tokfan> det var nog ganska planerat, han hade skrivit namnet på gravstenen på sin arm osv... han är smart, ingen nybörjar smitare som åker fast efter 27minuter av frihet
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Grymt avsnitt..
hehe körvspa
and-one Jo, jag hänger med så pass mycket för att fatta det utan subtitle. Men håller du inte om det vore smartare att gräva ner skiten i en skogsdunge nånstans och kryptera destinationen på nåt vis och bygga in det i gaddningen? Istället för att stå och gräva helt öppet på en kyrkogård, där risken är betydligt större att någon ser dom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pigeon_ P17 undrar hur lång tid det tar innan de hittar hans handbojor vad gör de för skilnad om dom hittar hanbojorna eller ej? LJ sitter i fängelse efter att han sköt "paul kellerman".. men han kom väl hem igen eller? för han var ju fortfarande kvar när den där doktorn kom för att lyssna vad lin colns advokater har att säga, och det var efter att han hade skjutit honom, eller är det jag som är ute och cyklar....med heywire :P hehe
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
riktigt tråkigt att inte hon som låg på sjukhuset dog.. Nu kommer ju scoffeld göra allt han kan för att träffa henne där och säga förlåt så fort han får reda på va som händer.. Och hur fan kan alla grina för att stormare tog barnet och sa åt farsan att släppa vapnet? .. va fan den enda som e smart där e stormare vill dom andra åka fast eller shiiiiii?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja handbojorna är väl ett spår antar jag... kändes som att det skulle vara det då de filmade de rätt ordentligt, men mycket möjligt kan det bara vara för att göra en snygg scen... men det är väl möjligt att nån bonde hittar de o ringer polisen eller så.. you never know
öhh vadå vet scofield om att doktorn ligger på sjukan? skulle han veta om hon var död eller ej? som sagt han kommer leta upp henne hur som helst, det är ju kärlek *ler*
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Pigeon_ P17 för det första, även om nån bonde hittar handbojorna så vad skulle det vara, för dom är ju fortfarande i oswego. och för det andra hur fan fick han av sig handbojorna? t-bag hade ju svalt den och dom öppna ju inte hans mage eller nåt dom hugg bara av handen, så hur fick han tag i nycklarna?
ewah P17 har har väl back up grejer, lockpick... Tyckte att det vara lite kasst att FBI snubben kom på allt så jävla snabbt hela tiden... men det kanske var hans "lycko piller" som gjorde allt... eller vad var det för pillar han stoppa i sig? hur kunde hon vara så dum att ringa polisen? hon borde väl typ ha fattat att det var nåt sånt som skulle hända, det är ju ändå presidentens bror!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
Jävligt rätt att idioten Veronica dog förresten, hon (och mjölkandet i s01) har varit seriens enda minus än så länge.
Dicecard och bolla_Biff P19 vad är odsenn att han vet att t-bag eller nån annan skulle lägga hanbojor på honom. och kom inte och säg att :''aa men han är ju i fängelset'', för det skulle inte vara den bästa rymningen med ett par coffes på sig springandes i skogen, föresten hade han ens på sig coffsen när han var i skogen jag såg ingenting, inte heller när dom gräver hade han på sig de
oj nu när jag kollade lite närmare, så ser jag hand bojjorna , oppss sorry :P
haha ewah, come to think of it, mina teorier var nog inte så genomtänkta haha peace y0
Vare nån som tänkte på att Peter Stormare stod som "Guest starring". Nån som vet ifall han kommer fortsätta säsongen ut, eller ifall han kommer tas bort ur serien? Fett kefft isf, han är grym!
hehe körvspa
Ingen aning, vet skådisarna om allt, eller är det som 24,lost?
det är som 24 och lost där dom inte vet något
geNo P19 jag tänkte också på det där med att han stod som guest starring.. Hmm. Trodde han skulle dö på en gång eller nåt sånt, men det hände ju inte :)
mimmi - Imma smooth chick
i och med att han står som guest starring så kommer han nog dö ganska snart...tror att han blir en av dom första i gänget som dör, tror fbi agenten kommer skjuta honom som fan
mm tänkte också på det med guest starring, jag tror fan att han kommer dö i nått av dom närmaste avsnitten :/ tråkigt isåfall nu har ju han fått ut sin bror, även ifall han e oskyldig så har väl han begått ett antal brott nu, så det spelar väl ingen roll, det bästa är att dra från landet? och michael, han kommer väl ändå åka in i fängelset igen eftersom han begått flera brott nu. blir fan sur ifall dom skulle göra ett undantag för dom 2 sen, att dom går fria o skit.
