inatt smäller det!
b-b-bassan!
jävligt bra att han våldtäktskillen dödade djurdoktorn
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
sen blir det trevligt när han och wiggern möts i UTAH, undra vad som händer då, dom kanske börjar hänga och sen letar dom efter cashen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Hur ska dom hitta cäshen i Utah, ingen har väl nån någon aning om vart cäshen ligger förutom Scofield?
hehe körvspa
alla vet att dom finns i utah sen hörde väl den svarta oxo var. i dom där hö-silon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla som hörde om pengarna. Scofild svarta killen Psyket som våldtar och mördar Wiggan Latinosens Kusin där e alla som hörde EXAKT vart pengrna låg..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Psyket som våldtar och mördar han har faktiskt ett namn and it's t-bag :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ewah P17 Dom kommer överens vilken hiss han ska ta, dem säger alldrig en tidpunkt.. O precis när dom ska dra inser han det eftersom han ser en skylt som hans farsa nämnde i telefonen jue o låtsas knyta skorna så att den andra hissen sticker.... O vi säger att dom kom överens om en tid, hur fan vet hans farsa när utfrågningen slutar o när hans son kommer gå in i hissen, jag menar de kan inte va kul o vänta på att nån ska kalla på hissen till toppvåningen där dom blir mosade... lr?
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Han sövde väl bara djurdocktorn eller?
b-b-bassan!
SeMkO men det gjorde dom ju,dom ringde ju till de där stället om när lj skulle bli förflyttat . och jag slår vad om att dom låg där i minst 10 min men det är ju inte så roligt att visa Linc och Scofield ligga ovanför en hiss. och rätta mig om jag har fel. men hissen går väl inte upp och nuddar taket va?
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
dom kapar handen på t-bag när dom har rymt så han försvinner... hahaha förstörde jag nåt nu..
saaaru..
Ah! Så vare ja.. Aja!
hehe körvspa
"och rätta mig om jag har fel. men hissen går väl inte upp och nuddar taket va?" Joo faktiskt, har för mig att dem flesta (alla) hissar har skitlite plats kvar övanför när dom e på toppvåningen, men på botten finns det plats, dvs om hissen behöver lagas osv... Om vi inte snackar bondfilm där hjälten pajjar glaset övanför hissen o bär ut den oskuldsfulla kvinnan han räddat så har jag nog rätt.... piiz
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Nu ska jag titta på den.. återkommer inatt eller imon :D
om 50 minuter börjar det på TV... weeee.. Can't wait!!
mimmi - Imma smooth chick
det sämsta hittils men ändå var det bra
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
gött att det går lite bra för en gång skull.. Tror inte Bellick är något vidare hot för scofield..
vafan finns inte ute än:(
Meep meep
hoppas tbags hand kommer ryka en gång till, det vore en dröm
jag såg 3an runt 5 tiden imorse så allt finns den ute ;) Riktigt bra tycker jag men den där FBI agenten fattar ju allting direkt det är inte så roligt.
han fattade att dem klarat sig när han såg köttet sa han ju nå "shane" sen när gubbarna fråga va han sa så ba "äh de va inget" så gled han iväg och tog nå piller.
Hur visste bellick var de skulle vara när scofield inte berättat det för tjockisen?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Är ju nu det drar igång ju. :D Händer grejer hela tiden. Bästa episoden på säsong 2 än så länge iaf ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Det är ju för jävla störande att han hela tiden fattar!! det förstör allting hela tiden och vafan gör bellik och hans polare där? Det enda tjockisen kan ha sagt är att dom ska till pengarna. men varför står dom just däär när scofield och bror hans bil ligger och har just exploderat. Sen har dom ju inte ens lyft och kollat i bilen känns det som men ändå känns det som fbi agenten fattar att det är i scensatt. jag blir så jävla sur och vill nästan inte fortsätta se. det känns som snubben som gör avsnitten inte kan göra nåt annat än fängelsescenerna som han planerat i ett år innan.
b-b-bassan!
Riktigt BRA avsnitt var det denna gång ... Nu blir det jävligt spännande.. Visste att Tjockisen skulle ha något med serien att göra när han fick reda på vart cashen låg.. Men fan så jävla spännande när alla möts vid pengarna..
Mycket bättre än 2:an. FBI snubben e ju grym haha fast
Meep meep
Tror pillerna kommer ha nån avgörande betydelse i slutet. Typ Michael kommer få reda på det och sno hans piller så han däckar. Eh hi hi hi.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
bra avsnitt, orka vänta tills nästa tisdag :( Tänk så lång fram scofield tänkte när han planerade rymmen, han lossade på skruvarna till brostaketet innan han stack för att "råna" banken... Now thats a cleva guy... piiz
lacken på FBI snubben å bellick >:E
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Faan bara jag som blir orolig över kvalitén på programmet? Alltså jag gillar PB, har följt det ett bra tag och kan knappt vänta tills nästa avsnitt, men jag vill inte ha tre halvbra säsonger av pb.. jag vill ha två GRYMMA säsonger istället.. aja..
