Prison Break - Säsong 2 *spoilers* (ALLA NYA INLÄGG I DEL 2)
VAR VÄNLIG OCH LÄGG ALLA NYA INLÄGG I DEL 2 /mdubbelc (Moderator) Här kan vi börja diskutera om säsong nummer 2 som börjar den 21 augusti (i USA) ! Trailer har redan kommit också länk
Ooh, detta ser vi fram emot! Blir spännande, hoppas dom inte mjölkar lika mycket som dom gjorde i slutet av säsong 1. Men vi kikar inte på trailern, vill inte spoila minsta lilla. :D
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Det där verkar ju kunna bli riktigt bra. som sagt hoppas att dom inte mjölkar ut på det hela. Bara till och vänta i några veckor;)
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
Fan vad den serien var bra i början och blev dryg desto fler avsnitt man såg.
S2 verkar bli bra . .bra att den släpptes så pass tidigt.. ryktades om förseningar till hösten
ROB
ohh ska bli kul att se dem ,,, :)
nja, Först och främst verkar det som om dom kommer undan ett helt öppet fält med poliser i ryggen hur?. ja de får vi reda på 21augusti. sen så kommer minst 5 avsnitt vara långtråkiga och uttjatade säkert att man drar ut på skiten iställe för att få et slut på det. Det som såg mest spännande ut var när en fången höll pistolen mot en vakt och vakten mot fången. undra va som händer där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Konditionen måste bli grymt bra för det där gänget under säsong 2.
Stör mig något otroligt på att s02 komemr spela in i Dallas där klimatet är rätt annorlunda gämfört med Chicago, IL. Samt att William Fichtner ska spela någon sorts huvud polis, o jag gillar inte honom efter Invasion.
//Erik (aka Pipen)
Producent
2006-08-08 22:56
Since 1984 @realgizlee // twitter
micKillah, var vill du komma? Vad jag kan se så listar EpGuides endast s01, enligt
Officioella sidan så startar s02 21 augusti, precis som folk redan sagt i tråden. Jag får bilden av att du försökte veta allt men hade jätte fel.. Har jag rätt?
//Erik (aka Pipen)
I trailern stod FBI-agenten vid en grav, samma grav som scofield besöker innan han åker in . Undrar fan vems grav det är å vad det har med det hela att göra . . . kan knappt vänta! skönt dock att man slapp vänta längre!
Tüffü was here!
fett me fett! Trodde det skulle dröjja enda till typ oktober. 21a; då har jag nått att se fram emot trots skolstarten!
Snart är det Dags. Hoppas alla sitter redo med sina Cola och sina Datororer tömda för att kunna ladda prisonbreak avsnitt:D .. Sverige är riktigt sega. dom ligger precis när "uppehållet" kommer eller har jag fel?. Varför ljuger dom och säger att det är en ny säsong.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla vet redan att dom kommer lyckas fly i annat fall så säger jag det nu öfr jag har avsnitten
Tror inte dom kommer mjölka, dom är ju utanför fängelset ju. Lär ju däremot vara ripoff på serien/filmen jagad ,vilket lär bli skitkul med William Fichtner i typ Tommy Lee Jones roll som den jagande us marshallen eller i det här fallet FBI. William Fichtner som jag i övrigt tror kommer bli ett riktigt bra tillskott för serien.
T-Bag is the shit! hoppas han är lika iskall som i ses 1!
www.justdet.se - svensk hiphop
Wentworth <3
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Snart börjar det.
ÄNTLIGEN! fan vilket abs ja haft
om ni söker på youtube så finns det ett par filmklipp där wentworth pratar om säsong 2... den verkar som att den kommer bli bra jag menar * veronica träffar ju terrance i slutet, hur kommer det gå nu? ska hon avslöja allt? *Sara har ju fortfarande en av huvudrollerna, och va händer med henne nu, hon hjälpte ju trots allt till? *Dynamiken i deras crew så att säga, nu när de väl är ute ur fängelset så visar det sig om de faktiskt tycker om varandra på riktigt(no homo) *de 5 miljonerna som de måste hämta? finns mycket mer men detta var det jag kom på nu(lite nämner även wentworth i klippen) kan länka till klippen när ja kommer hem från jobbet
kommer det bara 5 avsnitt på säsong 2? eller är det bara de dom har inspelat ock klart? Pigeon_ P17 * veronica träffar ju terrance i slutet, hur kommer det gå nu? ska hon avslöja allt? men nu har ju lincoln redan rymt så även om hon avsläjar allt så hjälper det inte lincoln ett skit. för han åker ändå dit för rymning. så de ända veronica kan göra är att ta med hela de här secret service gänget och hela ''skammen'' ner med lincoln , OM lincoln och crewet åker fast, vilket jag inte tror, någon kanske åker fast men inte micheal eller lincoln. men på den här trilern som Pigeon_ P17 snackar om så håller bellick i sin shotgun och skriker ''frezz don't move'' kan det vara någon han sett eller fått tag i ?
