bob - nja, lite kanske... men iom att grinden kommer vara öppen hela tiden så blir det inte så stor skillnad. Det är väl lite positivt med en banderollplats också. Men jag kan som sagt hålla med dig lite.
hur går de för bois egentligen, ge oss en rapport nu trimman, du övertygar ju inte resultatmässigt iallfall.. J S borta ida, årets resa kan de bli. alla ska med..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
kan? det blir. forza örgryte
1887 - 2007
Alltså, DET FINNS JU INTE! TVÅ MAN MER mot LJUNGSKILE och ändå så FÖRLORAR VI! Nya tag mot Landskrona i cupen på torsdag och sen nästa måndag snabb revansch på Ljungskile. FORZA PEKING!
katastrof
katastrof är ett milt ord. tack o hej janne
1887 - 2007
inferno fortsätter göra bort sig medan RFK bara är ett stort skämt
dags att titta på gubbar som sören cratz som tränare? ser ärligt talat inte någonting i janne carlsson just nu. vi vinner inte, vi tar inte poäng. mår fan dåligt av att se detta ske, något måste hända. snart är vi i bottenstriden!
1887 - 2007
är inte sören cratz en riktig tråkig folboll i samma stil med nanne baergstrand, tråkig fotboll är inget vi bill se i öis
skön vinst igår, nu e vi på gång
Jahopp, då e det derby imorrn då. Vad tror ni om matchen? Tror själv på en 2-0 vinst till IFK. Hoppas på mkt folk från norrköping och ett nice tifo!
norrlandslaget är på g!
skriv kort, helst inte alls
PF säger ju att det kommer att bli 3000 pers från Norrköping imorgon. Åtminstone kommer jag att vara där, hehe. Vi tar dom där jävla bönderna med 2, 3-0.
Jepp, sett det där med 3000. Blir bra ös i så fall. Väl mött gott folk....och glöm inte att ladda rösten!
Som fan! Viktig seger sist... det här måste gå vägen. Norrlandslaget!
ARASH BAJAT TILL LANDSLAGET
skriv kort, helst inte alls
3 poäng på torsdag och det finns en chans. håller janne?
1887 - 2007
vi behöver ha en ny forward snarast! ken kan inte vara borta!
Oj oj oj, nyss hemkommen. Vilken fest!
Skönt med tre pinnar mot Byhålan, mäktigt bortafölje också. Dryga 4000 Peking hörde jag. Synd att man jobbade bara, softade dock merparten av tiden framför radion på lagret .. :)
Hangaround
2007-08-07 17:03
Kanon, hoppas N-köping fortsätter spöa alla, och sedan sopar Giffarna dit dem på hemmaplan :D
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Ja det va en riktigt härlig kväll igår!
ja, bra, vi värvar från division 5, hejja hejja heejja
fy fan vilken match :) 5-0 mot mjällby som innan matchen hade släppt in bara 15 mål, nu kom 5 till :P gött gött...lokalderby nästa hemmamatch :) folkfest
Ja, fast först en härlig resa. Alla till Enköping!
sjukt starkt av peking..
sjukt dåligt av sirius, deras backlinje fick åtvidabergs anfall att se ut som brasilien nej någon allsvenska blir det inte för dessa bönder
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Sanslöst fin match igår, första halvlek var totalt briljant! Santos snubblade inte som han brukade utan hade danspjucken på. Grym stämning trots den halvknackiga publiksiffran... Fest, fest, fest.
gött att kocken... från div5 va bäst på plan =(=( får en att fundera lite
avå någon
hmm hur kunde ifk förlora mot enköping..de e en gåta..men aja kul att sylvia dammade dit sundsvall iaf
Hangaround
2007-08-14 19:34
Hur kunde Giffarna förlora mot Sylvia...det är en gåta. Jag ser ju hellre att Norrköping fortsätter vinna mot alla däremot.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
örgryte is - snart på en grusplan nära dig. avgå coach carlsson
1887 - 2007
fi fan va gött fi fan vilken skitmatch
gött att lyckas med att bli utvisad i 93e
andra vinsten i rad nu göbbar!!! tredje raka borta mot enköping sedan hemma mot bottenlaget sylvia.... ska vara 6 poäng på dom macherna...
då är vi med, dåååå är vi med
alla heter ken i göteborg
usch tre raka förluster nu..kom igen peking, spela som ni kan, vi ska inte bara till allsvenskan, vi ska VINNA superettan oxå!
Fan att man inte kan gå på matchen imorgon p.g.a. egen match! Får skynda mig så kanske jag hinner se sista kvarten eller nåt. Griffit klar för Peking, spännande! FORZA PEKING!
Hangaround
2007-08-29 16:59
Lirar Wallerstedt med Peking nästa år tro? :)
ruggigt bra seger, riktig kämpamatch..ingen skönlir direkt men just nu skiter jag i det, när vi säkrat avacemang så kan vi kanske få se lite skön fotboll igen :) men tills dess, kriga IFK!
gäääsp.
dingrinn.blogspot.com
är det inte dags för öis - landskrona snart?
2/10 möter vi landskrona. matchen mot häcken blir extremt viktig i vilket fall. 3 poäng nu på tisdag så kanske det kan gå vägen
1887 - 2007
mmm 6 poäng dom matcherna.... ligger vi jävligt bra till tror jag... men det är och andra sidan att begära 5 vinster i rad känns inte så troligt