I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[PC] World of Warcraft XVIII (håll er här)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-08-22 18:24

[PC] World of Warcraft XVIII (håll er här)

ny tråd, låser den gamla så ni kan läsa vad ni svarar på

(Inlägget ändrat av Gogaku 2012-01-25 15:49:19)

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Rappare

2010-04-09 17:51
vadå finns det folks som inte har DFO än ? ;) ligger på -dkp pga den..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2010-04-09 20:22
Om man inte raidar så har man den inte :)
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2010-04-10 21:54
Vad tycker ni om Cataclysm class reviews? Jag tycker att druids verkar bli en förjävla skön klass med några riktigt unika element (balance speciellt). Blir nog att levla upp de sista levlarna nu och han min druid på idle inför Cata.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-04-11 03:35
Jo aoe bleed är ju det bästa ever... kukblizzard

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-04-11 11:04
E det nån mer som inte kan logga in just nu?

Rappare

2010-04-11 19:35
man gråter ju blod för att blizzards overhaul av shard system verkar bli heeeeelt gay..

2010-04-14 15:50
Swifty har en ganska fet setup måste jag säga!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-14 20:32
Lol sista ss var ju bäst "Thanks to you im no longer a non clicker"
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-04-15 15:45
Det är ju snällt av han att göra videos etc men är han ens speciellt bra? Vet inte vad han har för ratings. hans video om hur retpalas är OP fick mig att skämmas
Its darkest before dawn

2010-04-15 15:47
Swifty är rätt bra, för att inte säga väldigt bra :P
En warrior class hero tillsamans med Pat och pojkarna

Dieallot

2010-04-16 05:23
äääh, tycker de är lite lustigt hur han visar när han skillstormar ner den där backpeddlande DKn i AB
Its darkest before dawn

2010-04-16 15:37
Han vill ju smeka sin egna e-peen lite då bladestormar man som warrior

Dieallot

2010-04-17 23:58
Han kanske är rätt bra iofs vad vet jag men stör mig på han ändå, promotar verkligen sig själv hela tiden typ "jag, SWIFTY, gjorde så att ni inte klickar längre!" jävla djupa guider, sen lacka jag på hans video om hur rets är OP:

Inget nytt att alla har counters i duels, försök spöa en frostmage som ret t.ex

sen springer han runt med sin twinkade lvl 60 ret o nöter noobs med castrandom macron, skulle ju va kul o se hur långt han kommer med den i arena.

Han snackar om att han ska replaca sin warrior när han nått 80 med den, verkar ju ha gått bra?

Finns endast en gladviable comp som ret i 3v3 vad jag vet och det är hunter/ret/healer
Its darkest before dawn

2010-04-19 13:09
Heavy Indo P28

Varför? Typ det bästa som hänt warlocks
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik

2010-04-20 08:25
jag orkar inte gå in på mmo...vad händer för warlocks? (har inte spelat på 3 månader)...hur långt bort verkar cataclysm vara?

kanske ska ta tag i locken som inte rört på fläsket på ett kvartal...hmm...
tut!

2010-04-20 10:08
Räkna med sensommar-hösten för Cata release. Locks får en revamp på hur shards fungerar.
Rappare

2010-04-21 21:57
tar o klistrar in den grejen som stör mig mest.. o det är det nya soul shard systemet som utlovats!

This major change regarding Soul Shards was previously announced at BlizzCon 2009. Soul Shards will no longer be inventory items, but instead a new UI resource mechanic. Warlocks will have 3 Soul Shards that can be used during a fight and will not be able to gain additional shards during combat. Soul Shards will not be required outside of combat. Soul Burn will consume a Soul Shard resource, thereby allowing you to use the secondary effects of some spells. Soul Burn has no mana or health costs and is off the global cooldown. Planned secondary effects are outlined here.

