: ( bara stoudemire ... och the brazilian blur <3 fakk .. NASH WTF!!! game UP! på tal om ingenting .. någon som vet hur det går för Childress?
Get Random!
Yeah baby! Heat tar form! :D
At the gates of Eternity...
4 vunna matcher i rad :) högsta streaken sen dom vann? :)
Get Random!
jepp :) väntar 5de på fredag hemma mot atlanta!
J-Rich till phx mot Bell och Diaw , wtf? Bra eller Anus?
Get Random!
Vet ej egentligen, Jason har inte varit i toppform precis. Men å andra sidan vad har Suns att förlora? Diaw är lite av en synd att byta bort, men låt oss hoppas på det bästa.
Hoppas att Raptors formtoppar snart, har sett mörkt ut hittils. Men nya cochen kan säkert få saker att börja hända.
deepundercover
Jag fattar inte varför Raptors inte låter Kapono bli en permanent första femma för? Dem använder inte den snubben rätt.
Känns som det är lite stiltje i ligan just nu, ser fram emot trading deadlinen då det lär hända en hel del iår med tanke på förutsättningarna: - De lagen som dumpar kontrakt för att kunna signa någon av alla Allstars som blir free agents 2010. ( New York, New Jersey, Memphis? ... ) - De lagen som vet att de inte kan tävla om de stora namnen 2010 och därför försöker förstärka på kort sikt. ( Clippers? Denver? ... ) Spelare som det går trade rykten om: Vince Carter, David Lee, Brad Miller, Chris Kaman, Gerald Wallace, Shawn Marion, Carlos Boozer, ( Alla i Toronto förutom Bosh & Calderon... ) Ska även bli intressant att se vad som händer med Marbury. Senaste ryktena placerar honom i Boston vilket skulle innebära en återförening med KG vilket han inte skall ha något emot tydligen.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
Bara jag som också hört rykten om att Knicks 2010 vill köpa Bosh, LeBron och Nash?
2010 kan de få nash :) han har inte visat Steve Nashty denna säsongen direkt och han blir ju knappast yngre.. phx letar efter en back up atm.. Nash mot Marbury? :D
Get Random!
King : Ja vad är grejen med han? Den här svackan börjar bli lång. Vill han bort från Suns eller?
jag har ingen aning.. men han har börjat få några double doubles , men han ser inte ut som den 2 Time MVP han var för 3 år sedan? Även Stoudemire har börjat slappa lite känns det som. Men en sak som jag inte förstår är att de underskattar alla lag utan en stor Center så de vilar Shaq och förlorar. De hade behövt han mot Denver(Nene och K-Mart) men inte mot Buck (Bogut och mr.No-Hair lol?) och sen undrar jag varför Nate fuckin robinson och Gay får vara med i dunktävlingen igen? :(
Get Random!
STAT startar! :) här var det dött :(
Get Random!
You and me keeping it real brother! ;)
Jag har ju hittat tillbaka. Har inte hunnit med whoa på ett bra tag, men nu är jag tillbaka igen. Ser matcher som aldrig förr faktiskt. Ligger dock efter något så förbannat. Boston, Lakers, Cavs, Pistons, Nuggets och Miami är väl de lagen jag följer just nu. Kikar lite på NY också för att försöka se när dom väl kommer igång. Men det verkar långdraget. Jag ser i stort sett de matcher jag får tag på. Är fortfarande på matcher som ligger i början på januari. Nu pajjade även tv satan, som fungerade som datorskärm. Så nu kommer jag att hamna efter igen. För på bärbara är det inte kul att titta. Det blir så litet då. Ordnar matcher ifrån Sportbit. Riktigt bra. Dom kommer upp ca: 4-10 timmar efter avslutad match. Helt ok faktiskt.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
någon som vet om de ska börja sända matcher på svensk tv? : ) vill inte tvingas sitta framför sopcast :(
Get Random!
har sökt med ljus och lykta efter information, men det verkar inte som om något svensk tv bolag är villig att lägga upp stålarna för detta just nu. (det är ju tuffa finanskristider nu) Nej men seriöst. Kändes som om det var många som följde basketen förra året då Tv4 hade kommandot. Är du medlem på sportbit.org KinG-PhiL?
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
jag var det.. är det öppen reg nu?
Get Random!
på tal om ingenting , varför skulle phoenix byta bort Diaw? :( he's the man ffs .. och STAT har börjat komma igen lite smått igen :)
Get Random!
Näe dom har stängt reg, men jag kan skicka över en invite om du vill KinG-PhiL, har ett gäng över så att säga.
aa det hade varit snällt! :)
Get Random!
