I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Champions league Final 21 Maj Manchester United-Chelsea

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-05-12 15:11

Champions league Final 21 Maj Manchester United-Chelsea

9 dagar kvar nu bara :)

http://duckdown82.tumblr.com/

2008-05-12 15:16
pest eller kolera..

its only a loan
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-05-12 15:19
Var ska folket här på whoa se matchen?

2008-05-12 15:38
Nån mer själlös eller ointressant final får man nog leta efter. Tittar jag hellre på UEFA-CUP finalen då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-12 15:47
Hahahahahahahahaha

2008-05-12 16:42
fetlyrik

Du hatar för mycket, lugna dig.. italiens tid kommer också komma!! OJ, pratar vi om fotboll? förlåt trodde vi snacka om cykling, där e ni bäst iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-12 16:51
Topdogz
NJUT!
Blir jäkligt jämnt, tippar på 2-2, eller 3-2 man u:) Chelsea är dock grymma också!

2008-05-12 17:33
tungt möte, nervös som fan. men det glädjer mig att chelsea har tagit sig till finalen, oavsett hur den slutar så glömmer jag inte det. det som gör mig förbannad dock är att en förlust resulterar till att united tar dubbeln, och det vill jag verkligen inte.

kan inte mer än att hoppas.
alla "säkra" tipsare kan slänga sig i väggen... inte en själ i världen som kan vara helt hundra på hur detta slutar.

2008-05-12 17:42
Chelsea vinner med 2-1
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE

2008-05-12 18:07
Pest eller kolera som Åkersberga sa, eller Ryssland mot USA? Vilket föredrar man? Jadu svår fråga...

Kommer avgöras på straffar, antingen 0-0 eller 1-1 full tid. 2 lag som vet hur man spelar bra defensiv fotboll. Givetvis kan de nog kanske spela offensivt också men lagen vågar inte riskera det, speciellt inte i denna matchen.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-05-12 18:52
blir 1-1 efter 90 minuter , drogba bryter benet i förlängningen in med sheva sheva gör hattrick sliter av sig tröjan och visar sin splitternya milan ryggtavla och kissar ner chealse tröjan .
Survival of the fitest only the strong survive.

2008-05-12 18:57
Jag hoppas på Chelsea. En dubbel till Manchester United vore ju begravningsstämning.

Tror också på straffar, eller åtminstone förlängning. Tror dock inte på 0-0, 1-1 eller 2-2 efter full tid. Straffläggningen om det blir en sådan är omöjlig att tippa.
Sångare

2008-05-12 22:48
Porto - Monaco kändes mer attraktivt på förhand. Nån som vet om det går nån skön repris av Glamour eller Skilda Världar samtidigt som finalen spelas?

Nä fyfan. Ser detta års upplaga av turneringen som ett skämt som snabbt skall raderas ur minnet.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2008-05-13 00:00
Tacka vet jag CL-finalen 2002/2003 mellan Milan och Juventus, det var riktig fotbollsunderhållning :)))

2008-05-13 00:11
Porto - Monaco kändes mer attraktivt på förhand. Nån som vet om det går nån skön repris av Glamour eller Skilda Världar samtidigt som finalen spelas?

Nä fyfan. Ser detta års upplaga av turneringen som ett skämt som snabbt skall raderas ur minnet.

påminner om försnacket till chelsea - liverpool och chelsea - united sist.
kommer dock ihåg hur impade alla blev över hur rolig och vacker fotboll båda lagen spelar... i båda matcherna.
men visst, vill du tala ut ifrån 2-3 ligamatcher du har sett denna säsongen som kanske inte har varit så kul sedan dra slutsatsen att lagen är tråkiga, så var så god.

2008-05-13 00:14
Gårdaren vet ingenting.

Kul final, kommer njuta av det här trots att jag är Gunner. Tror på Manchester United.
•pave paradise•

2008-05-13 00:20
Har EV. fått tag i en biljett till Moskva, om en bekant till mig bangar ur av olika anledningar. Fy fan va underbart det hade varit.

Matchen i sig kan man inte ens spekulera i, men det vore jobbigt om vi kom dit -Terry och -Drogba.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Sångare

2008-05-13 01:36
Idioter. Vill ni ligga och skratta i 90 minuter kan ni ta en vända in på youtube och pumpa lite Stefan&Krister, Hey Baberiba eller annat som matchar er mentala nivå. Eller så går ni på cirkus.