* Summon Demon + Soul Burn = summon the demon instantly.
* Drain Life + Soul Burn = Reduces cast speed by 60%.
* Demonic Circle + Soul Burn = Increases movement speed by 50% for 8 seconds after teleporting.
* Unstable Affliction + Soul Burn = Instantly deals damage equal to 30% of its effect.
* Soul Fire + Soul Burn = Instant cast.
* Healthstone + Soul Burn = Increases total health by 20% for 8 seconds.
* Searing Pain + Soul Burn = Increases the crit chance of Searing Pain by 100%, and subsequent Searing Pain spells by 50% for 6 seconds.

nu kanske inte det låter så farligt.. men jag tänker lite worst case scenario så kan det bli awful.. ser inget positivt i det iallafall.. gått o väntat rätt länge på att dom ska fixa nåt bra.. jag hade iofs nöjt mig med shards som stackar..

2010-04-22 03:47
Ser helt fucking horribelt ut

Dieallot

2010-04-22 09:00
men say woot?

måste man löpa runt som nån jävla rogue för att gå ur combat i arenan framöver då?

yey jag brände mina shards...hmm...demonic circle å hoppas på att ingen hittar mig så jag kommer ur combat....doh...
tut!

2010-04-22 13:30
Men hur tänker du nu?
Det enda du använder shards till i pvp är att feldoma ett pet, och det kan du göra en gång var 3e minut.
Troligtvis så kommer soulburn ha en cool down som är kortare än 3minuter, vilket alltså betyder fler petsums (instant också).

Att hardsumma ett pet kommer inte kosta nån shard så jag förstår inte vad folk klagar på?

Om nått så gör det ju warlocks fler möjligheter att agera i olika situationer(om du nu inte bara använder shardsen för att summa pets) och gör det bra mycket roligare att spela.

2010-04-22 15:34
går det inte åt en shard till shadowburn?

använde den som finisher vid burstruns
tut!

2010-04-22 19:03
Inga spells kommer i sig kosta soulshards, shards kommer ENDAST användas till att "boosta" din nästa spell.

Shadowburn kommer förövrigt få en sjysst buff i cata, kommer bli destros execute som jag fattat det.

2010-04-23 07:39
Frågan är vad man ska rerolla eftersom rogues blir rövknullade, lutar åt antingen mage eller hunter.

Värt att spela glasscannon med samma DR skit på både CS och KS, jävligt värt att blizzard efter 5 år tycker att rogues inte ska handla om stuns...
äckelspel

Dieallot

2010-04-23 15:39
på tiden att rogues får sig ett skott i ryggen!!
tut!

2010-04-24 06:33
På tiden? är du ytterligare en 0 resi clothie med ny t9 gear som gråter över stunlocks?

Enda roliga fighterna man har som rogue är mot antingen andra rogues eller warriors utan bryntroll, resten är ju i stort sett onödigt att försöka hoppa.

Är fan roligare att heala heroics med nydingad pala än att spela roguen just nu... Iofs gick speltiden ut igår :D Skitspel

Dieallot

2010-04-24 10:46
Jag tycker att rogue är helt ok i PvP. Kör iofs mest bara BGs å man dör på ett slag av warriors/DKs men det är sånt man får ta. :d

Sen kommer rogues aldrig vara dåliga någon längre tid. Blizzard <3 Rogues så har det alltid varit.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Rappare

2010-05-06 07:32
icc is the most boring shit ever..

2010-05-06 13:24
LK är ju iaf rätt rolig.

2010-05-06 16:04
Idioten som kom på GS skiten borde avlivas imo

"LFM VOA 10 5400GS REQ"

Dieallot

2010-05-06 20:41
Det roligaste är när den som är raidleader själv har typ 4k GS men kräver 6k GS... :d
Moderator

2010-05-06 22:44
Roligare är när man påpekar det och man får svaret: "wcome to IGNORE LIST!!11 noob!!1".
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2010-05-07 12:49
hah. ja och om inte det vore nog så slutar var och varannan pug med att masterlootern antingen ninjar den finaste looten till sig själv eller någon av sina vänner eller auktionerar ut den till den som är beredd att betala mest.

tacka vet jag tiden då det inte gick att pugga skit med bra drops.. xD

2010-05-07 15:55
Tycker pugs förstör wow, jag är iofs inte speciellt bra gearad på nån char men har gjort i stort sett allt förutom hc totc25 och icc instancerna.
Sen när har människor egentligen brytt sig om okänt folk som i stort sett beter sig som fittor? Ofta man är sugen på att passa loot till nån idiot liksom.
Tacka fan för MC dagarna då man faktiskt brydde sig om vem som fick looten.

