I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Whoas logga SPRAYAD i Spanien, Tenerife!!!! Vad fan?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2007-08-03 12:03
Hahahhahahahahahhhahhahahahahahaahaha
Världens bästa tråd någonsin.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2007-08-07 15:33
denna tråden borde nästan bli sticky
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-07 17:01
haha! :D
work some magic

2007-08-08 09:22

NY länk till bilden

Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.

2007-08-08 14:15
ej kul längre? haha
 i get more pussy then panty!

2007-08-08 15:44
håller med fotografen där ;)

han försökte iaf, sen om han inte lyckas ta kort på rätt målning ska väl inte han drabbas så jävla hårt av, som t.ex bann, straff osv? Bilden som kom upp var ju i helhet lik whoa-loggan, då menar ja textstilen, färgen! Men att de inte stod rätt är väl inte hans fel!

Han säger ju att han har sett den "riktiga" whoa-loggan, fast kunda inte knäppa kort på skiten, bara för han kommer hem med en annan bild behöver han inte bli kallad lögnare!

Som sagt, JAG skulle inte vilja springa runt mitt i natten och knäppa massa bilder bara för nåra whoa-freak ska bli glada, när man kan äta gott, dricka gott och semestra som aldrig förr ;)

http://www.myspace.com/micman123

2007-08-10 16:36
men haha vafan, det där är ju inte den.
måste kolla igenom min gamla dator efter fotot, bör ligga kvar.

den jag gjorde var en stencil, som jag även använde till ett t-shirt tryck när det begav sig:)
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2007-08-14 02:18
Hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.