Vilka tippar ni i semi i år? Kanske lite tidigt än så länge, men ett försök kan vara värt att göra. Sen får vi se vilka som hade mest rätt. Själv satsar jag på Los Angeles Lakers vs Denver Nuggets i West och Boston Celtics vs Detroit Pistons East, förbehåller mig rätten att säga Cleveland också istället för Pistons.
Mina tips för semifinals kandidater just nu: Lakers vs Spurs Cavs vs Celtics Tror inte Pistons rår på varken Magic eller Cavs i en bäst av 7 serie. ( Såvida inte LeBron eller Howard är skadade förstås. ) Frågan är om det är något av lagen som kommer att vara seedade 5-8 som har skräll chans. Känns som om det är en tydlig klasskillnad mellan toppen och botten i år ( mer i East än i West iofs).
West kan ju bli en strid på kniven i år igen när det gäller slutspelsplatser. Det var ju förbannat spännande förra säsongen. Skilde ju bara en fyra - fem förluster mellan 2 plats och 8:e plats. Det är riktigt tajt. Jag tror Detroit kommer att bli riktigt vassa. Iverson behöver bara få lite tid tillsammans med Prince, Rip och Wallace. Han har ju sänkt sitt snitt nu i poäng, men ökar hela tiden i assist, så lite mer poäng från honom på papperet och Detroit är livsfarliga. Dom skulle dock behöva en Center som är riktigt vass för att kunna gå hela vägen. Wallace är för ostabil i psyket, så han får ju foulproblem kors och tvärs. Denver däremot är ett lag som imponerar mer och mer på mig. Billups spelar som en gud, Jones är tvärhet, Nene är stabil så länge han är hel, Martin har en riktigt bra säsong, Karamell Anton är lite upp och ner, men steppar upp då det verkligen behövs. Sen har dom en riktigt bra bänk. JR, Birdman, Kleiza osv. Att dom har börjat spelat defense är största anledningen till att jag tror att dom går hela vägen till Western Finals. Dit men inte längre. Cleveland.. ojojoj vilket lag dom har och vad dom är sugna på en titel, räkna inte bort dom. LB litar på sina kamrater och i och med det så spelar dom mycket bättre. Näe nu är det dags för att se en match. Undra vilken det blir?
hoppas på Suns Lakers i final (A)
Get Random!
Hoppas på Cleveland - Boston i final! kan nån berätta lite snabbt (?) berätta hur playoffs-systemet fungerar?
menade såklart i Conference final :) Monsta! vet inte riktigt vad du inte vet men lite kort är väl de 8 lagen med mest vinster från varje conference(east och west) går vidare till final .. den som kommer högst upp (1:a) möter de längst ner (8:an) , 2an möter 7an osv .. är väl det typ :)
Get Random!
hur fan kommer inte Kevin Love med i rookie challenge
Get Random!
Jadu, som det ser ut nu så är Steelers vinnare i det 43 superbowl. Cardinals spelar fattigt, tråkigt och dåligt. Men saker och ting kan ju vända fort, det ser dock inte ut som så. Näe grattis till alla Pittsburgh fans. 6 superbowl titlar är inte dåligt och inskriven i historieboken som det första laget som tagit 6 titlar någonsin.
ehhh ja. (skäms som fan) men det är bara för att det skall bli lite mer utmaning att läsa. fan vad klantigt.
Alltsa inte for att jag ar ett Raptors fan, men nu nar man anda flyttat till Toronto och tvingas lasa varje dag om dem i Metro och diverse andra gratis tidningar, sa borjar man ju undra whata fuck happend to them. Nagot Raptors fan som kan forklara vad som gjort det har laget till ett bottenlag det har aret?
är inte riktigt insatt i Toronto basketball men det kan väl ha varit något med att de droppade TJ Ford? .. sen har väl Toronto aldrig varit speciellt bra.. Jermaine O floppar..
Get Random!
King : Yeah but they made it to play-offs last season liksom. Och nu ligger nast sist i Eastern Conference.
asså.. så det går så dåligt för dom , hade jag ingen aning om .. det som oroar mig mer är phoenix.. de ligger farligt till! vad har hänt med dom egentligen? Dom är verkligen inget dynasty nu inte.. saknar gamla, Steve Nash, Joe Johnson, Quentin Richardson, Shawn Marion, Amar'e Stoudemire ... good ol days
Get Random!
No offence dawg, knowing you're a fan and everything, but dynasty haha? They have won two conferences, that's it :P Men jag vet vad du menar, Suns hade fet potential sa sent som bara forra sasongen, nu... nada.
BC99 P25 kanske inte dynasty dårrååå .. men de hade fan chans att ta sig till final ett par gånger.. alltid detta spurs som ska komma och förstöra .. still , kanske hade varit bättre om Starbury stannade.. känns som att Suns måste tänka om väldigt mycket nu. Terry Porter wazöp?