Fick invite till polarens guild häromdagen dom har legat på 11/12 icc 25 men passade på det, stannar hellre i min lilla guild med bruden och 2 polare :) Folket > gearen

När jag dingade 80 gjorde voa 25 15 minuter senare, visst blev jag 1shottad på whirls som mobsen gjorde men seriöst vem fan bryr sig? Bossarna håller samma ezmoad faktor som allt annat skit nuförtiden.

Förövrigt nån som lirar holy pala och har tips på nån bra frames man kan använda ? vågar inte heala raids med blizzards standard skit ><

Frost holy pala bältet vs belt of lonely noble? får antingen frost bältet imorgon eller så kan jag gå¨på handskar och försöka farma 2.6k guld till belt of lonely

Dieallot
Skivsamlare

2010-05-08 03:18
frames kör jag VuDoh till min holy pally. Väldigt soft.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2010-05-08 05:20
Så fucking älskvärt att se T10 byxorna droppa och köra iväg en smekroll på 8....så vinner horan med en 29 roll

fy fan

Dieallot

2010-05-09 01:13
Den här guilden är något för dig Doggson:

http://eu.wowarmory.com/guild-info.xml?r=Azjol-Nerub&gn=PR%C3%89D%C3%81T%C3%94Rs+RoMania+urBan

Vilka jävla pärlor alltså!

2010-05-09 01:44
fan är så speciellt med dom? förutom att dom är rumänska predators

Dieallot

2010-05-09 14:36
LF någon till " Recruit a friend" ;D

2010-05-10 07:53
Testa riktiga vänner det brukar funka...

Dieallot

2010-05-12 00:09
Grejen är att de kör icc10/25 hm precis som mig och orkar därför inte. Icc10 hm är piss-lätt förresten, därför vill jag köra upp flera alts till cataclysm... ;)

2010-05-12 07:35
Alltså dom kan ju köra raf skiten med dig om dom har en dator som kan köra 2 accs samtidigt, antar att dom inte sitter inne i icc och runkar 24/7. Alternativt kan du ju köra ett till acc med ena charen på follow alternativ fixa multiboxer program :)

Dieallot

2010-05-14 10:46
Förbannade röv Sindragosa HC...helkväll med wipes för att folk fuckar upp p2.

Jag har gått och gemmat ArP hela vägen och sitter på 1255ArP. Jag ser helt sinnesjuka obliterate dual crits. Det var en ordentlig dps increasement på en redan överjävlig spec.

2010-05-25 10:12
Har inte spelat på typ 2 månader och kom tillbaka nu i helgen och fick göra lite hc i 10man. Tror vi gjorde dom första typ 8 eller nått och det är ju aslätt. Vi fick sindragosa till 3% som bäst dock.

Känner inget större sug att raida nått innan cata, ska nog dra in så mycket pengar som möjligt och bara slappa mig igenom dom raids som kommer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-25 13:58
Sindra HC down.
Rappare

2010-05-25 14:38
gz.. 10 eller 25?

2010-05-25 14:47
10. Har varken lust eller ork för att dedikera mig till 25man raiding för tillfället.

Bara LK HC kvar nu. :)
Rappare

2010-05-25 18:11
ah.. ja 25man e för jävlig.. lämnade mitt 10man för några månader sen för att fokusera på 25..

2010-05-26 11:14
Kom tillbaka till wow efter 1 års avbrott ... Roligt, verkligen roligt med GS, SKIT är det. Kan inte raida för man har verkligen sjukt dålig gear i jämförelse med de andra, så tänker vänta till Cata.
*snaark*

2010-05-27 10:35
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-05-27 14:48
Hur mkt säljer folk sina konton för egentligen?

Jag har ingen megagubbe direkt

Warlock med 4/5 Wratfull + t1 wapen, offhand, wand och muriadins spyglass hc
crit och haste offset delar
6180gs pvp och nästan 5900gs pve

Har den där Blue protodrake från Up också.

Ska inte sluta spela nu, men vad tror ni man skulle kunna få?