I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prison Break - Säsong 2 *spoilers* (ALLA NYA INLÄGG I DEL 2)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-10-04 16:54
23 oktober
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2006-10-04 17:32
Sjukt länge kvar, bara för att höja spänningen eller? varför har man annars sånt här uppehåll? Fryser ner mig under tiden sen ser jag till att bli upptinad när jag har den nya PB på datorn..
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
Sångare

2006-10-04 18:04
Inte när hon tog överdosen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-10-04 18:14
Där har vi det 23oktober...

Fy fan . ja kanske e sant att scofield och latinon e smarta.. men vi får se...

hoppas c-not & t-bag jobbar ihop och snor pengarna haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-04 18:15
Betongbarnet P0

Varför ska han göra det? ..
Scofiled e skyldig han hela hans liv typ .. för han hjälpte honom att klara av skolan klara av allt.. så han slapp bli som han själv .
Det e starkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-04 19:48
spöket P24

ah så tror jag med att de är.. om det inte hade varit för linc så hade de varit michael som hade haft de knas i livet och linc hade varit arktitekt.. typ..

2006-10-04 21:02
men vafan ni får ju tänka lite realistiskt. visst micheal och linc är bröder, men lj är ju lincolns son,och han vet att dom kommer döda honom. för vf annars skulle dom släppa honom från ett dubbel mord? han vet att dom där secret service killarna har nått på gång så han måste ju rädda sin sons liv.

och micheal säger ju nått till linc innan han åker nåt hotel elle sånt lätt det så och sen '' untill then kepp your head down''. förra gången sa han till lj ''kepp your head up nu säger han down. har nog nåt med planen att rädda lj
... i don't need this to talk,but i talk like i need it

2006-10-05 01:23
ewah P17

eller så menade linc bara att scofield skulle hålla huvet nere på ett sånt sätt som "låt dom inte hitta dig" och när han sa det till lj menade han bara att han skulle vara stolt eller så.. jag tror inte att det är ngn mastermind planerad plan av linc :p

2006-10-05 02:11
haha nej ja tror inte heller det var nåt speciellt med det... :P

2006-10-05 10:41
...
-.-DMX-.-

2006-10-05 14:29
När han sa det till Lj menade han ju titta upp för dom va ovanför i hissen!

2006-10-05 14:58
ewah, det är ju bara ett talesätt.
har knappast något med nån plan att göra.

2006-10-05 18:16
Alex123 P18
Nu är det uppehåll 3-4 veckor :

2006-10-05 20:15
Gud va mkt jobbigt i ep 7!

Nu fick man veta lite närmare vem den där figuren på fotot va ialf :/ Men vafan FBI-killen är galen, oväntat !
Fan Tweener ! Hejade ju på han! :/

Å secretService kilarna ska fan inte RÖRA Dr.Tancredi!

Undrar vidare vart nyckeln leder . . .

dessa jäävla uppehåll . . .
Tüffü was here!

2006-10-05 21:01
Ah :D den där nyckeln är jag mäkta nyfiken på.. Men jag undrar varför det var olika nycklar om man kikar på bilden som postades av ngn tidigare i den här tråden..

2006-10-05 21:40
för att dom gjort en tabbe

2006-10-05 22:12
Fooshizzle P35 och Linged P18

om ni hade förstått de så sa han i avsnitt 3 ''on the third look out for otis right...until then keep your head up'' vad hanmenade me ''keep your head up'' va att han skulle kolla upp på tredje våningen vilket fick lj att se att det va företaget ''otis som hade gjort hissen och right va gå in i höger hiss vi är där.

och jag tänkte lite på va jag skrev innan ett misstag dom kommer ju inte döda lj dom använder bara honom som ett lockbete för dom vet att linc kommer efter honom

2006-10-05 22:13
Tweener for fuck sake! Han fick inte dö. Jävla fittiga FBI-snubbe. Men antagligen åker han dit för det för eller senare.

Asså nyckeln har med "Företaget" att göra.. belive that.

Har ni tänkt på va alla dör i säsong 2? Stormare ex, okej.. han va inte så sugen på att vara med i säsong 2, och stod därför som "guest starring" i varje avsnitt. Men dom andra? Känns som helt onödiga dödsfall.. De måste velat sluta av nån anledning. Eller så är de bara en del av storyn fårn början.. men shit va tråkigt för dom stackarna som dör som flugor. Alla lär ju gå runt o undra vem som dör nästa gång. haha.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2006-10-06 05:50
Vi drar igång en liten lek under tiden vi väntar.. varje vecka postar vi vem eller vilka som dör under kommande avsnitt.

Jag tror att Sucre ryker i nästa avsnitt. Pallar inte med hans lilla kärleksaffär som gick åt helvete heller, så jag hade inte blivit så upprörd över hans död.

Om T-Bag däremot dör så kommer serien gå under..

2006-10-06 08:32
jupp, Te-påsen får inte dö!
-.-DMX-.-

2006-10-06 09:17
jag hoppas hellre att c-note dör före sucre, han gör verkligen ingenting

men ja hoppas tweener återuppstår på något sätt och dödar fbi killen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-10-06 12:34
hm jag tycker C-note är skön gammal militär ska träffa sin familj å ungar å få det bra jag håller på honom!

2006-10-06 12:44
"men ja hoppas tweener återuppstår på något sätt och dödar fbi killen"

hoppet är det sista som lämnar människan...

2006-10-06 15:26
C-note vore ju lite småtaskit om han skulle dö.. med tanke på varför han satt i fängelset.. nej nästa som dör är nog kellerman.. han försöker hjälpasarah från att bli dödad och då måste dom göra sig av med honom..

