Ryyyyyyyyyyyyyyyser! Älskar Blizzards trailers.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
jag skulle merga mitt konto med battle.net. så gjorde jag det, men när jag ska logga in i wow så står det att det inte finns nåt wow-konto kopplat, men när jag ska styra det på battle.net står det att jag inte kan göra det för att det redan är gjort. hur ska jag göra? :(q
Grymt roliga HCs som kom nu iaf. Jävlar va lätt det är att geara upp nu för tiden då.. Alla hcs går svinfort. Raids är enkla eftersom alla har t9 :p
skillz P20 Logga in på wow med ditt battlenet konto.
det är så det står "there is no world of warcraft game account associated with this battle.net-account"
Hilt droppade så nu har jag Quel whatever svärdet, måttligt mys att få byta ut skiten jag hade
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
löste sig visst när jag installerade om.
Moderator
2009-12-10 18:23
Hahaha, rogues tier 10 är det fulaste nånsin! :)
Oj, oj, oj vad lustigt det är!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator
2009-12-10 18:23
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Hangaround
2009-12-10 20:05
Ser du som en pimpad dykare.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Ja, ser ut som dem där dykarna i borean tundra. För övrigt så är det nya quest systemet guld värt. Inga guider eller shit behövs längre. Tog Blizzard bara några år att implementera det, men nu är det här och nöjd är jag. Körde Hellfire och Zangar med heirloom items och dingade 68 efter dessa två zoner. Underbart!
Hangaround
2009-12-10 21:25
hehe ja jag dingade 80 i Zul'drak med Heirloom. Lät gubben vara fullt restad med jämna mellanrum. :)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Om inte annat så slipper man stora questhelper. Gillar random lfg systemet också, som dps hade jag svårt att hitta grupper men när jag teamade upp med en tank så fick vi grupp 10sec efter vi satte oss i kö så badges bara flöt in snabbt som fan och det är riktigt bra pengar också när man slipper sitta och vänta på nått sär som inte orkar använda sin hearthstone för att röra sig mot isntancer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, 2 T9 delar på en natts farmande. Lite väl lätt kanske? :P
Blizzards questhelper är kass. Det man gillar med questhelper var att man fick "klara" linjer till ställena man skulle till, nu sitter man ändå där och kollar kartan konstant ><
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jag hörde ryktas om något nytt heirloom item med mer xp gain..stämmer det?
tut!
Grr abstinens nu, 4 dagar utan wow.. Inga pengar till gamecard -.-
lol fail! jag har wow tid och har inte spelat sen patchen kom :D
HA! Jag har hittat en vanilla wow server som jag kan spela på istället :) Rätt kul faktiskt :p
doggson Neee inga fel med den alls ju, blizz helper är ju prima.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill ha pil överallt som man får med questhelper, kanske är en vanesak men jag har inte kollat map så här mycket sen ja ever :P
Skivsamlare
2009-12-18 14:46
hej jag har ett litet problem, En kompis har nyss skickat " Recruit a friend" till mig, Men nu när vi kör tillsammans upplever jag inte att vi får 3x exp?! när får man den?
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Ni måste vara nära varandra, och i party :)
Skivsamlare
2009-12-18 19:10
jo de vet jag, men det är fixat nu :)
Gillar LFG systemet nu på lowbie alts, fick upp min lilla mage till lvl 19 igår. Enda negativa var väl en dm grupp som wipade 7 gånger + en jävla hor warlock (som var svensk) som needade på allt + att horungen hade trial acc = DRA ÅT HELVETE Förövrigt är det nice, kul för allies att få göra Ragefire chasm iaf på låg lvl :)
Jag har börjat needa på allt typ i LFG, så mkt random frozen orbs etc som folk needar på för att "de är så man gör på deras server" så jag har börjat göra desamma
Frozen orb är ju bara att needa, har alltid varit så på våran server. Om nån needar dom så är det bara plocka skiten :)
Vi har alltid haft ett jävla gnäll om needers på min server, typ såfort nån needar nått i instancer så blir de oftast ett jävla gnäll och alla inspectar etc för att se så han inte ninjade. Otroligt mycket griniga personer men jag antar att /2 gnäll om ninjas är rätt vanligt på alla servers
Folk blev tokiga när det droppade hilts i ICC 5manna skiten och jag needade :P Har svärdet eftersom jag fick mitt drop på patch dagen, men vill ha skiten till min alt pala/sälja eftersom det ligger för 10k på våran server och jag har typ 100g Xd Kommer se så jävla pimp ut på palan när han är nydingad med imba vapen och resten greens/blue lol :d
Konstigt att dom lackade när du redan hade det och needade. xD
ALT BEHÖVER LORESVÄRD!
Moderator
2009-12-22 16:04
Jag köpte hilt för 10k i veckan för jag inte orkade springa heroics mer efter allt gear up. Men de är fan nice pengar om den droppar, många kommer punga ut en hel del pengar.
alltså hur kan det gå för så mycket? Man kan väl hitta lika bra i ICC 10 man, och mycket bättre i ICC 25 jö.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
För att folk tror fortfarande att de är typ "teh games best wepon!" jag köpte de mest för att jag har värdelöst mycket pengar(såfort nån av mina alts blir 40 så får han engi bike etc) och jag vill se sunwell questet typ som när man gick in med ashbringer i SM. Så mitt tips för er att sälja skiten om ni kommer över, priset är fortfarande riktigt högt(oftast närmare 10k) och ni kommer få bättre vapen/snäppet under från icc
lol noob betala 10k :D
Får man in 3k dagligen och oftast mer så spelar inte pengar nån större roll ;)
Jag fick 7 dagar gratis av Blizz, lirade innan helgerna. Vet inte om det är nästan ett års bortavaro eller patcharna, men jag tyckte det var kul att spela igen och dessutom kändes det som att spelet laggade betydligt mindre nu, utan att jag ens behövde döda brandvägg och AV. Sen att det bara rasade nytt gear över en (jag kutade runt i T7) vad man än gjorde var väl lite konstigt. T.om gear med bortkastade stats (80 hit eller 25 mp5) var avsevärda förbättringar.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Fick precis battered hilt spell macen :) Riktigt nice!
Skivsamlare
2010-01-02 15:38
vad är det för svärd ni pratar om? (vart borta i 3-4 mån ca)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Är det någon som är warlock, lirar arena o har relativt hög rating?
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
INOK En BoE (BoU?)-drop som drar igång en questline som till slut ger ett svärd eller mace (epic) som är ganska awesome. Sök på "battered hilt".
Negative, negative. Our destination is Gaza.
Trött man blir på alla horungar på Shattered Hand. Jävla dagis.
Ungar överallt :/ Mest svenska p12or på SH dock och dom är sjukt jobbiga :P Kom till Chromaggus, drama i trade minst en gång per dag!
dinga precis lvl 74 med min mage... Talivnarr alliance
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Skivsamlare
2010-01-06 12:56
Ingen på Defias Brotherhood?
75 nu... seeegt
jag har lagt wow pa hyllan typ 8 manader, men jag och 2 polare ar sugna helt fresh fran borjan. Ar det vart det? Kanns fett rorigt nu menar jag..
Skivsamlare
2010-01-07 12:52
statesofmayhem ja gjorde precis samma sak sen gjorde jag och en polare de där"recruit a friend" så man får 3*xp, sjukt värt!
RAF är sjuuukt värt det.. får ju sinnes mkt exp!