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
jag pratade om 2 andra klipp iofs, där det är typ liten intervju med wentworth... men still, om hon avslöjar allt och det visar sig att linc är oskyldig, tror jag de också skulle släppa ett åtal om rymning, med tanke på att han redan har suttit ett fängelse ett bra tag och nästan blivit avrättad trots att han var oskyldig? aja, det jag menar är att det finns mycket material för en säsong till, och jag tror det kommer bli bra, annorlunda men bra... wentworth säger även att de ska vända upp och ner på serien typ, kommer inte ihåg riktigt vad han sa, men något i stil med; "we're totally going to reinvent the show this season, with bold and ambitious moves" sen var det något snack om att de skulle göra nåt som folk aldrig sett förut... kommer inte riktigt ihåg men ja kan fixa länkar när ja kommer hem som sagt...
GUUUD VA JAG LÄNGTAR!! :D :D den verkar väldigt bra, nästan lite bättre än första :)
tycker den inte verkar bättre än första, snarare annorlunda och lika bra hehe :)
men i ett klipp så är dom i stan ock springer vart e dom då? och vf springer dom? springer dom från nåt eller till nåt?
det ska bli så kul att se HUR , alltså en gång till HUR dom kommer undan. 1 . Det är ett helt öppet fält. 2 . Dom springer 3 . Polisen åker bilar och ör precis bakom dom. Hur ska dom komma undan må säga?. Jo. 1 . Dom springer ju mot en Skog (har för mig det) dom kanske hittar en sten dom gömmer sig bakom?. 2 . Det finns en helikpoter som åker lite överallt, kankse deras pappa slänger ner en hängstege? 3 Deras pappa kommer med en bil som håller nja hur många e dom 7st? 4 . alla polisbilar får slut på bensin. Vad tror ni gott folk.
ja tror de träffar macgyver som gör ett flygplan av gräset så flyger de iväg...
men poliserna hoppar väl ur bilarna och börjar springa? dom kan väl inte köra efter med bilarna.
bajs?
enblåhimmel F25 det är ju sant,men men det är bara 2 dagar kvar tills premiären, kan inte vänta :)
fan dom visade inget från doktorn. Kommer hon dö eller inte. Hon såg ut död. vad tror ni
Shuu
www.tv.com "As a result from her overdose, Dr. Tancredi is in critical condition." Doktorn verkar inte helt väck ändå
/ johan
hur kan dom inte följa efter med bilar? .. dom har ju Jeepar om jag inte har fel.. eller vanliga bilar kan dom ändå köra ut i gräset med.. ähh vi får se.
spöket P24 kan kan dom väll men det är tv det är inte äkta så dom kommer nog atthoppa ut ur bilarna för att dom ska ha chans att springa. 1 dag kvar :)
Kan man inte få se nån snabb återblick vad som hände i säsong 1? Har glömt lite granna
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
imorn är det dags
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
vilken tid kommer den i usa? .. så man vet ungefär när den kommer upp på internet?
spöket P24 det visas 8.00pm devillsäga kl 20.00 på svensk tid
brukar komma ut ungefär 1-2 timmar efter att det har sänts, och det sänds vid runt 3-4 på morgonen (svensk tid) har jag för då USA är ~6 timmar efter oss
Snart är det här!. fattar ine hur dom ska komma ifrån poliserna, men micheal kommer nog på något klyftigt som det snille han är.
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
6 timmar tills säsong 2 visas :) *otålig *
I USA vi får väl vänta hur länge? eller vilken tid tror ni vi kan börja tanka?
spöket P24 tanka kan man väl 100% göra dagen efter de vill säga tisdag,men om du vill ha tidigare än så kan jag inte säga
Vem fan bryr sig egentligen, så jävla fattigt och typiskt ABC, NBC, blah blah stylee att mjölka serier tills de suger balle. Prison Break var ursprungligen skriven och menad för 22 episoder i EN enda säsong men efter halva ettan så insåg de att de kunde mjölka lite till och skrev om hela skiten. Nu får vi säkert se upplösningen runt 2009...
GAIA P24 du,snacka inte shit, denna tråd är bara för dom som gillar prison break ;)
Jag älskade Prison Break, men som vanligt (Lost, Alias och en miljon andra serier så fuckade de upp det igen...)
vadå börja tanka? den börjar ikväll ju....på tv3.
We call them winerbrods.
skunkafied F24 Förlåt om jag skrattar lite:) .. Men varför i hela världen tv3 säger att "den nya säsongen" börjar nu har jag ingen som helst aning om varför. Dom vill väl hypa upp små barn och gamlingar som inte kan så mycket mer än playahead och svt.se på internet att tro , att det är dags för ny säsong så att dom får hög tittar siffror. Men saken e den att tv3 har bara vad är de 3 avsnitt kvar som dom kommer visa på den här första säsongen tror ja det var. Undra vad dom kommer säga sen? öööö vi ber om ursäkt ähhh ..
dom som vill se säsong 2 på tv 3 får minst vänta tills några månader kanske december till och med?