Svensson vad har det med lost att göra?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ice-L "the answer to life the universe and everything = 42"
Som-Om ja, och? det kommer ju från Liftarens guide till galaxen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det vore tönt om dom stulit numret från herr adams bok.
xo
det är tönt, efterdom dom gjort det :p
du är kär i mig.
om det ny är så ser jag det snarare som en hyllning till boken, inte att dom stuligt något...
klockrent ju.
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
-Danne- : det är ett sätt att visa att deras engelska för Jin låter som japanska för dom
Åhhhh cliffhangeeeers!!! Vill ha säsong 2 nu!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
däremot funderar jag på i slutet av nått avsnitt ganska sent in i serien så avslutas det avsnittet med att Locke sitter och kollar ner i luckan osså börjar det lysa. jag undrar hur mycket han vet egentligen. han mötte ju dessutom det där stora djuret öga mot öga i de första avsnitten, man trodde han skulle dö men sen bytte de scen och plötsligt var han tillbaka igen senare i avsnittet... lite underligt..
Just de tänkte på de också! Locke har ju faktiskt öppnat luckan förut! Han e fan sneaky...
locke har väl inte öppnat luckan?
Så kanske de är. Han kanske bara ser ner i den.
hur fan har han sett ner i den? :-| vilka tror att dom kommer att få ett "locke-problem" nu då?
Lugn!
Det lyser från det lilla fönstret i luckan och Locke kollar ner!
Locke e riktigt skum han...
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Alla som pratar om den franska kvinnans son Alex; hon sa ju nått av de sista avsnitten att Alex var hennes dotter. När "the others" hade tagit Walt var det ju en tjej som slängde bomben på flotten, jag tror att det var hon!
Mary_Cherry Shit, det är sant. Smart thinking
..
Finalen var väl ok, men det döck bara upp FLER frågor för mig, istället för svar...=S, orka vänta till sep nu :(
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
kom att tänka på en annan sak, rösterna några har hört (i typ två avsnitt) som skulle ha vart "the others" lär ju inte ha vart pirater som klättrade runt och viskade saker, så antingen är det nojja eller så är det? och sen att det fanns en radiomast på ön som roppade ut nummren redan sedan typ 100 år tillbaks?!
dom borde ju ta en liten tripp till radiosändaren, dom vet ju att den ligger i närheten av black rock så det borde ju itne vara så svårt
Lost session 2 is the shit?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
Mary_Cherry fan d e sant. har inte ens tänkt på d.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
ctrlz F24 nej 16 år har franska tjejens medelande snurrat runt.. de mystiska siffrorna har ju sännts sedan mkt längre tillbaks.. se tex hurleys psykvårdspatient som hörde dem under något krig eller va det var.
fan vad surt att behöva vänta hela jävla sommaren för att få se fortsättningen. kunde de inte bara fortsatt den. antingen börjat visa den tidigare eller låtit den fortsätta.. suuuurt
ja man kan ju fråga sig vad det är för fel på locke egentligen? men innan kraschen verkade han ju inte så där mystisk. då verkade han vara rätt vanlig?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
steal att han satt i rullstol, men att han efter kraschen fick tillbaka förmågan att gå, bara det är mystiskt. * nån som sett aftonbladets löpsedel för övrigt? "sexscenen tittarna inte fick se, skådespelarna rasar" typ. sen var det en bild på Kate där det stod Kate under, och en bild på Jack som det stod "Jeff" under... Jeff, liksom.... haha, ska dom skriva om skvaller kan dom väl ändå få karaktärernas namn rätt? pinsamt aftonbladet..
Lugn!
Locke är tittarnas favorit
Locke 22,4 %
Sawyer 16,9 %
Hurley 14,2%
Kate 11,8%
Jack 10,9%
Charlie 6,4%
Sayid 6,3%
Boone 3,3%
Claire 2,4%
Shannon 1,4%
Sun 1,2%
Michael 1,1%
Jin 1,1%
Walter 0,7%
Klockan 23 på onsdagskvällen hade 19404 läsare röstat.
shit pommes.... håller inte med om den där listan..
