Orlando vidare, så det blir LeBron vs Superman. Blir att släpa mitt ass till Orlando igen då.
fett, ska bli så grymt kul att se. Lakers-Orlando i final kommer dock bli tråkigt då Dwight kommer bli stoppad av Bynum och Pau. Lakers-Cavs skulle nog varit det roligaste, Kobe vs the King
haxxorzzz smaxxoorzz
King Phil : Just det som ar sa bull med ett lag som Cavs, nar man har en spelare som Bron som ger allt, sa ar det bara en tidsfraga innan han blir skadad. Och darmed borjar den onda cirkeln av att vara skadad/borta och sen inte riktigt kunna komma tillbaks. Haller med om att Mo Williams inte ar en all-star. Vart hamna Suns i draften? Forovrigt sa hoppas jag vilket lag som helst just nu, forutom Lakers, vinner detta.
At the gates of Eternity...
Suns hamnade på fjortonde plats, samma som deras mock draft låg i innan om jag inte har fel. Känns förövrigt som om top 3 i draften är solklar med Griffin/Rubio/Thabeet, sen är det väl lite mer öppet. Sen får man se om svensken Jonas Jerebko blir draftad, Han har stadigt dalat uppåt ifrån att ha varit runt 20'e pick i andra ronden till Portlands 8e plats. Skulle vara kul o se Jerebko i Trailblazers-tröja. Känns synd att boston åkte ut förövrigt, tror dock att vi blir farliga igen nästa år, efter hård träning på sitt jumpshot under sommaren blir Rondo en ännu bättre point guard, potentiell allstar, än vad han var detta året.
You wanna learn how to rhyme, you better learn how to add. It's mathematics.
WIGGEN : KG's franvaro var uppenbar. Inte for att jag ska pasta att KG ar den som haller laget uppe, men snarare att Celtics ar ett sadant lag som inte kan fungera fullt om ett endaste kugghjul forsvinner ur maskineriet. Darfor Rockets imponerade mig, da de kom langt utan Yao och T-Mac. Till och med utan Mutumbo.
BC99 : Håller med dig till fullo ändå. Visst att Baby Davis imponerade, men han är så långt ifrån att vara lika bra som KG. KG är ju hela lagets defensiva stomme så att. Rockets lär nog kunna bli ganska farliga nästa år, med Yao, T-Mac, Artest, Battier och Brooks. Men det jag inte förstår är, kommer Rockets bänka Battier? Eller kommer dom spela Artest som PF?
WIGGEN : Vet ej fan for att vara arlig, Battiers roll i the playoffs var avgorande. Bade spelmassigt och moraliskt. Aterstar att se I guess.
BC99: gör väl det :). Förresten, har du kollat nåt på någon av de två conference-finals, vilka sjuka serier hittils. (Inte lika bra som Celtics - Bulls serien men ändå) Lebrons buzzerbeater i game 2 va ju inte lite nådig. Hoppas bara att det blir Nuggets - Magic i final så Lebron kan gå o suga på att det inte gäller att lira grymt i dom två första serierna, utan man måste hålla hela vägen. Däremot så känns det som att de kommande åren kommer att vara Lebrons dynasti, Kobe börjar bli till åren och D.Wade o CP3 spelar i för dåliga lag för att riktigt stå ut, även fast det va Wade som helt själv tog Miami till slutspel.
utan att vara alltför insatt, så hoppas jag Denver vinner! vore skoj, alternativt Orlando
Orlando skulle jag vilja se vinna! Howie <3 .. han får dock akta sig för tekniska nu! en till och han blir avstängd!
de drog tillbaka den från igår så han står fortfarande på fem
skriv kort, helst inte alls
Kan ju till 99 % säga att Orlando har serien nu. Lakers också, även om jag hoppas på 2 raka segrar för Denver.
Bye bye Denver. Spelar nog inte sa stor roll aven om dem hade vunnit igar, dem hade torskat anda i Staples centre.
Sa... Lakers tog hem det for 15'e gangen. Grattis far man val saga... *gasp*
synd som fan att äckel-kobe vann
ask Beavis, I get nothing Butt-head
äh .. Kobe förtjänar det mer än LeBron iaf! eller Lakers förtjänar det mer än Lebron .. för i lakers är det ju hela laget som spelar och inte bara en spelare.. Kobe hade aldrig vunnit utan Pau och Odom t.ex .. Yao till Cavs? roligt rykte!
Ska Ilgauskas lagga av eller?
