I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[PC] World of Warcraft XVIII (håll er här)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-10-10 14:47
Någon som känner på sig att de ska starta på en ny char och vill spela med mig(icke raf)? Race/class/horde/alliance spelar ingen roll. Det är bara det att jag börjat spela igen och är helt lost haha.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Moderator

2009-10-10 15:35
Jag hade lätt varit på, dock tog min play time slut idag och det känns inte så jättelockande att ladda på kontot precis nu, tyvärr.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-10-10 16:40
Bara att hojta till när det känns aktuellt, om det kommer göra det i framtiden. I'll be waiting @ the writers bench.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).

2009-10-12 15:27

hahahaha :D
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-10-13 14:15
Nice fick upp min lilla hunter från 62-69 på en natt, måste upprepa saken med min älskade pala <3

Nästan sorgligt hur snabbt man kom igenom hela outlands, gjorde bara hellfire-zangarmarsh-nagrand sen var jag 69 :d och då gjorde jag inte alla quests någonstans
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2009-10-13 15:48
Level 40 med warrior nu, och det går svinfort med alla BoA saker, mosar rätt fint också :)
Längtar verkligen till lvl 58 när jag tar mig till outland, då går det FORT!

2009-10-13 19:59
Jag drog upp min senaste gubbe till 71 sen spamade jag BG's, så jävla mkt roligare än att questa om man nu inte har problem med pengar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2009-10-14 08:14
fast det går ju inte längre. Det går, men det går inte alls fort o smärtfritt längre. levlade min warrior på detta vis, men nu när jag levlar min rogue efter exp nerfern i AV så går det sjuuukt segt. bättre att questa i northrend m. epic fly då :) en lvl var 3,5/4e timme, var ungefär som när jag lirade AV pre-nerf :>
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-10-14 08:35
ja AV farmandet dog rejält :(

tut!
Skivsamlare

2009-10-14 08:45
Mhm. Jag tänkte att "så dåligt kan det inte vara", levlade fort som stryk till 70 för att testa. man får typ 5% av leveln om man tar alla torn+vinner -.-'

Men nu när jag levlar min andra char på denna server till 80 och har tillgång till epic flying från 70 i northrend så är det inte så big deal. Visst, det är slappare o lira AV o få honor, men det går ungefär lika snabbt att questa + att man blir rik som ett troll :>

Btw lite updates från PTRen då. Deathknights T10 head är släppt. Tyckte setet var butt ugly förut, men med headed blir det riktigt fett!

Lite roliga achivements:

It's Over Nine Thousand!
Earn more than 9000 achievement points.

I'm on a Boat (10 player)
Claim victory in the Gunship Battle in which every raid member visits the enemy gunship only once in 10-player mode

Lite mumsiga glyphs/talent/buffs changes

Mage
Glyph of Improved Scorch is now named Glyph of Scorch and Increases the damage of your Scorch spell by 20%.
Glyph of Eternal Water - Your Summon Water Elemental now lasts indefinitely, but your Water Elemental can no longer cast Freeze.

Sen något som jag vet att alla våra skuggpräster har väntat på:

Shadowform now let the periodic damage of your Shadow Word: Pain, Devouring Plague, and Vampiric Touch spells benefit from haste.

Glyphs
Glyph of Mind Flay now Increases the damage done by your Mind Flay spell by 10% when your target is afflicted with Shadow Word: Pain.
Glyph of Shadow Word: Pain changed to - The periodic damage ticks of your Shadow Word: Pain spell restore 1% of your base mana.
Glyph of Shadow now increase your spell power by 30% of your spirit for 10 sec. (Up from 10%)

Och slutligen till alla som inte sett denna video, kolla på den :D

Skivsamlare

2009-10-14 09:15
Haha ni måste även kolla denna. En samling med roliga wow screenshots. Vissa är fan helt sjukt roliga :D

Länk till http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=128039

2009-10-14 11:12
Glyph of Shadow now increase your spell power by 30% of your spirit for 10 sec. (Up from 10%)

som vanligt så gör blizzard för stora ändringar....

å konstant mage pet...LOL...även om det är utan freeze så blir det ju helt galen dmg increase

affl. locks lär ju också få haste att fungera för dots....kommer bli så galen dmg så det är fjantigt...

gz blizz ni failar än en gång...
tut!

2009-10-14 12:42
It's Over Nine Thousand!
Earn more than 9000 achievement points.

Får mig att vilja fortsätta samla tbh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-14 12:51
Hahahaha den nästa sista screenshoten angående first time dog sex var ju asbra!
Skivsamlare

2009-10-14 22:01
hahahah ja! haha

2009-10-14 23:14
Gillar GM som kickar fel snubbe :D
Hangaround

2009-10-23 15:28
How will you handle beginning characters and higher level friends after Cataclysm? Will they be out of phase?
Players will not be out of phase. The Cataclysm changes the world for everyone.

Ajemen, ganking på högsta nivå i Azeroth när expansionen kommer antar jag. :D
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2009-10-23 16:05
Mmmm den kommer bli underbar, va kul för låg levels...

2009-10-28 13:16
Nån som har en aning vad man kan få för ett acc med Enhancement shaman med några t8 och naxx25 vapen, en DK med t7,5 dps gear och random alts?

2009-10-29 13:10
3 kr
Moderator

2009-11-05 15:43
Köp ett ingame pet

Dom borde försöka göra spelet roligt igen istället för att mjölka småttingar på pengar...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2009-11-05 16:13
Aye, jag håller med. Jag lägger WoW på hyllan till Cataclysm släpps.

