Shadowfang Keep ägs utav en vit man (Arugal), som har svarta slavar som droppar vattenmelon och kyckling... Worgen blir Negrow baklänges. CO-INCIDENCE?!?!?
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Varför får jag inga quests i Sholazar Basin? Jag fick lite quests på lvl 76, gjorde klart dom, sen fick jag inga mer. Trodde det berodde på att jag var för låg lvl eller nåt, men nu när jag är 78 får jag fortfarande inga quests där. Vad beror det på?
Här har jag redan fått quests , men inte på några andra ställen.
Oracles/frenzyheart? Finns en quest chain som leder till un'goro crater och tbx och slutar med att man ska rida en jätte, den behöver man cold weather flying för att ta upp tror jag det var.
Procreate, receive compensation.
Oracles/frenzyheart? Jag har inte fått någon chain som leder till un'goro. Har inte cold weather fly än, men har loan fly, räcker inte det? ^^ MÅste jag ha det för att få questen eller för att göra den? För jag får inga quests alls mer där.
Eller jaha. Får inga quests i frenzyheart, inte av oracle heller.
Gå och döda denna katt så ska nåra frenzyheart killar komma fram o klaga. http://www.wowhead.com/?npc=28097
Procreate, receive compensation.
Är han inblandad i någon quest? Har för mig att jag gjorde någon quest med någon katt någonstans i närheten där igår, men det kanske inte är samma? Kanske inte ens får göra det i samband med questen. Får testa det, tack!
du låser ju upp massivs med quests hos nesingwary efter första chainen...sen är det ju bara att välja å vraka efter det. http://www.wowhead.com/?maps=3711:634504481634274590422289563699537559800553 karta över de ställen där quests börjar....men på dom flesta behöver du göra något för att få fram dom...typ en chain eller döda nå djur etc...
tut!
Fick EN enda quest i Frenzyheart efter att ha dödat Pitch. Låter helt efterblivet att man ska behöva döda ett random mob för att få quests. Jag har gjort alla Nesingwary-quests där. Kollar du kartan jag länkade så ser du att jag redan gjort alla dom. Questen jag fick i Frenzyheart var denna
Länk till http://www.wowhead.com/?quest=12529 ...trodde ju att jag låste upp alla quests där nu :(
Haha... vad dum jag är. Nu får jag ursäkta för min dumhet och ni får förbise det med att jag sovit lite... fick ju ett item i frenzybyn som summonar en snubbe med quest.
tack för videon, den hjälpte mig :)
Skivsamlare
2009-09-18 02:18
Jag har en orc shaman som jag vill göra om till tauren shaman. Kan jag göra detta på något sätt? Typ först ändra honom till alliance race och sedan tauren?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ja det går eller så väntar du till race changes applies ;)
tut!
Alltså, kommer man kunna ändra mellan hur man vill eller vadå?
nån som vet vad som hänt med worldofwar.se?
Den skit sidan tvärdog väl förhoppningsvis.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hehe 2hand enhancement shammys är riktigt kul i pvp! :D one shot på clothies!
Ändra faction ras etc kostar och kommer kosta pengar.
Jo, jag såg det. Tur var väl det, haha. Men tycker det är kefft hur som helst att det ens går.
Jo rawr! de finns en del riktigt nice filmer på warcarft movies med 2hand enhance, sjuuuuuk burst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fick Edge of ruin på min shaman idag, rääätt fina crittar man får till ibland :P
Hangaround
2009-09-21 20:42
Har en polare som jobbar på Blizz i Paris, han langade en gratis "Faction change" idag, d ee niiice.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Heh. Mjolnir's Runestone droppade igår. Den enda i raiden förutom jag som behövde den rollade sju, så jag tog ut segern i förskott. Sen skrev jag /roll och det dök upp en femma på min skärm. Livet är orättvist. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Välkommen till mitt wow liv, droppade nån set del i Voa härom veckan (enda rogue skiten jag sett på några veckor) Snubben jag rolla emot drog iväg 56 eller något och så kommer jag och rollar 10... Kommer aldrig få bättre gear om allting ska vara roll baserat :P Har alltid få stryk när det gäller gear jag verkligen vill ha, en grön gearad DK snodde min trinket från totc normal det var fint tyckte jag så nu kör jag instancer med en blå lvl 72 trinket istället >< Dock har jag kört 2 stycken 95+ rolls på voa mounten ;) torskade första 95:an men fick mounten veckan efter och rollade 98 då :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jag köpte 2 delar i voa förra veckan...5k guld styck....orka rolla lixom ;)
tut!