!!!

2006-10-06 15:45
jo precis. Frågan är om alla dör för att detta är sista säsongen å allt ska ta slut lr om vissa ska sluta å nya karaktärer börjar dyka upp?

Jag vet inte men känns som ett grymt slut nu på season 2 vore det ultimata. Inget mer säsong 3.  Jag hade hellre sett att alla klarade sig i slutändan än att alla bara dör menar då stormare å tweener.

Sen vad vill dom med heywire verkar som att han oxo bara ska dra iväg å försvinna:S

2006-10-06 16:52
svårt o säga vem som dör i nästa men jag gissar på antingen c-note eller antingen linc & scofield.. undrar om fbi kmr se av haywire nå mer, han är rätt festlig.... :p

2006-10-06 17:07
nej , haywire dör.. han ser sin egen spegelbild i vattnet och hoppar i för att rädda sig själv men drunknar ,hunden ser också sin spegel bild och drunknar också

2006-10-06 17:07
:P

2006-10-06 17:26
aldrig att linc eller micheal dör... det är ju de som serien kretsar kring i princip... hela grejen är ju att micheal skulle få ut sin brorsa...

tror faktiskt ingen av de som är kvar dör.. _möjligtvis_ T-bag mot slutet av säsongen... men det är väldigt tveksamt... VÄLDIGT hahaha

sarah hoppas jag heller inte dör... ja röstar på  P.K.

2006-10-06 17:39
Kellerman!!

2006-10-07 10:30
Pigeon_ P17
Det är vad dom vill att ni ska tro..
Dom leker med oss :

2006-10-07 12:22
Fan det här är ganska tråkigt...

på imdb står det hur många avsnitt alla kommer vara med..

då ser man att Sarah inte ens kommer att dö nästa avsnitt.

http://www.imdb.com/title/tt0455275/

2006-10-07 12:38
spöket:

Men vad snackar du om? Den där uppdateras ju efter varje avsnitt.
•pave paradise•

2006-10-07 12:40
ja såg de nu hahah..

kom på de när ja räknade alla mina avsnitt hahh.. har det redan gått 30?

2006-10-07 13:20
29 har det väl sänts?
iaf enligt http://www.tv.com

2006-10-07 17:21
avsnitt 210 , sista på säsong 2 asså , heter avsnitte''Rendezvous'' säkert då micheal och linc och förhoppningsvis LJ möts upp

2006-10-07 17:23
Nästa som dör hoppas jag är den jäävla FBI-killen, funderar på och har kommit fram tillatt jag hatar nog honom mer än Kellerman (otroligt) !

Tweener ska återuppstå, han får inte vara död . Han är inte dödförklarad än så det finns hopp :/
Tüffü was here!

2006-10-08 02:11
Tweener är så död som man kan bli. Mahone lever länge och väl, likaså Kellerman. Det är någon "vi alla håller kär" som dör härnäst.
•pave paradise•

2006-10-08 10:26
sucre sticker med pengarna, tar polistjejen med sig, dom gifter sig o lever lyckliga i alla sina år ;)

nää men sucre har alltid varit lite töntig men skön ändå, men nu ska han fan dö
Forumsignatur:

2006-10-08 11:20
Bara 16 dar kvar nu!

2006-10-08 11:37
betongbarnet

"asså är det bara jag som HATAR LINC, han är så jävla gnällig och så uppskattar han inte vad michael har/gör för han hela tiden. jag tycker han ska dö, hatar han"

word!!.. jag stör mig också som fan på det.. speciellt i senaste avsnittet när dom stog och linc precis skulle hoppa in i bilen för att "RÄDDA LJ" och michael sa att det inte var nån bra ide osv...schysst att linc ens tänker på allt som michael har fått gå igenom för att rädda honom ur jävla fängelset.. linc kan dö!
helt sjukt

2006-10-08 12:52
grymt, hoppas inte Sarah dör.
hehe körvspa

2006-10-08 14:26
Om polisbruden är på smällen påriktigt, kanske hon har nån snubbe som kommer hem snart, och som förmodligen också e polis.. och så tar han hand om sucre typ får sucre o släppa sitt vapen, så då kan inte sucre sticka me pengarna t-bag gömmer sig i bilen och kommer och hugger plismannen i ryggen sucre försöker stoppa det då får handen där knivgrejjen i magen och dör.. polistjejen bryter ihop men hennes man överlever men inte sucre.. t-bag och dom andra drar med pengarna... Scofield dricker en pepsi (smygreklam)

2006-10-08 14:35
Man ser juh iof på trailern att alla överlever från huset och drar iväg

2006-10-08 14:54

2006-10-08 18:30
 Linged P18 :: varför skulle det vara smygreklam? varje gång man ser pepsi eller coca cola i en serie eller film så behöver det ju inte vara smygreklam... pepsi och cola e ju en av dom största dryckerna så ! bara bra att det är pepsi istället för nåt påhittat märke! :)
Forumsignatur:

2006-10-08 21:10
bluesky F2

Vem har sagt att det alltid är smygreklam.. Jag säger bara att det är det i just den saken som jag beskriver.. du kan ju intepåstå att det inte är det då du inte vet vad jag menar.. haha!

Men det var kul att du fick en anledning att skriva vad du tycker om saken.. helt i onödan men ändå.

2006-10-08 22:09
sjukt bra avsnitt
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"

2006-10-08 23:12
Haha linged!:)

2006-10-09 07:16
Linged P18 :: haha sorry :) trodde du skrev vad som hände i trailern eller nåt :P fast lite mer ingående ;)
Forumsignatur: