hmm...
vet inte riktigt vilka du missat :)
Jermaine O'Neal och Jamarion Moon mot Shawn Marion och någon mer (A) .. Wade och Moon passar bra ihop ..
Stoudemire stannar kvar men skadade sig och är borta i en månad eller något.
Drew Gooden blev signad av Spurs
Stromile Swift blev Signad av Suns..
Murbury spelar i Boston
Länk till http://www.nba.com/transactions/current_month_transactions.html
Get Random!
Och Chandler ar i Oklahoma.
At the gates of Eternity...
ok. tack för direkt länken, jag vill fan inte gå in på nba.com för spoiler resultat utav matcher jag inte sett. Men Tack King P och BC... Trodde inte Gooden skulle gå till Spurs faktiskt? Kul att Wade får Moon. Två spelare som passar bra tillsammans.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Hur fungerar nba.coms bredbandssändningar? Den bryter inte mitt i matcherna på eftersändningarna? (har inte riktigt förlåtit dom när det bröts 5 minuter innan Patrick Roys mördarbuzzerbeater mot houston i höstas) Funderar på att köpa för resten av säsongen, men fattar inte riktigt om de inkluderar slutspelet också.. någon som har koll? Wade blir MVP
Men lika glad är jag för det!
Ok, bye bye Raptors. Lite bull, aven om jag inte ar ett Raps fan sa vore det anda roligt att se dem i the play-offs nu nar man anda bor i Toronto.
Suns klarade sig inte till playoffs.. ingen överaskning. När de torskar mot kings förtjänar de inte det ändå. Offseason kommer bli roligt dock! Som många nog inte vet är jag ett Chicago fan också. Varit det sen innan jag hittade Phoenix. Ben Gordon alltså! Vilken kille. Samma med Rose. Synd att de stängde av honom i match 2 bara. Men usch för Ray Allen. När ska den killen bli gammal och sluta sätta sina skott? xD Han gick ju verkligen loss i slutet. Rondo är ju rätt galen nu med. Big Baby med. Men jag hoppas att Chicago klarar sig till 7 matcher och går vidare. De har nog ingen chans mot Lebron dock. Finns knappt någon som kan stoppa honom i Chicago känns det som. Luol Deng kanske men han är ju borta.
Get Random!
Heat, enda ratta laget...
"Som många nog inte vet är jag ett Chicago fan också" nånstans fäller STAT en tår just nu
skriv kort, helst inte alls
BC: Eller hur ! Hoppas att dom vänder de inatt !
Soulchild P24 haha nej! :D han är med mig! innerst inne vill han också dit. Men STAT for mvp nästa säsong.. hoppas folk inser hur viktig han är för sitt lag nu! men helt ärligt talat... Yao Ming, Dwight Howard, Dwyane Wade, LeBron James som DPOY kandidater och Superman vinner det.. går de bara på stats och highlights nu för tiden? :/ vart är spelare som Bell, Marion osv. (ja! de är fortfarande solar i mina ögon)
Get Random!
det är den som tittar argast i kameran efter han blockat nån som får DPOY i NBA
Vad fan hände med Miami i första playoff matchen!? Atlanta spelade grymt D men 26 poäng... Hoppas Beasley får spela lika mycket som han fick i första, och är lite hetare! Fan vad han har skönt skott! Synd att han är en sån "skjuter först passar sen spelare". Nä GO HEAT! (Kommer bli våldtagna av Clevland om dom går vidare dock!) Lebron blir MVP och tar hem hela skiten
Nån som kan tipsa om vart man kan se slutspelet? Ingen kanal som sänder i sverige va?
Antoine "Flash" Howard (1975 - 2004) R.I.P
King : Det var tydligen en kommite som avgjorde vinnaren. Dar Howard fick typ 300, LeBron 140 nagot och Wade 90. Kanns lite skumt :S Och Derrick Rose blev Rookie of the year, not bad :)
Länk till http://bt.davka.info/ där kan du tanka matcherna dagen efter
på justin.tv och myp2p.eu kan du hitta live streams med ofta dålig bild och galna kineser
Monsta!: Haha galna kineser, right on point! Kollade en gang pa en sadan match med en polare till mig som ar kines, han sa att dem kommentatorerna sager helt fel grejer, typ nar det ar en dunk, sa sager dem att det ar en lay-up.
kobe just nu asså...hahaha
kollar på bulls - celtics nu ett helvete att hitta stream som funkar bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ilp.nba.com sluta snåla ungdomar
nu kör vi celticssss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan 93-93 med 35.0 kvar
Och Cavaliers korde over Pistons, ganska vantat. Plus Pistons ar och har alltid varit ett riktigt trakigt lag att kolla pa... *gasp*. Om nu bara Spurs och Celtics kan forsvinna kan aka ut sa har vi en grym playoff att kolla pa! :D
fan får ju aldrig sova när det är så bra matcher
Chicago!!! :)
Get Random!