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/ .. länk till det så kallade "storbråket"
Lugn!
haha shit storbråk.. hon ville inte ta naken scener.. vääärsta storbråket
vilken svikare... lite nakenscener uppskattas alltid
jumpcut: kan det ha något att göra med att tv4 inte visat alla avsnitt ännu?
xo
vibe: Nä. Tv4 visade avsnittet där numrena blir fett skumma igår.
Wiek.. håller inte heller med om den listan.. HUrley är ju lätt grymast.. sen kommer nog Kate för hon är så gooo ;D.. tölig hon är som inte vill ta av sig lite..prrrr...
flensost P17 d va ju precis det jag sa, att jag inte håller med om listan.. siffrorna har varit mystiska ända från början för fan.
Lugn!
men man fick ju inte se numrena förän typ förra avsnittet som gick på TV, och det är efter det som typ hela mysteriet me lost börjar. jag tippar typ på att det där psykfallet som hurley kände har vart på ön eller nåt.
du är kär i mig.
ok.. har läst igenom tråden nu hehe.-.. intresant! såg sista avsnittet igår, vilken va skitbra, men som i alla amerikanska serier så slutar sesongen precis innan d spännande kommer :p jag tycker att "onaturliga elementen" i seri blir allt färre och i stället kommer det en allt naturligare förklaring. typ serien påminner allt mer om Twin Peaks tycker jag. även den började utlramystisk, om nån minns? min teroi till lost är långti från färdigutveckalt, men vissa saker har jag lagt märke till förutom allt alla här redan nämnt: typ.. 1. den 200-300 årigt gammala strandsatta skeppet .. det kan va så att de e dessa pirater som förlänge sedan startade en hemlig underground grupp/förband av rövare typ med ön som huvudbas.. å sendan har dom rekryterat/dödat andra som blivit strandsatta på ön, som folk i franskexpedition, de från krachade herionflygplanet. dessa som komm från senaste flyget från australien är kanchen dom nya "offren", men samtidigt så vill kanske "the others" rekrytera vissa av dessa för framtida överlevnad. detta är min teroi :P.. hoppas nån förstod hehe
Kronan GGGGAAAAAAAAAAH! JAG FÅR EN HJÄRTATTACK! JAG KAN INTE ANDAS! HJÄLP!
Wiek.. jag skrev ju .. jag håller inte HELLER med om den listan.. 7thSense.. töligt långsökt fast inte omöjligt att det är nått liknade heller men du har verkligen grublat du :P
flensonst.. jag såg sista avsnittet precis ja skulle sova.. så gissa va ja gjorde innan jag somna hehe
fOLKE_fresh P17 han blev ju skjuten om jag inte minns helt fel? :S
Lugn!
Tub F17: han överlever, i säsong 2 trailern springer han i skogen
ALIENS lätt!
SansProfit.... back again after all!
:P
SansProfit.... back again after all!
ja "others" vill säkert ha kvar Walt på ön eller nått så de åker tillbaka till ön med honom eller nått.. frågan är hur alla de andra på flotten ska klara sig..
fan, hur ska man klara sig ändå tills september? usch, vilken fet serie asså, och karaktärerna, Locke, Jack, Sayid, Kate, Charlie, Boone (hm, r.i.p ).. abc har en guldgruva här.. anyhow, jag gillade idén om att ön rörde sig, det skulle förklara lite, men å andra sidan, en ö som man kan styra, men tanke på hur stor den är borde ngn märkt av det.
NÄR BÖRJAR SESONG 2 VISAS I USA ?
Sa jag det?
oktober~
du är kär i mig.
nee man vill ju inte direkt längta till att sommaren ska vara slut.. så att lost kommer :)
Varför vill dom på ön åt barnen? Först Franska kvinnans, sen claires, sen walt..