Öisresan kommer bli maxad!FIDEL!
dingrinn.blogspot.com
vi ses i parken!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
haha... ni kan gå hem nu!! SÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT Å VAAAARA ÖISAAAAAARE!!!!
ljungskile måste ge fan i att vinna idag. bara jag som inte kan tänka på annat än hur detta ska sluta..hoppas det blir as
1887 - 2007
4-raka fan vad skönt! och ken avgör... vad är det 10emålet?
endast vinst idag. för fan avgå alla
Hangaround
2007-09-19 12:42
Uppsala får besök av 100-150 giffare i helgen !
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
IFK Norrköping vart ikväll helt klart för allsvenskan!! Vi e hemma!!! slå sundsvall i nästa match så e seriesegern oxå kirrad!! Yeahaa :D
Hangaround
2007-09-25 10:14
Hur ser det ut för IFK, skador och avstängningar? Vore sjukt mumma och vinna den matchen och ligga 6p för Häcken först och främst som är det största hotet.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
inte säker..får avvakta till deras sista träningspass idag kl 11.30, men jag tror de e relativt skadefria, de e väl bamberg som e skadad lr? har ej hängt me, vart o partajat på cypern i två veckor :P
Hur fan kan Häcken förlora mot Degerfors? Fuckade upp min lången totalt.
Hangaround
2007-09-25 13:11
1.Norrköping 2.Sundsvall 3.Häcken Så får tabellen gärna sluta uppe i toppen. Ljungskile är inte välkommen xD
grattis peking... örgryte is...dra åt helvette..
grattis peking. vi har lång väg kvar....
1887 - 2007
Grattis.
Hammarby Alcoholics
Skönt att vi äntligen är hemma igen, har varit en lång resa. Aldrig mera skitlag som Falkenberg och Mjällby!
mm o nu leder sundsvall me 3-0 mot ifk, kan tänka mig att de va svårt o ladda om till den matchen iof, helt okej, vi har några matcher på oss att säkra seriesegern, sen ser jag gärna att sundsvall åker me upp oxå...hoppas bara att häcken tar ljungskiles plats sen..allsvenskan ska ha de lag med mest publik om de ska bli nån stämmning
haha skojar du ljungkile drar lätt mer än röva
tveksamt där lordernst. men hoppas häcken stannar för vårt bästa..
1887 - 2007
ljungskile ska inte spela i allsvenskan, ville ha upp öis, men det är ju helt kört nu, får bli sundsvall och häcken då.
tja de fortfarande teoretiskt möjligt att örgryte kniper 3eplatsen, de vore kul för då är det precis som mitt förhandstipps inför säsongen :)
Hangaround
2007-09-28 00:24
Jag hoppas att Ljungskile verkligen inte går upp. Fan vad Laul kommer gasta om det i sin blogg....
Slug P21 Jo, men du sa det själv... teoretiskt. Får man fråga hur mycket åskådare det går in på Valhalla IP?
4 och ett halvt kanske men då e packattt
frammåt röd frammmmåååt blå åååå kämpa på!
detta är så jävla pinsamt..
1887 - 2007
värdelöst, tror det var säsongens sämsta publiksiffra och sen så går laget och förlorar. då blev inte fyrverkerierna eller guldkonfettin inte lika kul längre... kom igen nu ifk, avsluta på ett värdigt sätt!
js drog ja hem i paus, svinkallt ju o underläge 2-1..kollade resten på 4sport...usch va pinsamt dåligt ifk, uppryckning om jag får be..
Spelade Norrköping ikväll och förlorade? Fan vad fett, giffarna kanske vinner allt. Surt att åka på förlust mot sirius bah
Hangaround
2007-10-03 15:37
Hurru Qvist...hur tror du det känns att åka till Uppsala och missa hela första halvlek pga av totalstopp på E4, komma fram till studenternas och se Sirius döda matchen med två mål...10 timmar buss och 45 minuter fotboll...det var längesedan jag hade så roligt sa jag till någon. Måste älska fotboll ibland. xD
Lustig skiter i Belgien U21- match för att hjälpa GIF! det är hjärta, Termelo ska skita i estlands kval mot england med :D GO GIF!
Hangaround
2007-10-03 16:38
Ja jag hade ju hoppats på IFK att de inte skulle torska mot Bunkeflo...nu blev man mer nervös... Bara GIF kan sänka ett omotiverat ÖIS...så blir jag liiite lugnare.
Haha fyfan vad segt. Måste gå bra mot ÖIS alltså, men det kommer det väl göra?
Jag tror 1: Norrköping 2: Ljungskile 3: Sundsvall
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
nej fan, sundsvall kör om ljungskile, men fan om ljungskile går upp har ju nästan alla 6 poäng klara, finns inte på världskartan att dem ska hänga kvar. visst dem kan förstärka på många platser, men föreningen är inte tillräckligt stark
Hangaround
2007-10-05 19:19
Jag ser hellre Häcken än Ljungskile i Allsvenskan...men bara giffers pallar för trycket så...är jag nöjd.
ja, häcken är ju en mer klassisk klubb än vad ljungskile är, men roligt att se att även såna klubbar kan gå upp och få en lyftning i föreningen.
Bara inte det hänger på sista matchen för giffarna, den är väl borta(?) och då kommer nerverna inte palla.
Hangaround
2007-10-09 14:09
ÖIS vilar många viktiga spelare i dag, känns bra....ta i trä. Ken Fagerberg är ju sjukt farlig. Skönt att han blir hemma.
tv4saport idag...dricka spriiit
giffarna har väl ljungskile borta sista matchen ? om det är så och giffarna måste vinna så lär ljungskile vara klar för allsvenskan och isåfall lär ju det gå bra. blir ju att bänka sig framför tv:n ikv då! GO GIF! Norrlandslaget
2-0 stablit !! ungdomarna går in och gör mål lustig och hallenius. nu borta mot j södra, 3 pinnar där och det är klart, (ser inte att man ska förlora hemma mot degerfors).
Hangaround
2007-10-10 17:15
Förutsatt att Häcken tappar poäng dvs. annars så är det 4p som gäller.
varför köpte in öis lustig när de va på tapeten för ett tag sen