Säljer mitt konto för 700kr, släpper kontot billigare vid snabb affär. T7.5 dps/tank gearad DK och en T7-T7.5 elemental shaman alt. Kan skicka armorylänk om intresse finns.

2009-11-06 09:45
Det där måste ju vara konto nummer 5 du säljer eller någonting.. Eller är det samma shammie som förut? och vad hände med din imba rogue?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Skivsamlare

2009-11-06 11:57
Jag fattar inte allt whine kring att köpa ingame pet för pengar. det är INGEN som tvingar någon att göra det. och 200kr för 2 pets är fan en fis i rymden. Dvs om man jobbar lite och inte sitter inne och spelar wow hela dagarna ;)

som sagt, inte en kotte tvingar någon att köpa dom.

2009-11-06 12:00
INOK P20: 200kr för 2 pets är kuksugeri på hög nivå

Dieallot

2009-11-06 13:09
doggson

Nej det är inte samma shaman. :D Jag "sålde imbaroguen" för ett år sedan.

Jag hatar mina WoW-polare. De Bitchar och skapar drama och får en att tröttna på skiten.
Skivsamlare

2009-11-06 14:06
Doggson, tycker du. Det handlar la om att prioritera vad man vill göra med sina pengar. Som sagt, ingen tvingar någon att köpa petsen. Titta inte ens åt sidan vetja så slipper du reta upp dig lilla gubben.

2009-11-07 13:46
INOK P20: Abri du är lilla gubben fattar du jao?!!!!!111

frost P22: Kom till mig istället då? du får iofs vänta några månader, ska börja spela igen när cataclysm kommer antar jag.
Jag skapar fett mycket drama oguildad och alt lvlare :d

Dieallot
Skivsamlare

2009-11-07 14:42
Haha :>

2009-11-07 15:26
Jag väntar också på Cataclysm, Doggson.

Men alltså, folk joinar vår guild, gör bra ifrån sig och blir befodrade med officer rank. DÅ ändrar de inställning till raidande (vi raidar väldigt casual) och vill istället börja lira hardcore. När vi säger ifrån så whinar de som övergödda fittor och lämnar guilden med flera andra av våra corespelare...

Idioter!
Moderator

2009-11-07 15:47
Jag skapar fett mycket drama oguildad och alt lvlare :d

Jag kan skriva under på det ;)

2009-11-07 16:05
Squirtle: Alltså jag är grymt lugn nuförtiden :) riktar min ilska mot blizzard och deras sätt att fucka upp spelet på istället :P

frost P22: haha jag har inte raidat något seriöst sen typ mc/bwl för 3 år sen, räknar inte någon lvl 70 content/ 80 content då puggande inte är skillz utan mest bög.

Dieallot
Skivsamlare

2009-11-08 00:17
tycker faktiskt ToC är gansak roligt, och IC kommer bli sjukt awesome! Skulle vara fett med server 1st Arthas keel o få titeln :O

2009-11-08 03:34
Shit va QQ mot blizzard ;)

2009-11-08 12:58
Moget att döda arthas han ska ju vara så ultimat badass, blizzard beter sig desperat och slaktar sönder sin lore.

Kan dom inte bjuda på Emerald dream snart?

Dieallot
Skivsamlare

2009-11-08 14:49
det är väl iofs inte sagt att han kommer att dö. sen droppar han ju inte frostmourne iaf, så det räddar ju loren lite.

2009-11-09 06:55
Såg ju dödsanimationen på tuben för nån vecka sen, moget att fake:a sin död som värsta tupac gangstern ><

Dieallot
Moderator

2009-11-09 17:28
Alltså jag är grymt lugn nuförtiden :)

Haha, jag kan inte ens föreställa mig dig lugn in game :D

Jag har aldrig spelat ihop med någon som har spammat /g, /p, /s, /y, /o med fler, argare och roligare randomkommentarer än dig.
Skivsamlare

2009-11-09 17:35
luls! det visste jag inte. HMMMMMMMMMMMMMMMM! fail. men jag ska fortf döda den jäveln :>

2009-11-10 07:00
Squirtle: Fick du igång live på xboxen? jag skriver som jag pratar ungefär :P så du har ju chansen att njuta lite iaf ;)

Dieallot

2009-11-10 08:07
Oh xbox live gameare!!! Instant WIN!
Moderator

2009-11-10 17:29
doggson

Nej, jag vart peppad som fan när jag fick min nya lägenhet och hyresvärden sa att det fanns fiber, men skiten funkar inte och har inte funkat på flera månader så jag sitter med en sån där slö jävla dångel :/

Första jag gör om skiten kommer igång är att adda dig på live, gullet :P

2009-11-23 01:13
Hahahaha vilket jävla offer. I'll have what he's having....

Länk till http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=129937

2009-11-23 07:08
Smek film!
Helt retarded :d

Dieallot

2009-11-23 08:46
Wooo 4:e charen till 80...druiden är galet skoj klass ändå!!

bara levla 4 gubbar till då...skitskoj!!!!!
tut!

2009-11-23 19:55

Jag lvlade upp en shaman istortsätt bara för thunderstorm, hade dom inte nerfat dismount push i nästa patch hade jag lätt lvlat en druid!

(finns 2 uppföljare till filmen också)

2009-12-02 00:46
Speccade om till Elemental.. Sjukt vilken dps man får!
Så easymode också.. Enhancement va det iaf lite action i, men elemental va kul iaf :)

2009-12-03 11:34

2009-12-03 12:31
Rawr!
Sant, elemental är riktigt roligt och man får riktigt bra siffror från det också. Ligger på 3201sp nu och bursten man får är så jävla nice

2009-12-09 01:27
Nya trailern, Fall of the Lich King är uppe