Siffrorna betyder ju vilken tid , dag . månad , år m.m är när mänskligheten kommer ta slut eller någe sånt Dharma jobbade med att försöka ändra siffrorna
Damn, jag vill inte alls se Charlie dö :/ Hellre Locke, han ligger långt ner på min lista.
Still in the bridge
Jag hoppas dom visar hur det gick för Locke i säsongsfinalen och inte sparar det till nästa säsong..
han hör hemma i djulgen
?
han är inte bäst men han är grymt skön och hör definitivt hemma i djungeln! :)
Forumsignatur:
Locke dog väl i episod 20?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
locke är inte död än..tror jag.
don't watch me, watch yourself
fan fick ju tårar i ögonen bluesky thats gay :S :) Locke e bäst efter sayid..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
locke är garanterat inte död.... än
todilo P0 bluesky är chick
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Hatteee: det betyder 6 säsonger till av mer flashbacks än serien :P, Dom borde avsluta det lite tidigare, känns ganska utdragen just nu
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
racapp det fattar jag väl...det e ändå gay
Producent
2007-05-19 02:29
jag vet inte om denna teorin har sagts här förut. men kan det inte vara så att alla på ön är döda? eller inte alla men en del, som våra huvudkaraktärer från planet. dem hittade ju planet med alla döda. sen naomi som "störtar" med helikoptern, lockes farsa som är med i en bilolycka sen vaknar upp på ön. jag och en polare kom fram till detta. det är trots allt Lost så man vet aldrig =)) godnatt
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Shit, jag gillar sjunde inseglet-teorin. Någonting med New York är det ju iaf., foten från frihetsgudinnan är svår att förklara bort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skez nej stämmer inte producenten sa att de inte är döda ----- förresten läste nånstans att i charlies flashback när han ska hopppa i polen så hör man i bakgrunden"desmond come on"
racapp :: vadåååårå? killar har väl också känslor? :P det var ju för fan sorgligt ja man hör desmond come on, tror jag iaf... lyssnade igenom några gånger
Forumsignatur:
Changed: word
fan vad fett, nästa avsnitt 2 timmar lång, längtar!
mm nästa avsnitt kmr bli riktigt bra :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan jag orkar knappt längre. Hur kan en serie tappa så mycket? har inte kollat sedan säsongsuppehållet och körde igenom alla avsnitt för ett par dagar sedan. Diamantavsnittet måste vara ett nytt lågvattenmärke för serien. Det var så uselt att jag grät. Jag vill liksom alla andra få reda på vad det är som e på g men kan de inte döda ett par karakärer (claire, jack, juliette och hurley) eller något annat kul?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke// Du är ganska ensam om den åsikten. Jag och uppenbarligen många andra som följer serien fortfarande är av åsikten att detta är kvalitativt den bästa säsongen hittills. Starka, svargivande, mystiska, välregisserade, snygga, välspelade och intressanta avsnitt med undantag för just diamantavsnittet.
Måste hålla med Sociopat. Så fast som jag är nu har jag inte varit sedan jag var i början av första säsongen. Grymma avsnitt nu.
varför klagar alla på allt?! det e ju bättre med flashbacks o sånt som får en o lära känna personerna mer o försöka lista ut allt själv, än att få svaren på alla frågor direkt...
alla förväntar sig mkt,, jag håller med, först var lost bara 1 säsong, sen när defick kontrakt på mer säsonger så spårade det ur fast nu har de kommit på rätt spår igen undrar hur lost hade varit bara en säsong, fett tråkigt lär de ha varit .
Fy fan va skön charlie är egentligen. (no homo) Hoppas verkligen inte att han dör i nästa avsnitt. Dom ska tydligen släppa en riktig bomb angående Jack i nästa. Riktigt fett ska de bli.
diamant avsnittet vilket ep . va de?
