I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Prison Break - Säsong 2 *spoilers* (ALLA NYA INLÄGG I DEL 2)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-10-03 06:16
Nu börjar det flippa ur lite..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Sångare

2006-10-03 07:44
Fan asså. Ni vet hur man ibland vill hoppa in i tv-rutan och döda en människa? Om jag bara fick göra det en gång i livet så skulle det vara nu, och då hade Mahone-bögen rykt. Du kan ju för fan inte döda Eminem.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2006-10-03 10:53

S-oteric: Håller med!
Alla satt knäpptyst i klassrummet och jag tokskriker "neeeeeej" när fanskapet dödar tweener;< Det var inte roligt jag som vart så rörd när han gick och snackade med tjejen innan o allt..

wellwell..

spännande avsnitt!

http://www.tweenerpie.blogspot.com

2006-10-03 11:26
grymt spännande. men hur fan ska dem ta sig därifrån nu da? snutbilen.
ska bli intressant o se vad de har för lösning. 
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/

2006-10-03 12:51
TWEEENER!!!omg
men iaf,längtar till nästa^-^
Meep meep

2006-10-03 13:20
Var på tiden att någon dör..

Snitch va fett skön att han gick till tjejen hahah.. Men jag funderar, jag tror att han skulle skvallrat om han slåg honom lite . han var ju livsrädd när pistolen kom upp så varför inte slå honom lite?..

sen så kan jag lova med 99% att scofiled kommer att möta upp den där killen som polisen aldrig fick tag på som ska hjälpa alla att försvinna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-03 13:21
http://www.flashback.info/leave.php?http://img204.imageshack.us/img204/2220/ggnyckelxp4.jpg

hitta denna på flashback.. nycklarna var olika.. vilken miss

2006-10-03 14:45
fan va man vill mörda mahone... men sjukt bra avsnitt, drygt bara att det är 4 veckor kvar till nästa!

2006-10-03 16:06
Ganska spännade avsnitt..
Men vad fan håller Sucre på med egentligen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2006-10-03 16:19
Pigeon_ 4 VADÅ SA DU!?!?!?

2006-10-03 16:29
fyfan FAN vilket avsnitt! bästa på länge!!! kåt på den här serien alltså.. men vadå 4 veckor kvar till nästa? skojar du eller? skulle ju hugga av mig benet för att få se fortsättningen nu!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Battlerappare

2006-10-03 16:33
jävla fittserie, blir så jävla sne. Kan dom inte ba göra det spännande? dom förstör ju allt när dom kommer med sina ooh så oväntade twistar som får en o undra om manusskrivarna röker crack. Sucre, varför skulle han få för sig o göra så där? finns inte en chans i helvetet att nån jävla mesig polis skulle övertala han när dom har kommit så långt.
:c

2006-10-03 16:45
Så sjukt, äckligt, cp, groteskt, otäckt, snuskigt bra avsnitt...

RIP Tweener

2006-10-03 16:53
Rastasite P17

hahaha så sant! :D

tror fan jag ska se det igen nu!

synn med tweener där, gilla han mer och mer..
Skyll inte på mig, jag rösta rött.

2006-10-03 17:47
  • Sucre föll för vad tjejsnuten sa och ska sell his homies out.
  • Mahone ljög innan han dödade Tweener, han tror att snubben han letade efter förut ÄR Scofield, han fångade aldrig honom.
  • LJ och Lincoln tror jag kommer åka fast, eller klara sig på något äckligt sätt.
  • Sara Tencredi är nog, med största sannolikhet, på väg att dö. Men det går ju inte så..hon klarar sig och träffar Michael på slutet av allt.
•pave paradise•

2006-10-03 18:17
ja om jag läst allting rätt så är det 4 veckors uppehåll nu :/...

nu vill man bara se fortsättningen o jag hoppas inte fler goda personer dör... tror paul kellerman aka owen krawecki kommer hjälpa sarah för att han inte vill stödja det the company håller på med längre...

2006-10-03 18:31
Håller med kxn. Sjukt skumt om Sucre skulle få för sig att göra något sådant nu.

2006-10-03 18:44
Sucres påhitt kommer ta slut ganska snabbt..
Lincoln o Lj klarar sig pånågot sätt..
Mahone dödade väl den där snubben som han jagade så länge lr? vadå ljugit?
Kellerman kommer rädda sarah!

