hmm kollade delen där säkerhetssystemet härjade, det första mystiska de ser innan träden börjar flyga är något som ser ut som en rök som flyger fram i "vågor" eller vad man ska säga, och lämnar en avgas eller något liknande efter sig i luften och gör ett ljud som låter som ett skevt cykel hjul eller nått.. va fan kan det vara? däremot såg jag inga skuggor som ni snackar om, men en störd grej var ju röken när de slänger ner dynamiten, det kommer ju upp ett rökmåln som ser ut att sugas upp av något.. om någon missade det
ah stört kollade på den där röken igen, det måste vara samma "rök" som åker igenom skogen innan säkerhetssystemet börjar härja..
Jag skulle respektera serien så mycket mer om det inte var nåt övernaturligt som härskar på Pedofil-island. Hade vart mycket mycket bättre om det hade vart en government plot.
..
och nästa säsong kommer vi få mer flashbacks, men då från alla som satt i den bakre delen av planet. lost har blivit en drygserie som borde varit slut nu. jävla mjölkning.
xo
jennie-is-back: Ja, han var en månad gammal när "The Others" tog honom. Rouso(french woman) säger det i första avsnittet med den svarta röken.
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
vibe: Mjölnking? vi får se en fett bra och spännande serie hel gratis.. vad fan klagar du på?
asså demdär pedofil piraterna e fan det läskigaste på länge. Mitt ute i ingenstans... äääh fett skumt men sjukligt bra serie!
har inte läst något ovanför iom att jag ligger efter i serien men jag tänkte fråga vad det är som gäller med avslutningen på säsong 1. Det har dykt upp både avsnitt 24, avsnitt 24-25 och 25-26?! Är det två dubbelavsnitt eller är det upprepning..förstår inte riktigt, vill inte titta i onödan.
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
tackar....
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Intressant att det är Walt som de vill ha. Han är ju helt skum med saker som han vill få. Typ klår Hurley hur enkelt som helst i backgammon, ser isbjörnar när han läser om dem i en tidning, slutar regna när han vill det, en fågel flyger in i rutan när han vill ha uppmärksamhet. Kan ju lova att det handlar om hans övernaturliga del som piraterna är intresserade av. Han är typ "the choosen one" och ska hjälpa dem att få en ny regnperiod på ön.
Fattigdom är inte att äga lite utan att sakna mycket
^^fett sant
BurstMode ah d där har jag fan missat. damn! skatemartin ligger nog nåt i d du säger.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Alltså siffrorna är det mest intressanta, mest bara för de förstör alla andra teorier man har om vad som sker där på ön
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
BurstMode P18: ja, mjölkning. 13 avsnitt blev 22, som blev 24. och nu en till säsong. av dessa 24 avsnitt var det kanske 10-12 stycken det inte hände ett dugg i. känns nästan lite som sunset beach. (inte handlingsmässigt utan hur dom byggt serien) jag tycker det är en toppenserie men dom hade kunnat göra den såå mycket bättre. bara för att serien skiljer sig från svenska dramaserier behöver den väl inte vara det bästa någonsin? skådespelarinsatserna är långt ifrån underbara och handlingen håller inte i längden. men jag är glad att dom satsar pengarna på såna här serier istället för big brother-liknande grejor. sen så brukar säsongsavslutningar för mig innebära svar på frågor. inte fler frågor utan svar. förövrigt är det väl ingen "gratis serie" ? jag vet att du laddar hem, samma här. men bara för att det är gratis för dig betyder inte att det inte finns folk som betalar för att få se serien.
xo
vibe: det jag menar är, det är väl trevligt att nåt sånt här görs två säsonger av ist för Sunset beach. Att det inte händer nåt hälvten av avsnitten är ju charmen med serien, man får inte veta jack shit. skit kul tycker jag. men du verkar vilja bara ha pang på hejdå, då kanske den inte e så kul o se på. och nej, det är inte den bästa serie som har gjorts. brukar säsongs-avslutningar innebära massa svar för dig? då är du nog ganska ensam, alternativt kollar på Sunset beach. (seriens slut dock, ge mig svar då) Du sa att du också tankar den, så jag orkar inte ens svara på det.