Kör ut och brän
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Lost the Answeres finns att fa tag pa dar du far tag pa dina lost avsnitt. Avsnittet ar en tillbaka blick pa utvalda mysterier och saker man fatt reda pa hitills och kommenteras och lost producenterna Damon Lindelof och Carlton Cuse
dom senaste avsnitten har varit riktigt bra. grymt soft med 2 timmar på torsdag!
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
det e ju bättre med flashbacks o sånt som får en o lära känna personerna mer o försöka lista ut allt själv, än att få svaren på alla frågor direkt... Det jag stör mig på är att de hoppar mellan en massa karaktärer hela tiden istället för att koncentrera sig på ett par så att man verkligen lär känna dem. Det har förvisso blivit bättre på senare dagar. Det har levererats riktigt bra avsnitt under säsong 3 men när man ser avsnitt som diamantavsnittet som i mina ögon bara är en filler så undrar man ju vad de pysslar med.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke .. de måste ha få bort nicki o paolo på nått sätt. Jag tyckte det var rätt okey avsnitt
If feels like I just left town, got the whole city behind me
vaddå måste få bort, de fanns ju inte med från första början. Sedan går det att döda karaktärer utan att för den sakens skull ge dem ett helt avsnitt. Förvisso var ju slutet härligt brutalt but still.
hur många avsnitt är s03?
Lugn!
Coke// SKaparna har själva erkänt att de gjorde bort sig med Nikki och Paolo. De introducerade de o trodde att det skulle behövas nya karaktärer för piffa upp det. Men sedan hittade de inget coolt sätt att bygga in de i storyn. Och de hade lovat tittarna att de hade värsta grejen med de och att de skulle få en egen storyline. Så de va liksom tvungna att ge de ett avsnitt och samtidigt döda. Som sagt, sämsta avsnittet denna säsong.
säsmta o sämsta den hade en stark uppbyggnad och det var ju ett jävligt bra avsnitt faktiskt, kanske inte om man tänker på "handlingen för lostnissarna " men det var fortfarande ett grymt avsnitt bästa filler avsnittet jag sett iallafall, och jag personligen tycker att charlies avsnitt håller samma klass om inte mindre än paolo och nikki avsnittet
Bästa filleravsnitten är trots allt ändå Hurleyavsnitten.
NU ÄR DET INTE LÄNGE KVAR!! :D
^ Smart sagt.
hurley är la inte så mkt filler iallafall för att fördriva tiden gjorde jag en lista, favorit flashbacks, asså de som händer mest och oftast brukar hända mkt på lost ön närde har flashbacks (bara lostnissarna inga other) 1.Kate 2. Jack 3. Locke 4. Hurley 5. Sawyer 6. Sayid 7. Charlie 8. Claire 9. Jin/sun
Shiiiiit bara en dag kvar nu! Sen e det 8 månaders uppehåll som väntar :(
tycker sayids flashbacks e tuffa :)
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Sayid har bäst flashbacks och är även en av få karaktärer jag har mycket till övers för. han borde få en ny kvinna också.
Sociopatsåpass. hade jag ingen aning om. Jag har alltid tyckt att lost använder sig av för många karaktärer.
att ingen klivit in och skrivit något om dagens sepe störda avsnitt som tydligen ska va tha bomb!??? brukar ju alltid vara något retard som sitter uppe och väntar på det. har sjäälv inte sett de än då jag jobbar för tillfället.
Brukar inte säsongsavslutningen ligga på 1h? Grymt avsnitt var det iallafall. En person som inte vart med på länge kommer att visa sig.
Hasta La Victoria Siempre!
har aldrig nånsin sett en bättre säsongsavslutningen på en serie. helt jävla magiskt.. Stereotyp: Personen som inte varit med på länge är ju bara en skepnad av en annan person på ön ;)
Ja det måste vara så. Jag missade att det fanns ett avsnitt 23 från början. Snacka om en glad överaskning. Så det finns alltså 2 nya svsnitt 22 & 23 för er som inte visste.. Saknar det redan hur ska man klara 8 månader utan LOST!!?
Hasta La Victoria Siempre!