Det är alltså inte spelet i sig som är det väsentliga. Det är förväntningarna, STORLEKEN på matchen som gör finalen till vad den är. Minns 90-talets gigantiska, episka Champions League-slutspel och finaler. En final i den största av klubblagsturneringar mellan Man U och Chelsea är och förblir ett skämt. Så är det bara.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2008-05-13 01:45
S-oteric: De bästa lagen går till final, vet inte du det?

2008-05-13 07:58
oh such a lovely lovely tournament...vem kan kasta bort PL efter detta (plus år innan), vad de gäller europeisk fotboll har PL lag visat att det utklassar andra lag. Att komma till final innebär en lång resa, och att europas bästa lag står där nästa onsdag gör mig knappast förvånad.

so fuck ya'll, och börja spana in PL nästa säsong...italiensk fotboll....pah...

2008-05-13 09:07
S-oteric, du är bara en pinsam hatare. Kamma dig
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-13 13:36
S-oteric P21

Öhhhh.... P21, du var 3 år gammal 1990, fan vad du mins det :) Så jävla bra fotboll då. :)
Somna om för fan. IQ som en pizzasallad?!

2008-05-13 15:16
Iq som en juventino

2008-05-13 15:24
öhh.. helt ärligt, united och chelsea är tillsammans med real och roma dem bästa lagen i europa just nu.. vad babblar du om?

2008-05-13 15:28
S-oteric P21 är bara ledsen för att Juventus inte får spela CL

2008-05-16 08:23
Jävla La Liga älskare. Så fort det är matcher med lite styrka och defensiv som inte slutar 5-2 så är det dålig underhållning.

Det är Europas för tillfället 2 absolut bästa lag som möts, bättre CL-final kan man inte få.

Jag tror Chelsea drar det längsta strået.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-05-17 12:06
Orka hata på PL för att den är framgångsrik nu.. Jag hatade iallafall inte när Milan var i final osv osv.. Dock fick dom ju spö av Pool ett år haha..

Som sagt. ska bli en rolig final, trots att jag är en gunner.. Hoppas bara Ronaldo står på benen..
be the change

2008-05-17 12:45
Jag säger bara äntligen, ÄNTLIGEN!
Inte bara för ett av lagen som lirar är mitt lag utan för att en CL final ska gå mellan de två bästa lagen i världen, Chelsea och United är det just nu i alla fall.
Det var dom även förra året men ingen av dem orkade slåss på tre fronter och fick vika sig.
Det finns självklart fler sjukt bra lag då syftar jag främst på Real Madrid och typ Villareal.
Italien har nog aldrig kännts så kyligt i Europacup sammanhang eller ligaspelet, och det är synd, väldigt synd.

Vad jag tror om matchen är som vanligt när dem möts.
Två lag som inte vill släppa till någonting så man spelar offensivt på ungefär tre man de andra har ansvar hemåt.
Jag tror och hoppas på United, och det blir med udda målet.
Däremot så kanske man måste erkänna att de nog är Chelseas tur, men skit i de.

Äntligen ska det Röda Torget i Moskva vara rött, med rätt röd färg.

Glory!
ONE UNITED!
Sir_Alex.blogg.se

2008-05-17 14:23
villareal?

e du bränd eller?

2008-05-17 14:58
villareal är sjukt bra. men en av världens bästa lag? njaa.
kan med säkerhet säga att dem kommer gå långt i nästa års CL

2008-05-17 16:02
Att jag placerar dem som ett världens bästa lag beror på hur dem spelat iår.
Sen är det klart att jag inte tycker man riktigt kan jämföra dem med t.ex. united eller chelsea.
Spanska lag (förutm real och barca) har en tendens att sticka upp ett eller två år speciellt i den inhemska ligan och göra det jävligt bra.
Kommer ni t.ex. ihåg Deportivo för några år sedan, och kolla var dem är nu.
Så just nu är Villareal kanske ett av världens bästa lag, vilka ska man jämföra med liksom?
Inter som knallade genom ligan utan några som helst problem, men i CL så fick Seria A mäta sig med övriga lag och ni vet hur det gick.

Aja nu snöa jag iväg lite jag vet, men ja har lite bråttom så ha överseende ;D
ONE UNITED!
Sir_Alex.blogg.se

2008-05-18 18:46
Det är ett riktigt tungvikts möte och en match mellan dom två bästa lagen i europa, jag kan inte fatta vad det gnälls över.
Tror på en jätte match som den i ligan senast och precis som i den matchen så tror jag Chelsea
vinner en tät, jämn och underhållande match.