Heat :P
Och dar rok Jazz, ganska vantat. Och vad in helvete var det med Hornets igar? Var det en laggmatch eller?
Bye bye Spurs :D
Chicago tar hem 6 och 7! Heat åker ut .. och orlando torskar nästa utan superman .. han är ju DPOY. hur ska de klara sig utan ligans bästa försvarare :P
Get Random!
King Phil : Ta tillbaks det dar om Heat! :@ Hehe. ratt at Howard, snubben borde lara sig att beharska sina armbagar, kommer ihag nar han drog en liknande grej mot Gasol. Sa javla larvigt att se en vuxen man bete sig sa.
Just det, jag hoppas ocksa pa Bulls. Inte for att jag ar eller har nagonsin varit, men jag hatar Celtics.
Chicago!! 3OT .. sjuuuuuk serie
Get Random!
folk brottas och hänger och foular dwight hela tiden (utan att det kallas eftersom han är så stark) så till viss del förstår jag att han lackar ur...men jag håller med om att en spelare av hans magnitud måste behärska sig
He's a beast and should be treated like one!
Get Random!
Soul : Youtuba Howard och Gasol, dar var det Howard som larvade sig.
När Magic möter Bulls kommer howard nog fucka... varken Tyrese, Joakim eller Brad kan stoppa superman -.-
Get Random!
fan vad noah växt i slutspelet förresten
jo verkligen, men han har väl fått mycket mer speltid sen Gooden stack också ..
Get Random!
Hej da Bulls. Inte for att jag hejade pa dem, bara det att jag hatar Celtics sa javla mycket. And no more Heat :( Go Rockets!
äh finns inget roligt lag att cheera på längre .. :( Suns och Bulls borta..
Get Random!
Bara Lakers eller Celtics inte gar vidare, sa ar jag glad.
celtics går inte vidare. dwight har redan börjat slakten.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Pa tiden!
Dwight kommer att äta LeBron
Get Random!
King Phil : Nej det kommer han inte :P
lite jobbigt att lebron känns så ostoppbar som han gör.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
Oavsett om Cavs vinner detta eller inte, sa fortjanar LeBron all hype. Snubben ar verkligen inte underskattad, men han fortjanar en ring. Synd bara att de flesta i hans lag inte kan keep up with his skills. Ganska forvanad att han inte skadat sig an.
nu tycker jag ändå detta e första gången bron bron har ett ganska hyggligt lag runt sig mo williams allstar, bra scorer delonte bra försvarare så lebrun inte behöver göra allt själv Z rutinerad center, skicklig offensivt, alltid en bristvara varejao, bra försvarare o energispelare i övrigt kompetenta rollspelare som wally, joe smith, big ben etc etc
va i orlando igår och såg orlando magic - boston celtics, det va galet nice. dwight howard spelade riktigt bra, tråkigt att man måste se game 7 på tv. :/
jag får ju inte ens se den på tv! :( så skatta dig lycklig! BC99 lite svårt för folk försöka Keepa up with Brons skills.. de har inte råd med en till av hans kaliber i sitt lag.. men det hade varit fett att se han med en Scottie Pippen(Michael Jordan?) faktiskt.. en all-star guard i alla fall (Mo Williams är ingen all-star!) hoppas verkligen att Orlando går vidare, vill verkligen se Dwight mot LeBron, hans ledde ju sitt lag mot Cavs under postseason.. hur som helst längtar jag galet mycket efter off-season och se vad Phoenix hittar på! ska bli riktigt kul, hoppas att de får en hygglig rookie och håller fast vid honom, de har ju ändå chans till att komma höst 9-10 eller något.. STAT var ju 9a! ;) sjukt hur många Rookies phoenix släpp egentligen, Nate bl.a! hade varit fet back up till Nash nu! .. ska bli roligt och se vad som händer I draften föresten, Hasheeb Tabheet 2.21!! och han där fulingen som antagligen kommer bli etta, som ser ut som en boxare.. gillar han dock inte, men Ricky Rubio ska bli kul att se honom spela :) se om han lever upp till hypen!
Get Random!