Finns ju 2 versioner av varje episod. En version på 300mb och en å 700mb. 300mb är HDTV XviD, medans 700mb är HDTV 5.1 AC3 XviD. Så, kvaliten är inte dålig. :D
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Låt mig gissa fortsättningen: Bellick och den andra vaktsnubben följer Mike och gänget till stan dom ska till. När dom väl är där så inser dom att dom i princip aldrig kommer få tag i Scofield, så dom tar hans fru när hon ska gå ombord på bussen. Benjamin Franklin (aka svarta killen) kommer bli den första att åka fast.
I'll see you in another life, brotha!
Är inte det minsta orolig för kvalitén på programet, tycker den håller minst lika bra som i fängelset, fast fängelset var lite bättre just pga hur grym stämning det var där!
grymt bra avsnitt, nu ere spännande
oh helvete va spännande det är nu :D o alla ni som sa att förra säsong 2 var dåligt och inte spännande... hmm ;)
Forumsignatur:
elculo P-1 Inte en Chans att han åker fast.. Alla kommer att mötas i Utah(stav:/?). Det som kommer hända är att den svarta killens fru inte kommer säga ett piss, men att poliser kommer följa efter henne dit till platsen där dom möttes i tavlan sen så kommer han få springa för sitt liv och kommer hamna i utah .
gillade inte detta avsnitt hur kunde bellick veta att scofield brother skulle spränga bilen exakt där, tjockisen i finkan kunde aldrig ha vetat det sen tycker jag de va lite patetiskt att fbi killen kunde lista ut direkt att det inte va dom i bilen där d
fortfarande har man inte fått se haywire...jävligt besviken, för jag tror det blir han som sticker med alla pengar till en ö i karibien
tycker avsnitt tre nu var bästa hittills i säsong 2. blev lite förvånad när tjockisen visste att de skulle va just där osv. men det som gör det jobbigt med serien är att det finns skitmånga smågrejor som kan påverka storyn men sen i slutändan så är det något helt annat som gör att de fortsätter framåt.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Asså, bara jat som tror att FBI agenten har någon form av autism eller nått men att han behöver ta piller för att hålla skallen klar och kunna fokusera på en sak? sen lär ju Scofield göra en deal med bellick om pengarna i utah om dom skulle bli tagna av honom. Att stormare står som speciall guest betyder inte att han snart ska dö utan att han inte kommer vara med så mycket i säsongen och inte i så många avsnitt förmodligen.
ANTAGLIGEN följde Bellick och hans kamrat efter Nika. Bellick har ju nosat på henne i säsong 1 och frågat om Scofield. Hälften här inne hänger ju knappt med i avsnitten av vad man läst.
word
MC_stig said it. Bellick säger ju klart och tydligt att "I knew that little whore would take us right to him" eller nåt på slutet. Ser ni serien utan ljud?
spöket P24 Det som kommer hända är att den svarta killens fru inte kommer säga ett piss, men att poliser kommer följa efter henne dit till platsen där dom möttes i tavlan sen så kommer han få springa för sitt liv och kommer hamna i utah fatta du inte det poliserna trodde ''rainbow room'' va är ju en nattklubb, men de c- note verkligen mena va att hennes dotters rum har en regnbåga ditmålad så dom ska mötas på dotterns rum och inte i nån bar. dom säger ju de: c-note: ''in the rainboy room, (där får man se regn bågen som är ovanför bilden/tavlan)do you remember? that beuteful spot where we toke that picture the one by the window. i'm going to be waiting there in that spot, one week from now'' alla som behöver svar om pillerna som agenten tar vad jag tror är att han har samma sjukdom som micheal har. micheal har ju den där sjukdomen som gör honom till ett geni om han är smart, men fbi killen tror jag tar dom för att inte bli sinnes sjuk som man fick reda på att visa blir med den sjukdomen om man inte har hög iq
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
antingen slutar det med happy ending eller att pengarna inte finns där och VIPS 10 avsnitt till :) eller vad tror ni?
www.justdet.se - svensk hiphop
Ok bellick följer efter bruden men vad hade tjockisen med det hela att göra?
Verkar som folk inte hänger med / lyssnar i avsnitten :P haha.. ta och se om senaste igen.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Fett bra avsnitt hur som hällst.