Haha jo jag gör samma som misguided, köpte os3d mounten för 9k, känns ovärdare nu men just då var de fan sjukt värt
Hangaround
2009-09-26 16:04
Nån som haft problem med lill-patchen? Får ett felmeddelande där skiten säger att han inte kan hitta "wow.exe", sigh. Spanat runt och hittar fan ingen download, nån som vet av en mirror?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Intressekoll, någon som är intresserad av en t8.5 ele sham?
Pve gearet är pre totc bis.ish.
furious mainhand osv.
pct uppe, pvp server.
Fot
har börjat dra upp en shaman nu för skoj skull och är level 70 nu å sätt andra i northrend flyga runt med flymount, så drog till northrend å där står det att man ska vara 77 för det. kan någon förklara vart jag köper den skillen annars?
du drar och köper cold winther flying med din 80 i dalaran, vid flightmaster stället
Ah härligt satt bredvid polaren i hans soffa och kollade när han fixade med sin druid, så helt plötsligt loggar min 80 rogue in :O måttligt wtf då jag är den enda som kan pass etc. Fick byta pass på konto/mail asap dock var haxxorn fail för han sålde ingenting på min char utan gick offline efter typ 1 min :D /Cheer för worthless char
damn vad alla blir "hackade"...hur fan lyckas ni? än så länge har jag inte råkat ut för det själv, men ingen i gillet heller vad jag vet....peppar peppar
tut!
Slänger iväg min DK och elemental shaman. 800kr. Släng i väg ett pm för mer info.
Förstår inte hur folk blir hackade hela tiden, vi hade 5 pers bli hackade på en vecka för ett tag sen, hur lyckas dom?
jag vet personligen att jag har besökt en lite naughty naughty sida :d men trodde aldrig det skulle leda till något >< Dock är ju datorn jag gjorde det på oskyddad så ska fixa anti virus etc innan jag får lust att söka på dirt igen :) En annan häftig grej som hände nyss! Fick baron rivendare mountet på första försöket till att grinda det ;) första killen ftw :d
Rätt simpelt och bli hackad när man är vaggad i falsk säkerhet, alla idioter som kör avast eller avg free och tror de är skyddade har så jävla fel. Grabb i min guild vart hackad för 2a eller 3e gången på rätt kort tid, flippa ur, "jag har ju antivirus", sen sa han att han hade avg free, efter att jag hade återhämtat mig från skrattelicious attackus så föreslog jag att plocka hem trial versionen av nod32, vips vare 2 stycken trojaner som hittades. Efter nod32 installationen har det gått nu några månader och hans konto varit ifred :) En annan enkel investering om man är i regel SBS drabbad är att köpa wow-authenticator.
Skivsamlare
2009-10-08 10:47
haha! Har ni sett nya ptr patchnotesen? prot warriors t10 set bonusar e sjuka!# Item - Warrior T10 Protection 2P Bonus - Your Shield Slam and Shockwave abilities deal 20% increased damage.# Item - Warrior T10 Protection 4P Bonus - Your Bloodrage ability no longer costs health to use, and now causes you to absorb damage equal to 20% of your maximum health. Lasts until cancelled. gaaalet! tror itne det kommer live dock :P för OP känns det som :) t10 seten var coola som fan med. druiders var awesome som faen! känns lite bull att triumph kommer ist för conquest dock, betyder att alla hc-dudes kommer kunna springa runt i full t9. 2/5 delar var ok, men hela setet? :'(
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Fyfan för DK armorn. Något pulled out of their asses säger jag.
Sedan kan man fråga sig vad i hela världen de har tänkt på när de skapade rogue setet. :D
Skivsamlare
2009-10-08 16:18
rogue setet är bland det vidrigaste jag sett....jävla idioter... anyway, om jag fattat detta rätt så kommer alltså dunder patchen..och efter den har varit igång ett tag så kommer cataclysm..inte sant?
tut!
Räkna med patches efter dunderpatchen. Efter att sunwell släpptes kom det ju minst en stor patch till innan wotlk om jag inte minns fel.
hmm..sant... ångest..jag som tänkte kränga kontot lagom till catac....nu är det ju kalaslångt kvar...ååångest
tut!
när kommer dunderpatchen? sitter på en dator som knappt klarar av whoa just nu, så känner att jag inte riktigt har ork att kolla upp det!