Forumsignatur:
Dom kan ju inte lämna in sig som DÖDA veronica sa, dom åker ju ändå in, inte 1 år precis, ett litet längre tag än så. Vill ifall att michael, brodern,t-bag och sucre ska klara sig undan, t-bag är ju klart den skönaste av dom, men dock väldigt läskig, bhuuuu:S
Någon som vet vad som hände på säsong 1 sista avsnittet där de har polisen 200 meter bakom sig vid flygbanan på kvällen. För på säsong 2 börjar det på dagen har jag missat någon avsnitt?
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
jag kan tänka mig att linc skulle bli friad ifall han nu skulle bli bevisad oskyldig även om han lyckats rymt, ja menar han har ju trots allt suttit inspärrad väldigt länge för ett brott han inte ens begått(samt nästan avrättad)... micheal skulle väl dock få ett litet undantag då han räddade sin oskyldiga brorsa, men självklart få lite längre fängelse... sucre, t-bag, heywire o tweener skulle väl dock bli inspärrade ganska länge till...
linc dödade ju en annan fånge, hittade dom honom? kommer inte ihåg det! annars kanske dom hittar lincs dna på honom så blir han ändå en brottsling :P
Forumsignatur:
ja men det var ju under upploppet, blev ju inget av det direkt, med tanke på att det var fler som dog också... dessutom så försvarade han sig bara o killen ramlade, så det var ju en olyckshändelse att han dog...
Har den nya säsånngen börajts sändas i Usa än?
löglög
p0lak Ja, i måndags.
jag har skrivit dä här ofta mne får inge så svar så nu skriver jag i stor still men i episod guiden så står det att det är 5 avsnitt är det d dom har spelat in och är klart och det kommer fler avsnitt eller är det klart om 5 avsnitt?
inte en aning, ewah, men du kanske hittar svar på www.fox.com.
Men smidigt att sätta han som Guest starring, svårt o gissa vem som kommer försvinna ur serien då.. :D haha.. aja, hoppas dom har gjort nåt fel, han är så jävla cool!
hehe körvspa
synd, ja tycker det var rätt soft med en svenne i serien liksom
imathug P21: Amen de har ju flyttat fram tiden i serien, lite jobbigt o se ett avsnitt där de bara springer igenom en skog igenom ett helt avsnitt!
dom filmar inte 24/7 av rymningen el .. dock håller jag med att han hära "smarta" polisen kom på micheal så fort i serien..hade varrt mera soft om de tog 3-4 avsnittt..
ROB
Dicecard men ändå han kan ju inte planera in sånt, det är ju människo hjärnan han kan ju inte planera in sånt i sin plan, och ändå om han hade planerat planen så bra så hade han väl inte behövt ha en gissla med sig. och om han nu hade tänkt ut d , när fick han tag i denna ''lockpick'' inte i den där graven i alla fall. nå?!!
Ang. hur dom kom umdam på natten är väll inte så svårt att förstå, polsien hoppade utr bilarna och började jaga och dom kutade in i skogen och katt och råtta leken fortsatte hela natten i en tät skog, inte så lätt för snutarna då..
T-bag stackarn, hoppas han får tillbaka handen!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
ÖÖÖ jobbigt?. Det är ju självklart att dom började serien med att det var dag och att dom hade kommit till skogen . Hur fan ska dom annars klara sig ? .. Fanns ingen chans på denna jord att do mskulle klara sig undan polisen på ett öppet fält mitt i natten . Dettta är film, detta är skit jag tror alla vill se hur det såg ut mellan natt och dag men tyvörr
dom visste la inte att de skulle gå så bra
ROB
BTW! jag hatade den nya FBI snubben. Han visste lite too much och det är inte så troligt. Gillade inte avsnittet.
b-b-bassan!
såg en intervju med stormare när han va på besök här i sverige.. han vill inte fortsätta i prison break eftersom att han måste tacka nej till så många andra jobb som han vill göra. Så han kommer nog dö väldigt snart.
King-Size P17 såg också den interviun ,du har nog rätt han dör snart
jag tror nog ej han dör snart.. i den intervjun så pratade han om säsong 3 och att dom försökte förlänga hans kontrakt, men han ville inte det för att han får inga bra filmer medans han e med i serien.
grymt, hopppas han är kvar säsongen ut
hehe körvspa
ge nytt avsnitt ffs!
Meep meep
Grymt avsnitt! När jag såg origamin tyckte jag prickarna såg ut som morse .
Tüffü was here!
imron kommer de nya avsnittet eller inatt .
inatt vid 3-4 tiden på morgonen kommer avsnittet det nyaste.
jaaa, om några timmar smäller de ett nytt PB avsnitt :)!!!!!!! spöket P24 :O :O :O :O WHAT!!!???? :O :O :O :O ska det komma en säsong till?!!! jag älskar prison break men en säsong till det är väl att ta i lite.
detta blir EJ sista säsongen .. inte enligt stormare.. har tyvärr inte länken då han pratade om det.. men har för mig att det var på tv4.se tvlänk grejer för ett tag sen:S