Llerpesi: Om du slowmo'ar den sekvensen så går det att se att kulorna aldrig träffar, utan stannar innan dom träffar sitt mål. Sylar använde sin telekenesi för detta.
neeeeeeeeeej! fan va dum jag är. haha det är fan skrattretande. jag sitter och bara: vafan snackar dom om för skit, det där hände inte alls. Så inser jag att det ju kommit ut ett avsnitt till. Vilken jävla spruta jag är.
exakt samma hände mig...jag läste ca 2-3 postningar som handla om de nya avsnittet...då slog de mig men sån tur är e jag halvt senil så jag hade glömt bort allt när jag vänta på att den skulle tankas hem lol
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
Naero Vilket avsnitt är det den scenen utspelar sig i?
Don't fuck with future Peter Petrelli säger jag bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wohooo! satan va bra avsnitt...
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Galet grymmt avsnitt ! Peter har äntligen lärt sig att inte vara en mes =)
nej senaste måste ha varit det bästa avsnittet så här lågnt
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
är du dum i huvet?
Wordlife no doubt baby
fyfan va grymt det här är nu, peter är min idol, så jävla tung, bättre än neo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså sluta ställ frågor här, o se alla avsnitt , shit o lär er skillnader på skådespelarna :O Lindermann är gubben med skägg kocken som kan Heal:a.
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
damn jag blev lite chockad över hela sylar/nathan grejen grymt avsnitt!
fan va soft att ett nytt avsnitt har läckt! fan va soft fight mellan peter och sylar då!... grymt som fan... trodde dock det skulle vara hiro som skulle döda sylar, men men... men jag fattade inte att bomben gick av ändå? och om inte peter kunde generera sig efter den, hur kunde han då överleva i framtiden i förra avsnittet? nån som fattar? jag pratar alltså om avsnitt 21
tompen P19 Nej och jag tror många håller med om det så jag kan ge frågan tillbaka
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Bakelse1 P4 haha förlåt, jag fick för mig att du skrev att det va det sämsta någonsin. om du inte tror mig så kolla några inlägg upp när jag proppsar det
Wordlife no doubt baby
har 20 kommit ännu lr äre jag som e efter vi inte läsa genom tråden
?
20 har kommit längtar till 21,den släpps på tisdag va?
Meep meep
faaan jag kan inte hitta 20iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jag måste se den efter lost : /
?
riktigt fett avsnitt :D såg både 19 och 20! har saknat denna underbara serie :) såå grymt!"!
Forumsignatur:
Är det bara jag som gillar sylar?? :P
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
sylar e fan coolast av alla
mm man hejjar ju på honom:P brutalt skön han e:P
han såg ut lite som clark kent i början av serien....innan han upptäckte sinna krafter
mm faktsikt, sjukt lik. Nu är ser han ut som en dr.badass:P
ja...men man fick damp på peters jävla bög lugg!! tur att han också blivit badass för jag stod inte ut med att han va liten barnrumpa
sylar är fett cool, han har sånt där coolt badass utseende :) men jag gillar nog peter bäst, som labbi sa med, det är ju skönt att han inte är en barnrumpa längre:P
Forumsignatur:
hehe grymma krafter i framtiden :D
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Är detinteomöjligt för Sylar att vinnamot Peter då han automatiskt tar upp alla krafter som sylar kan ha?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
extra_stark ja eller hur. sen är det ju roligt hur hiro ska klara av att döda sylar när det är peter som egentligen sprängs. ska bli kul o se
Jag har visserligen bara sett med låg kvalité, men Sylars kraft såg inte ut som Candaces kraft. När Candace skapar en illusion, wobblar hela bilden. När Sylar bytte ansikte, såg det bara ut som en vanlig morph-effekt. Detta leder mig till att tro att Sylar fått sin kraft från en metamorf - en shapeshifter - och inte från Candace (som ju är en illusionist).
Han nämner ju t.o.m Candice precis innan han skiftar från Nathan till sig själv
Ah. Det måste jag ha missat. Då kanske de bara bytt specialeffekt. Eller så var det kanske videokvalitén som spökade.
elelr så har syler blivit bättre på andvända skillen, några timmar kvar
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
men när candace använder sin kraft så ändras ju hela rummet efter vad hon byter till för person. När sylar använde den kanske inte rummet behövde ändras och därför var det bara han som växlade mellan personerna...
om fem minuter ser jag heroes :O
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
ja nu i avsnitt 21 fick vi se att Candice verkligen kan skapa alla möjliga illusioner. slutet va väldigt intressant!
Jag klarar inte av väntan till ett nytt avsnitt, jag mår dåligt på riktigt nu
Wordlife no doubt baby
Heroes är verkligen tillräckligt bra för att man ska kunna se avsnitt efter avsnitt, såg avsnitt avsnitt 1-20 på 2 dagar. Så jävla bra! Glad att jag upptäckte denna fantastiska serie!
Ge mig nästa avsnitt !!! FAN ta Hiro, mes...gillade "Future Hiro" mer...
läskigt
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Jobbigt slut... :(
Vem är jag? FLY MAN!!! Mr ajsaaaak? I just wanna bi a hiiro!! Den tuffaste av alla heros!! Ni vet vem!
tuffaste va väl helt fel ordval
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
hiro sög ju hästsnopp i det här avsnittet...ge honom andra chans?! framtiden va ju hans andra chans
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
you can fly! thats cool
haha reagerade på de också Bakelse
Sista avsnittet bara ett dåligt noob filler avsnitt... men det innna wtfpwnade XD