BC99: Inte hört något om det. Däremot skulle det inte förvåna mig eftersom han såg ut som en skadeskjuten blåval i slutspelet. Vad tror ni om draften nu då? Inte långt kvar :)
Hade nog fan mig inte tackat nej till att se LeBron och Yao i samma lag, men det verkar nog bara vara rykten pga av de kinesiska investerarna i Cavs. Jag maste bara saga det, fyfan vilket kasst lag Cavs anda ar nar man tanker efter, jag vet att jag tjatat om det forrut, men ingen i det laget lyfter det som LeBron. Anledningen till att de ens kom sa langt som de gjorde var ju tack vare LeBron. Jag ar fortfarande forvanad att LeBron inte lyckats skada sig med tanke pa hur mycket han ger for Cavs.
och hur mycket han hoppar och så... dröjer nog inte länge förän ett knä ryker! ang. Phoenix rykterna är att de antagligen låter bli att re-signa Grant hill och byter Shaq och satsar detta året eller också byter bort STAT och försöker byggom.. gillar det första alternativet mest (A) samtidigt som det hade varit kul att se vad Stoudemire kan göra för en annan klubb.. hade velat se han i Lakers innan Pau traden.. nu vet jag inte.. bulls kanske. eller Hornets? :)
jag hade gillat om stat gick till hornets. fast först och främst så måste dom få bort tjockisen och hitta någon mer rörlig center, vore konstigt annars
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Shaq till Cleveland (what the fuck?) i utbyte mot Pavlovic och Wallace. Inte for att jag anser Ilgauskas att vara en sarskilt jattebra spelare, men jag vet ej fan om Shaq kommer gora storre skillnad.
Och Carter till Magic. Och Yao har fuckat sin fot sa hans karriar kanske ar over :(
Ron Artest till Lakers, vad tycker ni om det?
http://duckdown82.tumblr.com/
Ron Artest är bra mycket bättre än Trevor i alla fall :) Ben Gordon och Charlie "No Hair" till Pistons, fett... Hoppas att Ben Wallace lägger skorna på hyllan nu bara!
Ron ar ju ganska CP i huvudet anda. I Lakers kommer han kunna utveckla denna "fina" sida (se ego) av han, annu mer.
vill se något roligt hända hos miami!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sorgligt att se att Iversons attityd problem gör att han fortfarande står kontraktslös och att flera lag tvekar att ens erbjuda honom 5 mil mid-level exception kontrakt. Själv tycker jag det vore roligt att se honom i New York, även om det kanske inte nödvändigtvis skulle hjälpa dem att vinna mer men fan vad det skulle scoras! Iintressant även att se om Lamar Odom lyckas få LA att öppna plånboken eller om han får krypa till korset och ta ett sämre anbud än vad han från början erbjöds. Intressant att se att Miami pressar hårt för att få tillbaka honom också. Hoppeligen snålar LA och Miami går vinnande ur den striden, annars känns en re-peat från LA's sida alltför trolig. Sen får man väl hoppas att Rubio lyckas få till ett utköp från Joventut så att man kan få se honom lira redan iår. Tveksam dock om han kommer att kunna leva upp till all sin hype dock, känns som om varenda pg han ställs emot kommer att göra sitt yttersta för att knäcka honom... Vilken ser ni annars som den viktigaste / mest lyckade värvningen hittils? Vince Carter -> Orlando Rasheed Wallace -> Boston Richard Jefferson -> San Antonio Ron Artest -> Lakers Shaq -> Cleveland Andre Miller -> Portland Hedo Turkoglu -> Toronto Shawn Marion -> Dallas Själv lutar jag åt att Carter till Orlando kommer att orsaka mest problem för motståndarna. Känns som de nu har så många anfalls vapen att motståndet omöjligt kan stå emot samtliga.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
Kan Carter ens hoppa längre med dem knäna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
King Schlong : Jag ar ocksa javligt nyfiken pa att se vad Rubio kommer kunna gora. Barca och Real vill ju kopa han innan han drar till NBA, da han tydligen uttryckt missnoje for Joventut.Shaq. Cleveland , tvivlar jag pa att det kommer gora nagon storre skillnad. Shaq ar en has been, han forsoker bara leva ut sin tid och han hoppas val pa att fa en till ring. Han ar bara en ersattare for IlgauskasRashed Wallace, Boston . Som jag tidigare skrivit, sa ar Boston ett sadant lag dar varje kugghjul maste vara pa plats for att dem ska kunna fa det fungera. Nu nar Garnett var borta, sa sag man hur tydligt allt gick at helvete for dem. Vinsanity, Orlando. Definitivt kommer dem spela i slutspelen igen, men vinna lar de inte gora. VC har attityd problem han ocksa, sa fort saker gar daligt, sa blir hans attityd tjurig och grinig och han ger upp. Sen sa har VC inte sa mycket mer an sin Dunk Champion titel och "Dunk of Death". Turkoglu, Toronto. Ballt att han kommer hit, verkligen. Men samtidigt ar jag forvanad som fan. The Raptors managment har bolat hela sommaren och sagt att dem behover fler "power ballers" och mindre finess spelare (darav att dem bytte bort Kapono), aven om jag tycker att Turkoglu ar duktig, sa har han aldrig gett mig intrycket av att vara en power baller.
Hahaha folkliga Shaq is keeping it real :P
inget med miami än förrutom att odom stannar hos lakers. aaargh
Lika bra, jag vill inte Odom till Heat igen. Han ar for ojamn.
Sitter och ska välja ett nytt digital-tv-paket. Vet någon om 09/10-säsongen kommer visas på någon svensk tv-kanal? TV4 Sport, Kanal 9 etc, eller får man satsa på League Pass online?
PS. Your cunt is in the sink
Wish I could tell you, forsok kolla deras hemsidor snarare an att fraga SIBA/On Off folket osv.