börjar bli för gammal för det här, när släpps nya avsnittet?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
ElMaco P59 avsnitt 5 på säsong 2 kommer inatt runt 2 tiden.
Nu nu klockan två eller om 24 timmar? Trött jag är.
vill inte vänta en hel vecka till på avsnittet, shiiiiiet.. Det är spännande som fan!
mimmi - Imma smooth chick
fan ska dra hem det ikväll, kommer bli galet galllet
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
shit vilket tempo. galet.
back like cooked crack
helt ok avsnitt .. nu vet man typ att det är Lugnade knart medel som den där polisen tar som han inte vill gå till dockton för att få :). men fan vet latinon om pengarna? jag kommer inte ihåg.. e han ens på väg dit? .. och han heywyer(stav?) vet han om pengarna :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ni har inte hittat nån text än va?
Hojt!
Mitt hjärta pumpade på tusen gånger så snabbt, fyfan va spännande avsnitt! :D Klart världens bästa tv serie!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Prison Break S02E05 (Texten) Kommer inte att bli klar tidigare än 21:00 så det är ingen idé att sitta och uppdatera sidan och överbelasta servrarna. www.undertexter.se haha:D
Forumsignatur:
fan va bra avsnitt :D älskar den här serien mer o mer för varje avsnitt :) så grymt spännande! :) den där fbi snubben e ju riktigt mysko alltså :/ varför kollar han i vattnet?
Forumsignatur:
btw, vad menar dom med "viewer discretion is advised" ? det kan väl inte vara äckliga scener för det var det ju inte direkt, har ju vart värre och då har dom väl inte sagt så?
Forumsignatur:
bluesky: De har det meddelandet innan Family Guy också =) Tycker inte det här avsnittet var lika bra som förra, men det dög. Man fick veta lite om pillrena nu iaf som många har undrat över. Tycker de kan snabbspola igenom hela agent Paul/Sara-subploten, vi behöver inte få veta alla detaljer hur han får hennes förtroende och dessutom är den tråkig..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
varför lämnade scofield en lapp med ett nummer till sara som var avstängt i 17år? fattade inte det.
Vi får väl se :) Det är ju alltid nåt i görningen i Scofields hjärna :D
spöket: Det kanske inte är ett telefonnummer?
Förresten är pillrena som Mahoney tar tydligen
Midazolam
Caliber P21 det var ju ett telefon nummer som hade varit avstängt i 17år.. :/ men kanske inte ett telefon nummer för honom hm?
eller så kommer detta nummer att öppnas upp igen inom sinom tid
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Cross-River vakterna från förra avsnittet, vart är dom tro?
ElMaco: De sitter la fast i ladan fortfarande?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
nu äre det grymt spännande, polisen vet att alla drar sig emot utah och dom är där i onödan? http://sv.wikipedia.org/wiki/Midazolam länk till medicinen fbi-killen tar, på svenska!
coolt avsnitt.. fett skumt att ranchen inte va kvar.. :/
hehe körvspa
Gissa vem som gör comeback i nästa avsnitt =)
Stormare?
psychot på cykeln ?:O stormare lär ju vara ganska down nu..
stormare återuppstår såklart :)
Forumsignatur:
varför började jag kolla på detta? Fan serien är mer beroendeframkallande än nässpray!!!! Scofield borde ha kollat upp det där med bostadsområdet redan innan han åkte in på C-river. Näe fan ångest som fan nu! mer.. "Come on!! Give me a (prison)Break!!"
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
eller så går dom ner där o så står just den silon kvar oberörd, ska precis tas bort eller nått:P så de blir lite mer spänning hur dom ska fixa allt med pengarna o så :P who knows?
Eller så är det så enkelt att T-bag mara ljuger om alltihop för att få scofield att tro att de är kört, men han borde vara så smart att han skulle förstå det isåfall!
Scofield borde ha kollat upp det där med bostadsområdet redan innan han åkte in på C-river. Visste han ens vart det låg da? . om han visste det skulle han nog tagit pengarna före han kommit till fängelset.
har jag hört helt fel eller heter fängelset Fox river och inte cross river?
Det heter fox river och Scofield hade ingen aning om var pengarna låg innan, nej.. han misstänkte ju att Westmoreland är samma person som D.B Cooper innan han åkte in, men men.. Vad hade prison break varit utan T-Bag? hehe.. han lyfter serien nåt så enormt.. älskar karaktären, man både hatar och älskar honom samtidigt. Aja jag tror iaf att pengarna hittas i nästa avsnitt, grym family reunion det kommer bli ;) och hoppas att Haywire har cyklat till Utah tills dess.. :)
Smart av Kellerman att spela homo för övrigt! Ingen tjej kan motstå en helyllebög. Grym skådis det där förresten. Tror ni förresten att Tancredis pappa kommer spela en nyckelroll när det kommer till det politiska då? Han börjar ju smått ana en konspiration men frågan är om han är villig att ge upp sin karriär för att bevisa dotterns teori. Aja grymt det där.. förresten är kvinnan som spelade president inte längre med i serien.. vet inte varför, bitch probably wanted a raise haha..
Fox river är de ju såklart! Bara jag som kände välbehag när scofield nitade snubben i trädgårdsaffären? Finns det trailer för nästa episod?
Haha sorry, MY BAD! Fox river ska det vara.
polyphonic P23 :: haha nej du var inte ensam :) vilken jävla min han i affären fick när linc kom in också :D
Forumsignatur:
haha hur fan skulle han kunna veta om pengarna innan han drog in i finkan...nej fy han fick allt förklarat när westmurland någ på dödsbädden med sista fikat i handen
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
bluesky: Hehe sant... fan jag önskar folk blir så rädda när jag och min långe förvirrade bror kommer in i affärer! :)
ewah P17 : Tack ska du ha! Men det va en knepig trailer! eller? Men va dem utanför en Silo där?
Men vem är den där snubben på BILDEN den äldre gubben? någon som vet ännu.
I'll see you in another life, brotha!
en liten family reunion oooh shit, de där förstog man skulle komma. FyFan vad spännande, jag vill ha tisdag nu!
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
JAAAAAAAAAAAAA fy fan alla möter varandra ... fan va kul. men alltså "Latinon" han vet ju inget om pengarna eller har jag fel? han e väl bara på väg hem typ nu . till han mäter den svarta killen?
spöket P24: om du menar Suvre så vet han också.. i avsnitt 2 eller 3 fick han reda på det..
hah ajuste fan ja glömmer hela tiden det där.