fy fan :/ han är ju så cool :( så dog han :( Jaha så shales är alltså någon som rymt tidigare och som fbi snubben inte lyckades sätta dit? eller? och tjejen var ju så ägd :) fan va iskall linc är :D aa grymt avsnitt :) längtar som fan till nästa! förresten har dom sagt något om att det är sista säsongen eller planerar dom fler?
Forumsignatur:
detta avsnitt var det bästa på säsong 2, man visste inte på vilken sida tjejen stog och sen att linc är icecold är ju bara så härligt att se:) man längtar redan till nästa vecka
Hojt!
jävligt grymt avsnitt.. synd att inte abruzzi hann skjuta fbi killen innan han strök med!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
satt och hoppades på ett hs på fbi killen, men icke:D så skönt när micael kickade bellick i ansiktet, en ren fröjd för ögat!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
riktigt bra avsnitt men känslig som jag är grät jag vid två tillfällen, haha. när abruzzi dog och när scofield ringde till sarah;P jag vill veta vem snubben på bilden är;<
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Prisonbreak äger hästballe.
Orale!
Ett av de bästa avsnitten än så länge tycker jag. Satt hela tiden och undrade vems sida Nika var på, och så visar det sig att de hade kommit Abruzzi på spåret och inte Tweener, jag var bara =O Fast det blev ju rätt uppenbart att Abruzzi gick in i en fälla. Synd att de skulle "spoila" det genom att sätta hans namn som "starring", folk började ju ana att han skulle dö snart redan efter S01E01. Och eftersom ingen annans namn står som "starring" så kommer alla att överleva säsongen ut?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
PS; var fan är Haywire?? =/
Fett sugen på wrestling spinoffen! :P men fuck vilket jävla bra avsnitt..
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Caliber P21 Nja jag har för mig att det stod 3 namn som "guest star" i förra avsnittet eller det innan, men det kan hända att dom andra 2 verkligen var guest stars. Undrar också vart fan dom har stoppat undan Haywire, skulle inte förvåna mig om han försvann från serien i samma veva som han cyklade iväg, hade varit rätt ballt. Hehe vad jag den enda som anade att det var Stormare som agenten var ute efter?
vem fan är den där killen som fbi killen har bild på, den där flintisen!! fan vill få reda på det
Block 44 dödar!!
ModernDrunkard P21 NejNejNejNej du missuppfattar... Självklart har jag följt hela serien och skulle inte missa en sån pinsam grej.. Jag syftar på VAKTCHEFEN som jobbade på River innan han fick kicken, i avsnittet med flashbacks fick man se honom på mötet med bruden, det är då han tippsar om jobbet som sjukbrud på Fox River..
T-Bag visar vad han går för :D JUST GOTTA LOVE HIM!
www.justdet.se - svensk hiphop
jag vill fråga exakt samma som labinot Har jag missat nåt eller vart fan kommer han in i bilden? Det verkar ju som att han FBI agenten har misslyckats med den killen på nåt sätt
grymt bra avsnitt, stackars abruzzi
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Den där bilden som Polisen har/hade framme på slutet av en anna kille . Så säger några att det är en kille som polisen aldrig fått tag i något som spökar honom eftersom han aldrig fått tag i honom. medans andra säger att den där bilden fanns i scofields väska den där killen på bilden har något med scofiled att göra :/ .. ähh hänger inte med.. Haywire kommer inte försvinna från serien.. snart kommer han dyka upp förmodligen i utah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Smallfred P20 hahah japp riktigt skönt när han tittar på lilla tjejen med en dödande blick haha .. men nu kommer hon ringa polisen och säga att han skulle till utah och då kommer polisen dit:/
Dämn bootylicious Nika!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
ja helvete va het nika va i det här avsnittet...
