Superettan 2007
Ja här kan alla vi som inte har vårt favoritlag i allsvenskan hålla till :P va tros om detta år? 3 lag går upp, jag hoppas och tror att IFK Norrköping tar en av de platserna iaf! allsvenskan behöver peking! jag hoppas: 1. Norrköping 2. Sundsvall 3. Örgryte fast de vore kul om norrköping andra lag Sylvia oxå kom upp, men de e väl inte så trovärdigt..
Öis har gjort säg kanske 3 mål på 6 träningsmatcher...det ser bra för lirarnas lag hehe men vi syns på valhalla konstgräs om några veckor alla trogan fans!
Efter att ha sett Landskrona och ÖIS spela, så tror jag inte på ÖIS i toppen.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Vi går upp i år. Nu eller aldrig. 5:e gången gillt. Resten skiter jag i, men det vore trevligt om ÖIS gick upp. Både ÖIS och vi hör hemma i Allsvenskan.PEKING!
Nu eller aldrig. 5:e gången gillt. Det där kanske lät lite dumt, haha.
Landskrona BoIS
Landskrona Skånes stolthet
Hangaround
2007-04-03 11:38
Giffarna går inte upp i år heller.
Ifjol kämpade dom sig kvar, i år så får dom en plats i mitten...så nästa säsong kanske dom har chansen. xD
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Hoppas Norrköping går upp.. Brukar va sköna bortaresor.
Aldrig mer....
ÖIS är iofs det enda laget som varit på Träningsläger- Men det är bra att nivån höjjs i superettan, Det gör att spelet kommer höjas och att det är mer sevärt. Skulle tippa såhär i slutstriden 1. Örgryte 2. Norrköping 3. Öster 4. Landskrona
yah! uppsala
Jeppo Du kanske har missat att IFK Norrköping är i Portugal just nu? De har spelat två matcher där, 2-1 vinster mot Djurgården och Fylkir. Starkt!
Hoppas Peking går upp blir alltid grymt drag med JK här.
DIF!
Allsvenskan är dålig nog, men superettan? finns det verkligen folk som inte bor på landsorten nära laget som bryr sig?
Follow the dao, right about....NOW!
rätt P1 hade jag ingen aning om, Vet iaf bara att ÖIS har haft cover från Portugal
yah! uppsala
Skulle vi mot all förmodan ta steget upp blir jag mycket förvånad. Truppen är verkligen inte lika bra som den var förra året. Har ingen koll på de nya brassarna men det kan vara en räddning. Annars ser anfallet faktiskt rätt tunnt ut, ingen riktigt tung pjäs. Fagerberg har jag sett rätt mycket, och är grovt imponerad. Såg honom mycket förra året i J-laget och cirka 10 träningar och 5 t-matcher i A. Den killen kan gå hur långt som helst. Hoppas bara att han inte tappar farten nu. Ses på Valhalla alla. Återtåget har startat. 1887 - 2007. 120 år av kärlek och passion
1887 - 2007
Peking Fanz fyller 10 år i år :) Och klubben fyller 110.
Genrep på Borgsmo IP på fredag mot IFK Mariehamn. Ses där!
NotoBIG P17
Men när Ken sparkar folk i huvudet då är han som allra bäst, inte sant? ;)
Har absolut inget emot om han trampar lite på någon ;) Hört så sjuka historier om den killen så det inte finns. Känner lite folk från U- och J-lagen. Han verkar minst sagt störd!
1887 - 2007
Jag spelade med honom i ett år i Öis, han är verkligen ett riktigt rolig kille som gjort en sjuk utveckling det senaste året.
Norrköping går upp, resten är ointressant......
känner jag att den här tråden är rätt död? :P kom igen nu, det har börjat, ikväll spelare peking sin första match, mot ÅFF, seger med 3-0 tror jag på :)
ÖIS imon med Degerfors, fullsatt på Valhalla månne? 1000 sålda minst!
På torsdag gäller det. Säsongplåten införskaffad, nu är det dags. 1000-talet sålda årskort, själv hoppas jag på minst 4500. Premiär, Valhalla, dåligt väder, förlust. Underbart Ses där!
1887 - 2007
ikväll äre dags, 10-12 000 pers lär det komma till idrottsparken i norrköping, synd att man e i v-ås nu o missar premiären..
Hangaround
2007-04-16 22:33
0-0 GIF - Mjällby. Sjukt tråkig match. Tempofattig,långbollar och massor av felpass....varför är jag inte förvånad över mitt GIF ?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Ze Rony vinner skytteligan, nån som sätter emot?
Norrköping kan bli kvar där de hör hemma. Ingen saknar dem i allsvenskan. Landskrona kan komma upp för det är lika kul var gång de åker ner :-)
Viruz_ De har ju i alla fall en publik till skillnad från de andra korp-lagen.
DIF!
