Iom att sudden bara har den här säsongen på sitt kontrakt så kan han i princip hamna varsom helst, men jag skulle gissa på... Detroit, Chicago, Vancouver (som verkligen behöver lite offensiv), Columbus (möjligtvis mot Fedorov?). Av lagen på östsidan gissar jag på att Devils, Tampa och Bruins står högst i kurs. Allt beror ju givetvis på vilka lag som ligger över sträcket vid trading deadline i februari.
Omae wa jowai
Såg Anaheim's match igår... 10 min tog det så gjorde de 4 mål. Selänne kanske kommer tillbaka, håller på att skridskotränar nu sen så ska han besluta sig. Hoppas såklart att han kommer tillbaka. Som sagt, försvinner Sundin ifrån Toronto så kommer det budas på hos många... Buffalo eller New Jersey tror jag på. Jersey borde ha mycket pengar med tanke på att många spelare försvann... Samma visa med Buffalo.
Alltså..... När Phoenix värvade Bryzgalov så växte laget som fan!! De har vunnit många matcher nu och när jag tittar på NHL's hemsida så ser jag att de leder med 3-0 mot Flames. Helt sjukt.
Någon som har kollat på nattens matcher? Sitter o kollar på Anaheims match emot Toronto nu. 2-0 till Anaheim just nu!
5-0 blev det. Så bra!! Nu känns det som att toronto tradar bort Sundin och byter coach. Eller vad tror ni? :) Hoppas på att Selänne kommer tillbaka nu, vilket lag det blir av Anaheim då!
de kommer defitivt att byta manager.
Omae wa jowai
4-0 står det till LA emot Toronto nu. Fyfan, man ser choachens blickar på sin kanske sista match. :)
Toronto förlorar igen! :)
hmm ottawa vann toppmötet mot detroit me 3-2, de va ju inge kul de, får hoppas zäta börjar leverera igen snart, även om det förstås är bra att spelare som jiri hudler, valeri filippula o dan cleary tex gör poäng, men zäta o hans kedja behöver göra nån poäng i varje match typ
Anaheim vände 3-1 till 3-4. :)
Någon som sitter och kollar på All-Star matchen?
jepp :P ,, skills game vart de inatt :P ingen höjdare direkt... :P men Bäckström äger :) blir roligare imorgon natt... :P
Fan va wack skillstävling. Det där kan ju ungarna nere i grushålan göra. Snackar om den sista deltävlingen, breakaways eller vare hette.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
jepp, dom försökte överträffa sig själva me trix som ingen ändå kommer att sätta... det enda roliga på hela den här sändingen var youngstars matchen... men den spåra ju ur den me mer eller mindre :) Bäckström, Edler och Enström.... Sverige har många kommande stjärnor i NHL ;)
äh, tyckte det var lite roligt med skillstävlingen. :)
Selänne tillbaka i Anaheim!! Yes, skönt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
A helt jävla underbart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anaheim blir JÄVLIGA i vår!! läste på SvenskaFans att dom har utrymme att signa ytterliggare en världsspelare... eller ett par utfyllnadslirare om det behövs?? Drömscenario: Foppa gör comeback i nått benknäckargäng som inte vunnit Stanley Cup på ett bra tag, typ Flyers och att dom krossar Anaheim, och NITAR Niedermayer och Pronger så man slipper se dom vinna ännu en CUP jag inte tycker dom förtjänar:) Nu kommer jag få skit!!!
Det behövs inte... Får Selänne samma spel som förra året så är det rätt så lugnt på offensiven. Offensiven var dåligt i de 2 senaste matcherna, vet inte om de var trötta eller så, hade svårt att få in mål. Plus att vissa spelare har saknats nu på sistoende, t.ex påhlsson.. Saknar verkligen Dustin Penner i laget. Snacka att han gick ifrån bra till osynlig nu när han är med i Edmonton.... Andy försvann totalt när Selänne försvann och är typ osynlig nu i Blues. Anaheim inte förtjänade cupen förra året? Var helt klart de bästa laget. Finns inte ens en diskution om den fronten! :) Foppa joinade väl Modo idag? Kanske finns en kvar levande dröm att foppa ska vara med :) Men skulle se att det skulle vara korkat att ta med en spelare som gör comeback varje vecka.
Tyvärr kommer Selänne inte göra någon större succé iår... Förstakedjan med Perry, Getzlaf och Bertuzzi kommer man knappast att ändra på vilket betyder att Selänne hamnar i en kedja med Christ Kunitz och någon annan mindre bra spelare. Men det ska iaf bli spännande att se hur han lyckas. Jag hoppas att jag har fel :)
Kollar man på deras offensiv dem här 3 matcherna så har det varit skit. Det går inte att Getzlaf och Perry gör mål... Ligger under med 1-4 mot Minnesota nu. Bara 5 min kvar, så de vinner. Ett stillastående försvar och Gigure får stå ensam emot 5 pers. Sjukt. Selänne kommer att funka!!!
3-0 till Anaheim emot Islanders. Selännes första match på länge och hans första poäng för säsongen. Blev en assist. Skapade flera lägen och man såg att han gjorde något för laget. Bertuzzi Wieght Selänne är deras andra femma.