Get Random!
Grant Hill har steppat upp lite i alla fall .. längtar tills nästa säsong, hoppas att Shaq lägger skorna på hyllan (inget mot the big diesel) och att möjligtvis nash hoppar iväg någonstans.. phoenix needs a change!
Get Random!
Haha fuck pa Spurs! Trakigaste laget som finns! Ska dock se Raptors - Spurs nu pa onsdag. Hoppas Raptors tar sig i kragen och spoar Spurs nu!
Tunga trade rykten nu runt Phoenix. Stoudamire är tydligen på marknaden och Nets och Bulls är bland de hetaste kandidaterna tydligen. Kommer som jag sagt tidigare att bli riktigt intressant iår att se vad som händer innan trading deadlinen... Måste förövrigt vara riktigt trist att vara Sixers fan nu med hela Elton Brand historien. Jobbigt när ens ny max kontrakt spelare gör laget sämre när han spelar och sedan går och skadar sig igen för säsongen så att hans trade värde sjunker till obefintlighet. Lite antiklimax i Kobe vs LeBron duellen igår. Trodde att de skulle bli några monster stat lines från bådas sida men istället går Lamar Odom ut och står för matchens prestation. Nåja, all-star matchen till helgen men det ska nog ( pga avsaknanden av riktigt spektakulära dunkers (förutom LeBron)) bli mer intressant att se sido eventsen med dunk och den nya H.O.R.S.E tävlingen.
HORSE kommer bli fett :D wtf är STAT på väg bort? :'O btw, någon som vet om de sänder all-star på tv? eller om man är tvungen att pilla med sopcast eller någon annan skit -.-
Get Random!
Ingen svensk Tv kanal som sänder All Star. Verkar inte som om något bolag har haft lust, eller råd att satsa på NBA basket i år. Vilket är otroligt synd. Förra året var det ju sändningar, visst prioriterade Tv4 lite fel i val av matcher och så, men ändå, dom sände ju skiten. Verkade som om dom hade rätt så många tittare också? jag var i alla fall en utav dom. Näe det blir till att se dom en dag efteråt. Så lördag, söndag och måndag kommer jag att se respektive event.
Var en ganska grym All-Star weekend faktiskt :) Spoiler Blev javligt glad over att Dwight inte vann slam dunk tavlingen faktiskt. Visst, inte hans fel att han foddes sa stor som han ar, men jag blir inte imponerad av hans dunkar med tanke pa att han ar ca 30 cm langre an alla som deltar. Mer haftigt att se nagon som Nate Robinson ta hem titeln. Fast jag holl pa Rudy faktiskt :D
Fuck it, jag maste uttrycka mig... for er som inte sett det hela an, jag ska inte spoila.Spoiler Jag tycker faktiskt det kandes som om Slam Dunk tavlingen var riggad. Dwight fick for fan 50 pa varje skitdunk han gjorde. Och dunken han gjorde pa 12 foot korgen var inte ens i narheten av sa grym som Rudy's forsta dunk. Kandes lite som om domarna ville se Nate och Dwight in the finals. Yes! Jag tror det var uppgjort pa forhand.
Word BBC!Spoiler Dwights första dunk var ju inte alls något märkvärdigt.. och han fick 50 för den? han missade den t.o.m en gång... även om Rudy inte klarade sin direkt borde den vara värd 50 poäng också precis som du sa. Dwight kan ju nästan dunka vanligt och få 50 känns det som.. men Nate förtjänade det verkligen.. kul om BronBron ställer upp nästa år :) och whoa, J-Oneal och Moon mot Banks och Matrix. intressant byte
Get Random!
Yes sir! :) Aven om jag tycker att det var lite fittigt av Raptors att kicka O'Neal sa tidigt. Han hann ju knappt anpassa sig kandes det som.
oh shit vad jag älskar när phoenix spelar som phoenix ska!! :) det är sådana här matcher som gör mig till ett fan! hoppas inte STAT försvinner.. 140-100 på hemmaplan och imon blir det LAC igen på borta .. pew pew time
Get Random!
Drew Gooden och Nocioni till Kings mot Miller och Salmons .. så Chicago-Amar'e traden blir inte som tur är... nu är det lag som typ Memphis eller förhoppningsvis Washington som blir aktuella :) .. deadlinen är ju inatt?
Get Random!
Här händer det inte mycket. Jag har hamnat efter igen i denna liga, då jag haft så mycket annat att stå i hur ser det ut med alla trade:s osv. Hur slutade det? Vilka har bytt lag och vilka bytte inte lag?