Dom bästa lagen i Europa är Chelsea, Man U, Real Madrid och Bayern München. Liverpool är grymt bra i europa spel.
Jag är en tviiiiivelaktig figur

2008-05-18 19:20
Gissa vem som skall ut i skogen och vandra 9 mil när det är CL final? Jävla skitskola

2008-05-18 19:21
På kvällen? What? 90 kilometer?
•pave paradise•

2008-05-18 22:07
Gissa vem som skall ut i skogen och vandra 9 mil när det är CL final? Jävla skitskola

inget snack om sjukanmälan där väl?

2008-05-18 22:08
Jag hade fan hoppat av jobbet om de tvingade mig på något sånt där, under CL-finalen no less. Goddammit.
•pave paradise•

2008-05-18 22:22
xtremesia

hade du följt med om inter va i final?
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2008-05-18 22:46
Snart är det dags,yay! Glory glory man utd
Meep meep

2008-05-18 22:46
det hade varit mäktigt att vara på plats... jag hade inte tvekat på att åka om inte biljetterna hade gått åt som smör i solen, nån som har en biljett och nån stor bag som rymmer 72 kg?
 Digg it...

2008-05-18 22:48
Skulle aldrig våga säga att jag har biljett till matchen här på Whoa. Stuck hade kollat upp mitt ip-nummer, hittat mig, snott biljetten och ja...ni fattar.
•pave paradise•

2008-05-18 22:58
hade du följt med om inter va i final?

Fuck no. Dock gjorde jag det för att jag var i en grupp med enbart tjejer o för att jag har en bonde till morsa som vill att jag ska följa med för att hon så gärna skulle vilja göra samma sak.

Skulle också missa förjäkla viktig match i fotbollen, dock flyttades den p.g.a. att flera i min klass också går i laget då skulle vi vara för få. Känns lite bättre när jag tänker på att jag ska snagga horan till fritidsledare vi har i skolan:D

2008-05-19 11:24
bara jag som tänker gå på ÖIS-Falkenberg istället för o se matchen?

2008-05-19 12:13
Åkersberga, jag tänker nog se på Rent Hus eller nån repris av Sommartorpet tror jag, vilket som känns mer intressant och "tungviktsmöte" än denna pissmatch som bara PL-bögar kan finna intresse i.

2008-05-19 12:14
Bittra, bittra medelhavsälskare...suck...
•pave paradise•

2008-05-19 12:17
Visst är det pinsamt...

2008-05-19 12:25
Säg mig var det intressanta ligger i denna match som vi sett två ggr varje år i hundra år? Eller just det, chelsea was founded 2002. I 6 år då.

Liverpool - Milan var intressant för mötet mellan serie a - pl, och de olika spelstilarna och sättet fotbollen spelades på av de olika lagen, skulle liverpool kunna stå emot?
Barca - Arsenal av samma orsak och dessutom var den intressant för den grymma fotbollen och vilket lag som skulle dra det längsta strået i det vackra spelet. Skulle arsenal kunna ta segern ifrån det bästa laget det året?

Den här matchen är ju bara en i mängden, så jävla mycket blaha blaha att jag inte ens vet vilken dag den spelas, är det denna veckan, vilket som är det skitsamma. CL känns bara ännu mer utvattnad när det är två köpelag som spelar om titlen, UEFA cupen lever mer iaf. GRATTIS ZENIT ST PETERSBURG!

2008-05-19 12:25
Rent Hus är iofs sjukt bra...

o jag hatar medelhavet...

nordsjön tills jag dör

2008-05-19 12:28
Rent Hus är kult, eller blir det kanske inspelat program av lyxfällan, som kanske tom innehåller chelsea och manu i detta avsnitt? Det vore intressant, snacka om att leva över sina tillgångar.

2008-05-19 12:34
Idioter. Vill ni ligga och skratta i 90 minuter kan ni ta en vända in på youtube och pumpa lite Stefan&Krister, Hey Baberiba eller annat som matchar er mentala nivå. Eller så går ni på cirkus.

HE MADE A FUNNY!!!11

Pajas.

Det är alltså inte spelet i sig som är det väsentliga. Det är förväntningarna, STORLEKEN på matchen som gör finalen till vad den är. Minns 90-talets gigantiska, episka Champions League-slutspel och finaler. En final i den största av klubblagsturneringar mellan Man U och Chelsea är och förblir ett skämt. Så är det bara.

Gått åsiktslektioner hos Bosse Pettersson på sistone?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-05-19 12:41
Om finalen är ett skämt för att den är mellan Manchester United - Chelsea så undrar jag bara: betyder det inte att lagen de slog ut och lagen som inte tog sig hit är ÄNNU större skämt?

Hm.
•pave paradise•

2008-05-19 12:54
fett go brud