FUCK e jag dum? e detta spoilers? hahaha jag skulle precis klämma på det. jaja får väl se fram emot en booty som jag har förstått det iaf. är man dumså är man
Caliber P21 :: i det avsnittet där veronica dog, stog det att han var guest då? har inte för mig det, så man vet ju aldrig, tror fler kommer dö :)
Forumsignatur:
fbi killens bild som han stirrar på! är ju scofield mixad med hans bror elelr något.. blicken o allt va exakt likadanna, sen såg man ju att han hade tejpat osv..
ja det var det jag också tänkte på iaf dom har gjort en sån för att förvirra poliserna, men han sa ju att han hade jagat honom i flera år:S så det går inte riktigt ihop..
Vem är den där Oscar?Som Fbi agenten kollar på.Liknar ju Scoefield å han tittar alltid på honom
Meep meep
Oscar Shales är, och jag är INTE den första som säger det, nån random snubbe som Mahone jagat tidigare men inte lyckats fånga.
redan nu får man abstines tills nästa tisdag, beroende framkallande skit:S
Hojt!
jag tror att denna oscar är som micheal fast länge sedan han kanske också planera att rymma med några men alla åkte fast förutom honom och han använde säkert nästan samma metoder som micheal gör, nligt min uppfattning. och för alla som tror det är oscar som va de där liket då har jag bara 2 saker jag vill säga 1:om de nu va oscar shales borde de inte vara 2 lik då oscar och någon annan för det är ju micheal o linc de dka likna 2:man hör ju klart och tydligt vid slutet att han säger ''pig blood'' !! asså vad kollar ni utan ljud elle?
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
Keffoo Kollade igenom början av S02E01 nu, och det står mycket sant 4 andra guest stars förrutom Stormare, men de övriga hade bara mindre roller. (däribland fängelsebossen och presidenten)
Grymt.. Coolt när han säger att Scofields smarthet kan bli hans nederlag! Egna erfarenheter från FBIsnubben? :D
hehe körvspa
Hatar den dära jävla fbi gayen! han fattar ju allt så jävla snabbt och det är faktiskt kasst, om dom inte kommer med en förklaring snart så kommer det att suga stort!
vänta vänta.. hahha jävla sop brud :D garvade en kvart ;D
www.justdet.se - svensk hiphop
bolla_Biff P0, inte just det som man fick i slutet av avsnittet menar du? måste det spys i ditt ansikte för att du ska förstå? Han har samma "sjukdom" som Scofield bara det att Scofield klarar av att vara översmart utan att bli knäpp, det har mr FBI lite svårt för. därför han tar piller.
Exorsixten P60 det ärr ju precis vad jag har sagt i ett tidigare inlägg härmare :P
hahaha. ska du säga, som härmade mig med kommentaren om ljudet ewah . :>
tokfan P19 ljuden,är det du elle jag som är ute och cyklar,jag har väl inte sagt något om nått ljud och om jag har kan du citera de så jag blir knäckt ? :)
"1:om de nu va oscar shales borde de inte vara 2 lik då oscar och någon annan för det är ju micheal o linc de dka likna 2:man hör ju klart och tydligt vid slutet att han säger ''pig blood'' !! asså vad kollar ni utan ljud elle?"
tokfan P19 och när sa du de med ''pig blood'' jag hittar ingestans att du har skrivit att fbi snubben säger ''pig blood''
tokfan P19 jaa haa, nu fattar jag. sorry kollade på helt fel grej. du menar när jag säger''kollar ni utan ljud elle'' men jag trodde du mena när jag sa ''pig blood'' förlåt jag som e morgon trött :)
ewah det är varken du eller han som är ute och cyklar... Det sköter Haywire.
Passion found
så nu funkar de, roligt att dom får tag i t-bag :)
I recently had som work done.. haha! Tråkigt att scofield o lincoln inte har mage o döda han..!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
ja var är haywire...? Har en känsla av att han, Scofield och Linc kommer vara dom enda som klarar sig ur det här.. Har även en good feeling om Sucre...men får väl se.
Passion found
hehe någon som sett metro (tidningen metro) idag? i tv dablån dä i slutet står det : ''Silas Weir Mitchell (heywire) i ''point break'' haha :D