Såhär tippar jag Superettan 2007: 1. Häcken 2. Peking 3. ÖIS Vi ses på VIP på torsdag bröder! Forza Örgryte.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
11.483 pers på peking - ÅFF :D hoppas de fortsätterva mkt folk, vi lär ju då vinna publikligan iaf...o vara top 3 i allsvenskan...det förutsätter dock att vi vinner våra matcher, för norrköping har inget tålamod kvar snart, vi måste upp i år! och Viruz_: jag tror att norrköping behövs i allsvenskan, klassisk klubb o mkt publik, till skillnad, precis som bob sa mot massa korplag i superettan, och tillome i allsvenskan, på de sättet att de har lite publik, liksom 2000 per match..? pinsamt för högsta serien.. here we come ;)
Fyfan vilken match på Parken igår. IFK dominerar i första halvlek ock kunde ha ledat med 4, 5-0. Tillslut fick vi en straff, skulle haft många såna, och Gardar kliver fram och sätter den.
Snyggt tifo av Peking Fanz också:
Ett lag, ett län FRAMÅT KAMRATER!
Jo ganska snyggt faktiskt. Längtar tills den nya arénan i Göteborg står klar, men bara pga tifo-möjligheterna. Superettan är hetare än någonsin!
j-södra kommer skrälla i år. okej inte så trovärdigt men man kan ju hoppas :)
Haters gon' hate...
Slug P21 "11.483 pers på peking - ÅFF :D hoppas de fortsätterva mkt folk, vi lär ju då vinna publikligan iaf...o vara top 3 i allsvenskan..." 11.483 personer i snitt hade räckt till en 7´e plats i allsvenskan 2006, så du kan nog glömma din top 3 placering där. Tror inte Norrköping håller 11.483 i snitt. Med tanke på att snittet låg på 4.644 förra året (15´e plats i sverige, dvs Superette klass) :-).
Publikligan 2006 (Hela sverige oavsett serie)
1 HA AIK................... 21 434
2 HA Malmö FF............ 13 665
3 HA Djurgården........ 13 358
4 HA Helsingborgs IF... 12 415
5 HA IF Elfsborg.......... 12 176
6 HA Hammarby.......... 11 793
7 HA IFK Göteborg....... 10 258
8 HA GAIS................... 7 072
9 HA Halmstads BK....... 6 002
10 HA Östers IF............ 5 364
11 HS1 Örebro............. 5 358
12 HA Kalmar FF.......... 5 197
13 HA Gefle IF............. 5 029
14 HA Örgryte IS......... 4 995
15 HS1 IFK Norrköping.. 4 644
16 HS1 Landskrona BoIS 3 192
17 HA BK Häcken.......... 3 152
18 HS1 GIF Sundsvall.... 2 955
19 HS1 Jönköpings Södra 2 685
20 HS1 Degerfors IF....... 2 376
:-)
viruz_: du kanske missa att jag sa Om vi fortsätter att spela bra så kommer snittet vara högt iår, idrottsparken tar in knappt 20.000 så vi har en av de större arenorna i sverige fortfarande, så när vi är i allsvenskan så kommer vi bidra med mkt folk, så jag förstår inte riktigt varför du inte anser att de höt hemma i allsvenskan, vi har tagit 12 SM-guld o vunnit ett antal svenska cupen, senast va iof ligan 1989 o cupen 94, men de kommer ;)
Nu skall jag ta bussen och bege mig mot Valhalla. Vi ses där grabbar!
2-1 till Öis ikväll, Ze Rony gör båda!
Jävlar va underbart. Ses i Ljungskile på söndag!! VI SKA TILLBAKS!
1887 - 2007
Har precis kommit hem från ett blåsigt Valhalla där jag såg ÖIS spöa Degerfors med 2-1. Lite svajigt spel stundtals, men skönt med 3 poäng!
Faaaaaaaagerberg Faaaaaaaaaagerberg Faaaaaaaagerberg Faaaaaaaaaagerberg Faaaaaaaagerberg Faaaaaaaaaagerberg
37 minus i vinden, spelet värmde knappt men 3 poäng, alla till ljungskile?
Tänk om vi skulle börja med två raka. Ljungskile verkar inte så jävla heta. Sen Åtvidaberg på en lördag, killarna kör gärnet. Tippar att första poängförlusten kommer Mjällby borta..go resa iaf
1887 - 2007
ljungkile loosade ju första matchen.. så dom lär vara taggade på hemmaplan... och andra sidan vill säkert öis visa att de kan spela bättre fotboll än igår..
Får hoppas på att spelet är bättre mot Ljungskile. Ska ni dit?
Klart, resan är planerad sen länge. Tror på en 3-poängare imorgon. Spelet blir säkert bättre, kändes alltför stelt senast.
1887 - 2007
Jävlar va illa vi spelade idag..men tre poäng och tycker vi höll igång bra hela matchen. Synd att 30% av alla inte ställde sig på bortasektionen :S Nu blire en ipren och sängen...
1887 - 2007
Hoppas norrköping kommer upp!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?