och återigen nej, två säsonger är inte mjölkning. kom tbx om det kommer en tredje
Lost.1x26.720p.HDTV.AC3.5.1.Xvid.SD-6 ute
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Da_M P19: avsnittet har funnits ett tag, trevlig kvalle dock
satte mig vid dator nyss, , läser kommentarerna om den är fake lr inte
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
fake är den säkert inte
Så Lost.1x26.720p.HDTV.AC3.5.1.Xvid.SD-6 är den riktiga sista avsnittet
jennie-is-back, har kollat upp det lite nogrannare nu, 1 vecka skulle det vara
birstmode: Vafan va det för skumt du just länkade till?
allt (eller iaf, mycket) som har med nummrena (4 8 15 16 23 42) o göra i de avsnitt som finns hittills
thats an understatement Förövrigt finns det en kort, kort, kort teaser för nästa säsong att "anka" Jäääääääääääääävligt spännande om jag får säga det själv
BurstMode ah ok. tack :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
asså, den kommer flippa TOTALT tror jag...
svårt o veta om det blir bra eller dåligt bara... men med tanke på hittills har jag höga förhoppningar
länka till trailern snälla!
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
en grej jag undrar över ( av väldigt många ) är hur Locke visste att Hurley heter Hugo igentligen? Han säger Hugo till Hurley när han ber honom att ta in dynamiten längre in i skogen när dom ska spränga upp luckan. Ingen annan verkar ju veta att han heter Hugo eller?
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
If anyone should find this message, please get word to Sandra Rafflethorpe of Palm Avenue in Lewiston, Idaho that her sister, Sally is alive and stranded on an island somewhere in the South Pacific. Please send help soon. Things are bad. And they're getting worse...
asså, JAG ÄLSKAR HELA DEN HÄR JÄVLA GREJJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alltså jag anntar att flygbolags sidan är gjord av lost gänget?!?!
hehe svara inte på mitt senaste inlägg...
ahahahahahahahaha jag ääääälskar den där sidan!!
ah fan va skrajj jag blev när jag tryckte på lockes säte..
säkert redan någon somhar nämnt detta..
numbärs
- Charlie has a tattoo on his shoulder with the lyrics "living is easy with eyes closed". This is from The Beatles song Strawberry Fields Forever. The song Strawberry Fields Forever was released on The Beatles' 15th US CD and was track number 8. 8/15. herregud ;D
BurstMode P18: det hade varit roligt med en mer innehållsrik serie, ja. sen tycker jag att det är en spännande serie. jag älskar mystiken kring allt, och det bästa med serien händer faktiskt på nätet. alla diskussioner och teorier som folk har. jag orkar inte diskutera mer för jag kommer ändå inte ändra åsikt. det är en bra serie, lite synd bara att dom drar ut på den. jag hade hellre sett ett slut på ö-historien och att dom nästa säsong gjort något nytt i samma anda. en season 2 som inte utspelar sig på ön. men jag är nöjd ändå med hur det ser ut. hoppas säsong 2 blir ännu bättre. förövrigt. någon som sett att det står "Oceanic 777" på säteskartan? och att det ändrar till Oceanic 815 när man trycker på jacks säte.
xo
hmm någon som har kvar avsnittet där boone krashar, och som kan lyssna på boones radio sändning i planet innan han krashar, får han svaret "No, we are the survivors of flight 815" eller "there where no survivors on flight 815"?
Nu orkar jag inte läsa och förstöra allt för mig men. Exakt hur många avsnitt kommer komma ut den här säsongen, jag ligger på 23 nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
empire: det finns 24 avsnitt + ett specialavsnitt. avsnitt 24 är således ett dubbelavsnitt på två timmar. som-om: det är fan helt jävla omöjligt att svara på. jag har lyssnat men hör väldigt dåligt. massa träd som knakar osv som förstör.
xo
nån har säkert skrivit det men har inte orkar läsa allt.. men när kommer säsong 2? någon om vet exakt? känns jobbigt att behöva vänta i vilket fall som helst :/ det var jobbigt när jag hade sett de första 20 avsnitten på 5 dagar typ o sen fick vänta veckor på de sista avsnitten.. blev itne samma stämning o se ett i veckan.. man ska köra igenom alla på en gång.. högst en vecka
ge mig länk till trailern!
Lugn!
skriv in the answer to life the universe and everything i google och sök.
du är kär i mig.