Oj, oj, oj. Var är Sundsvall?
Hangaround
2007-06-08 17:45
Jag är väl tveksam att matchbilden hade ändrats men, det är ju tragiskt att domaren bjuder Norrköping på två mål. Sjukt billiga straffar.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Vi hade sett till så att vi hade vunnit med 5-0 ändå :)
Hangaround
2007-06-08 17:56
Första målet är ju alltid det viktigaste, och jag stör mig på att just det första målet inte var...ett vanligt och organiserat spelmål. Men jo, förlust efter 1-0 målet var ju oundvikligt.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Det är ingen skiam att förlora mot IFK Norrköping ska du veta. Men 5-0 kanske var lite i överkant, men jag ska inte klaga :)
hmm va konstigt det blev...
Yes!
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Vi ska heeeem, vi ska heeeem, hem till allsvenskan igeeeeen.... I år e pekings år! Fortsätt nu på den inslagna vägen.
Dags att skriva lite igen. 3-0 idag, inget klockrent. Snarare ett krav att man ska bonka sketlag som Falkenberg med minst 3-0 hemma. Landskrona borta lördag, allt upplagt för en drömresa. Vi är tillbaks.
1887 - 2007
3-0 igår, mkt lätt ken ken fagerberg
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Det finns bara en Ken asså! Kickass !!! Är det många som ska till landskrona eller?
Måste säga att pappas lär bli en mycket viktig spelare för öis iår
ne, blir ingen landskrona för mig, alla sviker.... blir en flaska sprit o tv 4, ska du dit ernsssttt
gääsp...
dingrinn.blogspot.com
va inte ledsen för att ni ligger sist
haha trimmad gör entré =P visas matchen på 4an? åkersberga?
ja, tv 4 kör den på tipslördag så som jag har förstått det, så alla är bjudna hem till mig på sprit o fotboll
haha asså fan vad nice ! när ska jag och polarna komma då=P
Älska Landskrona !
Landskrona Skånes stolthet
Vore kul om Sirius gick upp... De verkar ändå kunna ha en hyfsad kapacitet över 5000 på sina matcher, och det lär ju inte bli sämre om de går upp. Dessutom kan det ju bli en resa upp dit.. Uppsala är ju inte långt alls.
DIIIF
mm vore kul me sirius...uppsala kanske bör ha nåt topplag, de e ändå 4e största staden... men men så länge ifk norrköping kommer bryr jag mig inte så mycke om de andra
tveksamt att sirius kommer hålla hela vägen... ifk o örgryte känns klara, häcken kommer nog ta sig samman o ta tredje platsen
94 Matchen slut. Bajen är utslagna ur Svenska Cupen.92 Daniel Bamberg skruvar in en frispark från kanten. 1-2. Bambergs andra mål. SÅ JÄVLA BRA PEKING!
Om man ska se till spelet så spelade ni inte särskilt bra idag. Men ni duger i botten i allsvenskan iaf.
Hammarby Alcoholics
ljungskile slog häcken ida, oj oj oj..
På lördag börjar klättringen.
dingrinn.blogspot.com
hahah trimmad... vadfan synd att jag inte ska ner nu hade varit sjyst att ta en bärs tillsammans =P
Ja, dålig stil ernst...
dingrinn.blogspot.com
6-2 borta mot bunkeflo, säkert peking :)
6-2, den e sjuk
Hoppas Gunnlaug fortsätter såhär.. då kan det onekligen bli fest. :)
Underbart grabbar! Nu slår vi Siriusmjölk och ÖIS!
superettan är iallafall målrik i år, 3-3 i norrköping idag
Haha, jag var där! Tråkig dag, hookar med polaren på Parken. Ganska bra match där Sylvia tryckte på för ett ledningmål på slutet.
Det är stjärnans år i år! Inget kan stoppa oss! PEKING!
Hangaround
2007-06-20 22:49
Grattis till återkomsten i Allsvenskan Norrköping :P
Ja, det är fan klart snart! Fyfan vad det ska firas då. Klappar dom ihop nu vet jag inte vad jag gör.
dom har klantat sig förr, men å andra sidan har det aldrig startat i närheten så bra som i år...så de verkar lovande, men som norrköpingsbo vågar jag inte ta ut nåt i förskott, skador på islänningarna lr bamberg kan ställa till det... men de e klart, tror egentligen inte de finns nån större risk att de missar, men för mig SKA de VINNA superettan inte sluta 2a lr 3a, vi är det överlägset bästa laget i år
En ledning med 9 poäng är ju inte helt fel.
DIF!
Hangaround
2007-06-22 13:28
Om Norrköping INTE går upp....då ska jag bli pekingsupporter...that´s it :P
Det ryktas om att Norrköping ska har försökt påbörja firmaliknande aktivitet och gjort upp med MFF:are vid Sandbyhov.
DIF!
dom har la redan härjat mo gnaget
Stämmer bra, stämmer bra. Har körts ett bra tag men det hör inte hemma i denna tråd eller på detta forum.
G-I-F, G-I-F
såg ni vilken pass och vilken hääääärlig träff!
skriv kort, helst inte alls
Hangaround
2007-06-24 21:12
hahaha :P Skönt att se hur Örgryte "gör en GIF" och tappar allt :D
På onsdag tar vi ÖIS! Hoppas på strålande väder (prognosen säger annat dock) och tre poäng. Allt under 8.000 är dåligt, vill man se på riktig fotbollspropaganda så ska man ta sig till Parken på onsdag. 3-0?
missar matchen på onsda pga arbete, men men det ända man kunde glädjas åt i söndas var fagerberg och att jag satsa pengar på att gif skulle göra det sista målet, det var dock inte mening att dom skulle göra dom två sista, men men.. inte första gången öis matcher avgörs efter 80e minuten, h'nde 15 ggr förra året och har hänt 4 ggr i år..fy fan
Ken Fagerberg är nog den forward som har gett Magnusson och Arvis störst problem på Parken denna säsong. Vad ska man säga? Man var ju nervös ett bra tag, men det fixade sig till slut :) Santos kommer in och fixar straff efter 20 sekunder, sen hans mål, så jävla kylig han är. UNDERBART PEKING! VI SKA UPP IGEN!