Linged P18 de har du rätt i, men det är 10 dagar kvar tills den kommit ut på nätet ;)
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
Men duh, jag räknade ju med dagens dag för den är inte över ännu jauu
Behöver en vit helg för munchisarna har gjort mig till Bizarre i D12!
Rapsodisk P18 HAHAHAHAHAHAHAHAHA
I'll see you in another life, brotha!
Rapsodisk P18 Precis vad jag också tänkte!
hehe körvspa
Hur många avsnitt är det i säsong 2?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Linged P18 dom visar 12st. på tv.com men jag är inte säker på om det är 12 eller om dom skriver till varteftersom..
vet någon ungefär vilket avsnitt det är i säsong ett där dom precis lyckats göra hål i golvet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
blazeandamaze P20 Jag tror att det är avsnitt 9 aka S01E09 "Tweener"
Tror att det är då dom börjar gräva..
Fooshizzle P35 ingentligen inte det är i slutet av 108 som dom slår de första slagen.PS. idag är det prison break 201 i tv3
ewah P17 aha, hade gärna kollat själv men hade inte kvar s01 av ngn anledning D:
"Säsong 2 -Del 1 av 22. " Kopierat från tvprogram.se Med andra ord så är det 22 avsnitt på säsong 2 :] Mycket spännande att se fram emot tror jag..
vafan messo? där eller dör? det är ju f.ö 8:an vi väntar på oxå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha snarare abruzzi som dör... o är inte det i 4an?
haha mycket skojjare här när fan ska grinpojken LJ dö, det hoppas jag händer i nästa så kan linc skita i honom och dra vidare fan
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
från bikten.nu:
159198698min flickvän gillar inte att jag kollar på Prison Break varje dag, hon sade till mig att om jag kollar mer så kommer hon dumpa mig...
...jag kommer sakna henne
Tüffü was here!
Messo P21 Du bryr dig ju tillräckligt mycket för att skriva här..
Woho! Fan vad jag ahr väntat! Imorn..IMORN
vafan vadå ist. för verkligheten? är du dum eller? bara för att jag bryr mig om prison break kan jag väl bry mig om verkligheten oxå väx upp
kommer ut imoorn på natten om jag inte har fel va? annars får ja vänta tills onsdag morgon :) de viktigaste är att jag får se den :D
yes äntligen :D
Forumsignatur:
ROBA P0 SAnt?! Dubbelavsnitt?! OMG OMG OMG OMG
Men shit vad upphetsade ni är
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
va? ere dubbelavsnitt? =D
dubbelavsnitt ? :D
MC teddy du kolalr väl inte ens på PB? (japp fråga enbart i tråden för att få kalla dig MC Teddy inför allapå whoa)
haha, okej "pigeon tha räpking"... jag har börjat kolla på det öfr nåra veckor sne, o nu är jag ikapp ;)
har nyss sett det.. fan va skit när lj dog.. fast nu kan dom kanske ägna sig åt att rymma än o behöva gå tillbaka för hans skulle hela tiden.. ngn mer som tror att mahoe verkligen tar livet av sig eller inte i nästa avsnit??
ARGH att jag läste det där
Men vafan inga jävla spoilers innan avsnittet ens är släppt
va fan!! inte spoila innan avsnittet har släppts fan... fan va störande, o tragiskt.. men vadå finns det ute redan?
töntarrrrrrrr... nej avsnittet är inte ute än... det har inte ens visats i USA... gahh vad många idioter det finns
såkallade "spoilders" som var nu, är ju vad som hände i förra avsnittet.. Men är ett dubbelavsnitt bekräftat? ;P
nej, LJ dog inte i förra avsnittet
hahah fett lurade ni är.. bara ninosh som synade bluffen ;)
ngn som har kollat trailerna som finns på tv.com btw? kanske är samma som på youtube eller så, har inte kollat.. http://www.tv.com/prison-break/dead-fall/episode/870574/summary.html
så de kommer asså inatt? Kan någon vara god svara ja eller nej på den frågan?
ja den kommer vid 4 tiden på morgonen eller så
bajs?
enblåhimmel F25 Är det så jävla sent?
360 GT: Beezwaax
den kommer imorgon va?
www.soundcloud.com/arionmusic
3 veckors väntan är över om 10 min.. ahhhhhh
SPOILER. Fyfan vilket avsnitt alltså. Satt på helspänn 100% av tiden. Bästa avsnittet på mycket länge i min mening. Gott att vissa "onda" grabbar börjar ställas mot varandra nu också. T-bag mot biffarna och Kellerman mot Mahone. Men som vanligt tycker jag det är mycket löjligt intrigmakande som kunde skippats, som t ex att Sucre ska fastna med sitt ben under ett träd. Vafan? Så onödigt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
så det är dubbelavsnitt? och dom kommer ut imoorn båda två eller?S-oteric P20 tack för att du skrev spoiler, så slipper jag läsa de och förstöra för mig själv :D
men alltså snälla... är det bara jag som har lessnat på att det faktiskt inte händer nåt!!!? på tok för utdraget! (inte lessnat så pass att jag inte vill se mer, men lite halvless är jag..)
mimmi - Imma smooth chick
dem smörar fööör mycket