Sen undrar jag dog Scofield o lincolns farsa i säsong 1 ? har dåligt minne :P
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Sångare

2006-10-03 19:49
Alltså det kommer vara Kellerman som är i rummet. Så är det alltid. Man ska tro nåt annat. Så kommer han förklara sin roll men att han nu ångrat sig och fattat tycke för Sara.

2006-10-03 19:56
Ååå vilket skit avsnitt... ingen ide o titta mer på prison break... va fan alla dör ju:S
-.-DMX-.-

2006-10-03 20:17
Men vadå, vad Kellerman verkligen en knarkare? trodde han gick på mötena enbart föro lura Sarah?

2006-10-03 20:30
kommer mahone döda alla på uppdrag av the company and miss president för att inte riskera att nån av dem hört om konspirationen och berättar för media?
back like cooked crack

2006-10-03 20:43
 Rastasite P17

Nej han är ingen knarkare!
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.

2006-10-03 20:43
väldigt bra avsnitt bästa hitiss hade allt spänning, drama, rommantik
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2006-10-03 21:06
Sucres är ju lätt densom borde ha dött, hans grinande över sin brud gjorde ju att man ville att han va den som skulle droppas först. men nej, dom tar Wigger Tweener istället.

2006-10-03 21:22
hehe, Tweener går ut med stil. Vackert att han gick till bruden med 20 poliser i ryggen. Chivalry ain't dead!
Skönt avsnitt. Kände flera ggr hur hjärtat började slå snabbare, inte många serier som har den effkten på mig.

Hoppas haywire lyckas bygga sin flotte =)

spöket
"sen så kan jag lova med 99% att scofiled kommer att möta upp den där killen som polisen aldrig fick tag på som ska hjälpa alla att försvinna."
Du menar Shales? Mahoney sa ju att han hade dödat honom alldeles innan han dödade Tweener.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2006-10-03 21:36
haha haywire o flotten :D "I start with this...no this stick" lol :)

Caliber P21 :: man vet aldrig med manhoe:P mahone* har lär ju ha ljugit om det för att skrämma upp honom.

vem sa att tweener skulle dö då? ;) aja stackars grabben, men han fick ju sitt avslut iaf :) fast inga brev till henne :/

blir jävligt sur på linc med, bara drar ifrån sin brorsa efter allt han gjort, han borde ju fatta att det kommer vara omöjligt för honom att hämta LJ :/

sen sucre, fy fan alltså! finns inget ord för såna som honom! :P

aja grymt jävla bra avsnitt iaf :)

nästa avsnitt visas 30 oktober! palla vänta på det :( varför har dom paus?

precis som lost nu, kommer typ visa 2 avnsitt sen paus i 4 veckor o forsätta så!
Forumsignatur:

2006-10-03 21:50
bluesky
Han hade ju ingen anledning riktigt att skrämma honom om han skulle skjuta honom 10 sek senare.. Det visar väl sig hur det verkligen ligger till, men jag tror honom.. =)

Och jo, jobbigt jävla uppehåll de har. Det är inte bara Prison Break, utan massa serier. Dumma amerikaner..

2006-10-03 21:59
Caliber P21

Ja "han sa de" jag tror han ljuger, han e så besatt av den där snubben och vill inte göra samma sak med scofield och låta honom också komma undan .

Jag tror att Polisen snart kommer börja koppla ihop både gubben på bilden och scofield att dom känner varan, jag är 90% säker på att dom kommer mötas om 3dar eller va de nu var.

2006-10-03 22:02
varför är det 4veckors uppehåll? Vart står det.. någon som kan länka jag tror fan inte på er.

Ps var jag den enda som tyckte tjej snuten var jävligt nice?

2006-10-03 22:10
grymt avsnitt, synd på tweener dock =(

2006-10-03 22:14
aboow värsta avsnittet.. längtar ihjäl mig till nästa!!
lite fult av mahone o skjuta tweener som han gjorde men han är ju trots allt fbi.. ???
fett kyligt också när han åkte hem till tjejen istället för o tjalla :D först trodde jag han skulle tjalla, sen att han hustlat mahone sen trodde jag att han skulle tjalla igen, men sen visa de sig att han spotta dom i ansiktet >=]

spöket P24
checka på tv.com så söker du på prison break så ser du datumen där..
undrar när man kan se previews på youtube då, längtar bara tills dess :D
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!

