alltså har läst igenom alla inlägg.. är det bara jag som ser vilken serietidning hurley läser i slutet? när alla boardar planet o så..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som vet när dom börjar visa säsong 2?
Rainman.. september-oktober i år..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
11 oct i've seen
b-b-bassan!
ge mig lost.s02 nu!
Lugn!
SÅG NÅN VAD HURLEY LÄSTE I SISTA MINUTEN I SISTA AVSNITTET, eller är jag blind?
Den dära serien e så sjukt bra.. skulle kunna offra mina sista 10 år för att ha hela säsong 2 hemma brevid mig på DVD :D
DerHundt P19: han läste väl tidningen som walt har på ön sen?
precis veronican:D då är vi 2 som såg det.
Har nu sett alla avsnitt. Lite besviken är man ju att det inte längre är så "mystiskt". Förutom ön som på nått sett lever? Och dom där numrerna går mig på nerverna, vill veta mer! :D
Btw, visst är det så att bäbisen är Det "goda" och Walter Det "onda"?
någon mer än jag som irriterade sig på att den franska kvinnan kunde flytande engelska, men ändå så spelade hon in meddelandet på franska?
Lil_Mac P21: verkar hon frisk på något sätt?
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
börjar bli lite sugen på säsong 2 nu...
du är kär i mig.
när börjar säsong 2 i usa??
fan va lång tid :(
Forumsignatur:
vad hände med andra tråden?
cva ?
oj det här var länge sen
du är kär i mig.
aa, det var fan rätt nice, närmare tidiga avsnitt i spänningsnivå
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
som vanligt, helt ok avsnitt.
cva ?
Yup :)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jävlar vad dåligt avsnitt.
Såg bilder från avsnittet precis och jag tycker inte det verkar helt dåligt.. Verkar ju som att man får reda på vart hon bruden kommer ifrån och att man jobbar sjukt mycket med psykologi på stället.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
ska kolla nu när som helst.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
ja d va ingen höjjdare!!!! snyftsnyft! "he would finally let me go" !!
~~~War, Hate & Confusion~~~
fan va kort det kändes ;/
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Nice avsnitt! Känns dock som om de bygger upp inför något! De har ju lovat värsta bautagrejen till avsnitt 12-13..
jo d lär hända mer grejjer i kommande avsnitt. thers a war going on outside no one is safe from. lr nåt..
~~~War, Hate & Confusion~~~
fan vilket avsnitt!!!!! fattar inte hur Bens dotters pojvän kunde återhämta sig så snabbt efter den där tortyren
FÖRORT
andra tråden ;)
Forumsignatur:
men hörrni när kommer avsnittet i natt?
lol wtf....lost det nya heroes?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Sen när är lost det nya heroes? Är du helt ute och cyklar.. Lost är inne på sin tredje säsong. Heroes är dock inne i samma hyoe som lost va i för typ ett och ett halvt år sedan.. Kolla bilderna innan jag har sett nya avsnitt, igen.. Det ser ju för fan ut som fucking gilmore girls. Händer inte ett jävla skit.. Grattis, demond rycker in och får spela lite hjälte och sen då? Riktigt konstigt att dom inte skärper sig trots att det är så många som klagar..
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Två sista avsnitten har varit bra ju.
tyckte senaste avsnittet var bra..
Helveeeteee! Vilket jävla avsnitt!
tyckte det var För mkt återblickar. Okey att man skulle sätta sig in i Desmonds sits men kunde dom inte kortat ner det lite?
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
dret episod! när ska det hända något av värde?!
Wordlife no doubt baby
va fan har hänt med lost :( inte speciellt bra avsnitt! allt blir bara mer mystiskt och skumt, börjar bli lite väl mycket... bara gåtor, allting! men det är ju coolt iofs, men nu borde vi få lite mer svar...
Forumsignatur:
haha var det bara jag som inte kunde slita blicken från dessies näsborrar? så jävla öööögli annars var det fan ett bra avsnitt... det första bra på ett bra tag imo
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Jag kände mig helt LOST efter det här avsnittet.... Man förstod ju att han drömde att han hade fått en ny chans med sin flickvän efter att han vred på nyckeln. Men att han fick flashes EFTER att han vred på nyckeln fattar jag inte?
Alltså att flasharna var från tiden efter att han vred på nyckeln menar jag..
det var innan han kom på ön, han kan ju se in i framtiden, blev också förvirrad först..
vad har hänt med lost a la whoa? förut fyllde ju folk trådar på några veckor...nu kommer det några inlägg per vecka istället! har alla slutat kolla eller? och alla teorier och så, det var ju så kul att läsa alla dom :) såg nyss det nya avsnittet och måste säga att lost är tillbaka :D riktigt skönt avsnitt ju! iofs var det jääävligt larvigt med den där kometen, ett stort lol på det... men det där med bilen, haha fan va skönt :D och sawyer när han fick se bärsen, haha han är så skön :D äntligen går dom ut på lite "jakt" :) locke och sayid, skönt team :) och härligt att man fick se lite mer av yin(rätt stavat?)!
Forumsignatur:
bluesky// Folk är så coola du vet... "det var bättre förr" och sånt är så inne att säga... Personlige tycker jag att den här säsongen är minst lika bra som andra säsongen.Avsnitt 307, 308 och nu det som kom idag är alla lika bra som vilja avsnitt som helst i säsong ett. Riktigt jävla bra! Jag hänger en del på darkufo.blogspot.com. Där kan man läsa sjukt många teorier, se på easter eggs och annat! rekommenderas!