Visst är det otur men samtidigt så har jag alltid tyckt att träffar i virket är misslyckanden som måste rättas till inom 10 minuter.

- Chelsea ska trots allt ha en eloge för att man står upp och pressar, gör en riktig match utav det hela. Det är ju inte så att man är ofarliga, man är minst lika farliga som Manchester United men går till väga på ett helt annat sätt som personligen inte faller mig i smaken. Jag ser inte att man kan tycka att Frank Lampards mål är något annat än tur. Bollen träffar två röda spelare innan den hamnar hos Lampard som såklart gör helt rätt och förvaltar chansen. Tror min syn på fotboll och vad som "ska" kallas för dominans är annorlunda än många andras så därför stämmer kanske inte mina åsikter in på vad andra tycker om matchen nu i efterhand.

- Manchester United vinner för att man är mer av ett lag än Chelsea. Spelare som Paul Scholes och Ryan Giggs är nödvändiga för alla lag så länge de håller en viss kvalitet vilket dessa två gör. Chelsea förlorar på att man har spelare som Didier Drogba med i sin trupp. Hade man haft en t o m hälften så skarp spelare som Drogba i truppen hade jag hellre sett denne lira då Drogba gjort det klart att han inte vill vara kvar i Chelsea: han känner ingenting för klubben och verkar inte gilla Grant.

- Medvetna smällar mot ansiktet i en sådan öppen position som den mellan Vidic och Drogba ska resultera i rött kort. Det är inget snack om saken. Kalla det mesigt om ni vill men sådana är reglerna och sånt skit ska INTE finnas inom fotbollen. Att inte ens gå upp och ta sin silvermedalj...ja, det säger sig självt vad jag tycker om Mr.Drogba.

That's all for now.
•pave paradise•

2008-05-22 11:37
chelsea hade betydligt mycket mer chanser är man united och hela 2a halvlek var bara ren tryck mot 1 mål....helt troligt att dom inte avgör där faktiskt

aldrig sett ballack så het
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2008-05-22 12:07
Otroligt att se Vidic stå upp när Drogba örfilar honom. Jag kan lova er att så gott som ALLA spelare hade lagt sig ner och tagit sig för ansiktet och börjat rulla i gräset, allt för att få ut "the culprit".

2008-05-22 12:12
Vidic har väl i varje match han någonsin spelat bevisat att han inte funkar så. Han står upp, även om han är på väg att dö, verkar det som.
•pave paradise•

2008-05-22 12:25
Vidic är krigare nr. 1.

Ägde Drogba hela matchen igenom.
Bitches Ain't Shit

2008-05-22 12:36
jag är tom i min kropp, jag kan verkligen inte förklara som jag känner. dem millisekunderna när jag ser van der sar slänga sig till vänster och terrys skott går åt höger... trodde vi hade det. vi hade förtjänat det sett genom chelseaögon förståss. united HAR delad första tron eftersom chelsea är dem enda som dem inte kan bryta ner på ordinarie tid. inbördes mötena talar för chelsea... den vackra fotbollen talar för chelsea igenom andra halvlek och hela övertiden. stolpskotten och ribbskottet....

anelka kan dra åt helvete. jag vill inte se honom i en chelseatröja någonsin igen. han behövs nödvändigtvis inte säljas utan han kan ges bort utan övergångskostnad.
inte bara på grund av straffmissen utan hela hans prestation säsongen igenom betyder att han kan sticka.

jag citerar anelka innan övergången:

Jag vill spela i ett lag som kan vinna titlar. Jag vill vara delaktig och eventuellt avgöra.

du hade chansen.
mitt hjärta är krossat i tusen bitar... mår verkligen dåligt psykiskt över straffläggningen och känner hur detta kommer drabba mitt liv rätt rejält dem närmsta veckorna.

lider med terry som ligger sömnlös... applåderar lampard, ballack, joe cole, kalou för en stark offensiv.

truppen lär rensas rejält inför nästa säsong.
har dock en "igår eller aldrig-känsla" just nu. jag ser inget ljus i slutet av tunneln och jag lär ta distans från engelsk fotboll och chelsea enda till säsongsöppningen.
jag tar distans från krönikor och från detta forumet.

men ÄNDÅ så gratulerar jag united för den stora dubbeln även om jag hatar dem röda nu mer än aldrig. en mer dramatisk match och till följd kommer jag aldrig uppleva.

2008-05-22 12:42
Tycker iof att Vidic inte var sådär jätte bra den här matchen

2008-05-22 13:06
united HAR delad första tron eftersom chelsea är dem enda som dem inte kan bryta ner på ordinarie tid. inbördes mötena talar för chelsea...

Vänta bara tills verkligheten kommer ikapp dig.

2008-05-22 13:11
menar dem senaste inbördesmötena. och visst, united tog matchen när chelseas hetaste målskytt på pappret blev utvisade. domarteamet var på uniteds sida baserat på alla hörnor+frisparkar chelsea borde haft. när glenn hysén - världens största liverpool nolla, är man nog att erkänna det så borde du också göra det.

orättvisa

2008-05-22 13:14
Låt oss inte snacka om domarinsatsen eller beskylla domarna för något. Drogba visade sin vidriga sida och blev korrekt utvisad. Han var lite orättvis mot bägge lagen när det kom till domsluten och att Chelsea FORTFARANDE kör sin attackerande cirkel mot domaren förstår jag mig fan inte på. Det är sjukt att man ens tillåter det som lagledare...
•pave paradise•

2008-05-22 13:27
menar dem senaste inbördesmötena. och visst, united tog matchen när chelseas hetaste målskytt på pappret blev utvisade. domarteamet var på uniteds sida baserat på alla hörnor+frisparkar chelsea borde haft. när glenn hysén - världens största liverpool nolla, är man nog att erkänna det så borde du också göra det.

Och när vår hetaste målskytt missade sin straff hade ni avgörandet i egna händer...

Deluded prick. Du kan glo så mycket du vill på siffror, du kan försöka dränka din sorg i precis ALLT som du kan komma över, du kan bläddra i historieböcker bäst du vill, du kan snacka om orättvisa (patetiskt), men en sak kan du inte göra, och det är att neka att VI har vunnit, inte NI. För gör du det, då lever du i en schizofrenisk fantasivärld.