2006-10-03 22:30
ja asså, tweener gick verkligen ut med stil! han fick ju världens bästa erbjudande liksom, snubben skulle få sitta på ett lugnt fängelse o inte få några extra år o allt... men endå tjalla han inte.. respekt! liksom vem skulle säga nej till ett sånt erbjudande?

2006-10-03 22:45
spöket
Det är också möjligt, vi får se.. Om många veckor

Tycker det förstörde lite att Mahone sköt Tweener så kallblodigt. Bara för att de jagar seriens "hjältar" behöver inte varenda snut och vakt vara en "bad guy".. Blir lite löjligt ensidigt.

2006-10-04 00:13
Tror Mahone är schizofren, han sa ju "i got nothing against you kid, but they do" när han sköt tweener.

2006-10-04 00:32

schysst avsnitt! värdast på seson2.. haywire ahaha så skön..

2006-10-04 00:38
spöket P24
Håller med, bruden va snygg som satan!

2006-10-04 01:30
kul att Pb e dumt i huvet :(
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2006-10-04 10:07
fan skulle han döda wiggern förn :((((, jag hade hoppats på att tweener skulle skalla mahone och sen fly i fbi bilen

haywire vette fan alltså...tror han kommer va på väg att drunkna när han ger sig ut och den där hunden kommer rädda honom

varför dödade dom sarahs farsa för egentligen, för att han skulle bli president osv? är det inte jävligt uppenbart i sånna fall att den där caroline ligger bakom hela skiten
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-10-04 11:59
de säger ju till och med i avsnittet varför de dödade honom...

först drar de tillbaka hans nominering som vice president.... sen dödar de honom enbart för att han började få reda på saker och ting, t.ex. att paul kellerman inte va den han påstod för sarah o blev lilte fundersam angående burrows...

2006-10-04 12:02
Fan jag visste inte att dem skulle gå så långt med att döda honom, visst jag gillade aldrig wiggan men damn

ett JV bra avsnitt!
Knowledge, where the people at?
Liverpool FC---AIK

2006-10-04 14:12
Fan Va skönt om Sarah tar droger igen och DÖR denna gång..

Dom kommer nog ge henne val att ta själv eller så kommer dom binda fast henne och spruta skiten i henne..

Fan va skönt om hon dör nu , så fler och fler dör..

2006-10-04 14:23
hon kommer att döda den där fbi killen...sen sticker hon, de fattar ju fan vem som helst
den dagen hon dör innan c-note, ja den dagen finns inte
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2006-10-04 14:53
hon lär ju inte döda secret service killen, det lär ju den andra snubben som börjar känna att det går för långt att göra

2006-10-04 15:33
jag kände på mig att tweener inte skulle tjalla, de va ju lite ''saw that comming'' . men sucre vill man ju fö fan hoppa på o spöa skiten ur honom. fan 4 veckor!!?? orkar inte vänta kommer få abstines :(!
... i don't need this to talk,but i talk like i need it

2006-10-04 15:35
hehe ser ut som om bellick och den andra e tillbaka :)

bellick och andra snuten :)

2006-10-04 15:36
Synd på wiggarn asså, men men ..
Sucre's plötsliga shit var ju lide irriterande
men han går säkert att övertalas tbx oxå ;p
får vi hoppas .. segt o vänta till 30e!

2006-10-04 15:40
hehe hitta denna också ,visars ig att sucre bara va efter pengarna. och avsnittet börjar likna första avsnittet -manhunt

Adios Monchashos :)

2006-10-04 16:37
Fast i slutet ser man ju att Micheal och Sucre möts i skogen. Det kanske var en plan att bara för att  utesluta C-Note och T-bag från pengarna?

Och nästa avsnitt kommer 23 oktober. En vecka tidigare än jag trodde.. Liten seger =)

2006-10-04 16:38
asså är det bara jag som HATAR LINC, han är så jävla gnällig och så uppskattar han inte vad michael har/gör för han hela tiden. jag tycker han ska dö, hatar han