GyllandeR Måste vara på det sättet ^o)
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
ehm.. kille ville bli hypad bara!.. så jäkla svårt är det inte att knäppa ett kort ffs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om man är utomlands och inte har en egen dator så kanske det är aningen svårare att få in en bild och lägga upp på internet, don't you think?
•pave paradise•
Ihabia Jo men han skulle vara hemma den 18:e, det var två dar sen!
Nu börjar jag bli lite otålig...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
HEMMA! Inte kommit hem till min egen dator förens idag, varit med familjen och flickvännen! Langar alldeles strax upp bilden jag har.
soundcloud.com/brormusk/sets
HÄRA! Som sagt, det var natt och basketplanen var inte öppen när jag gled dit och tänkte ta bilden! Dock har ni där en liknande bild (typ), antagligen målad av samma kille?Henkeee P21 - Skojar du eller? Jag har ingen aning om det finns nån pool eller polisstation i närheten, cool ändå om det är du som gjort den. ..Och börja inte klaga på att ni vill se bild på sjävla whoa loggan för den fick jag inte, planen var stängd och det har jag redan skrivit, försökte zooma genom grinden/stängslet, det gick inte och jag är väl ingen vidare forograf. Men där har ni iallafall!
så mkt väsen för ingenting
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
NOW
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
aldrig har så många väntat på lite men kl att dte kom ett kort ialf
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
det står " NO * ! " 01 -------------- men det var nära......
i get more pussy then panty!
Inte fan står det Whoa iaf...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jo visst fan står det whoa lr det står woha om man kollar riktigt nära ; )
Aha... ?
At the gates of Eternity...
Och börja inte klaga på att ni vill se bild på sjävla whoa loggan Såklart vill vi inte se en bild på whoaloggan i en whoalogga-tråd. Jag vill gärna se en bild från Area08.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Swagman - Eftersom jag redan skrivit att jag inte kom åt bilden så kan ju folk hålla klaffen eller? Jag tog iallafall ett kort, visa lite uppskattning eller ta en jävla biljett och flyg dit själv om det är så viktigt, annars bör ni nöja er med lite eller inget alls. Jag tjänar nada shit på att lägga upp eller ta ett foto och sen att jag ska och ränna där mitt i natten för eran skull? När jag kunnat vara på krogen och festa loss eller var som helst? Visa lite uppskattning.
ingen bad dig att åka dit mitt i natten..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
men herregud människa du skapar en tråd om en whoamålning och säger att du ska ta bild så är det fan klart att folk blir besvikna när du laddar upp en bild på något helt annat. du skapade hysterin och nu får du väll lida av konsekvenserna.. så om ingen mer ska ladda upp något är det lika lönt att stänga tråden.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
...Misstänker att han läst den där sidan om hur man skapar falsk spänning..Kudos!
•pave paradise•
ahahahahahaha, det står Noa typ? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det står fortfarande NO!
Sämsta någonsin! Det där är ju inte ens i närheten av Whoa-loggan.... BANNA!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
snacka om rolig snubbe han blir sur nar folk klagar för de ej fick se bilden! haha. jag ar faktiskt ocksa besviken.
Det enda som var likt var ju färgen. Hade den varit tex blå hade ingen kopplat den med whoaloggan.
Bästa/sämsta evar! Big up!
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
var det något slags "070707" skämt?
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Lyricist
2007-07-21 18:18
Haha! Detta är ju en favorit alltså...Whoaloggan som du snackar om är säkert inte lik whoaloggan den heller;D
Shit.... Fan testa synen.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Ja, well! Besvikna eller inte. Tagga dit själv om ni är så jävla angelägna vid att se den eller var bara tysta. Ser det inte riktigt som en dödsviktig uppgift att på min semester springa runt och jaga foton på Whoa loggan. Jag försökte iallafall gå dit på den lilla tid jag hade över och göra några whoa användare glada, tyvär var det stängt som sagt. Ta er själva en välbehövd semester dit, ni verkar ha suttit framför skärmen alldeles för länge, skojare.
jag tycker vi skapar en lista med dom som vill banna Schri från whoa... så fyll bara på under mitt namn :) Akin_O-Y
http://www.myspace.com/akinonline
Jag tycker Admins/Modsen straffar Schri Kanske byta hans nick till Antiklimax
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Bode inte henkeee veta bäst, om det nu är han som varit framme med färgen? Hmm!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Redaktionschef
2007-07-22 13:01
Jag tycker ändå ni är lite orättvisa mot Schri. Killen ville göra lite folk glada, sen kanske det inte blev som tänkt men man måste ju ändå fatta gesten. har rensat bort ett par onödiga påhopp, så nu lägger vi förslagsvis ner munhuggen tack.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle - Äntligen. Tack!
Producent
2007-07-22 19:01
Denna tråden bevisar bara vad Mabande menar i sin tråd om att banna folk pågrund av dumhet.
Since 1984 @realgizlee // twitter
Så jävla långt borta var det väl inte :P
haha, jag tycker iaf det är kul att folk fortfarande tror att det va bilden du la upp som du menade va whoaloggan :D Nämen serriöst, det var fint tänkt Schri
Qustaph P18 - Nästan vid Afrika bara, hehe. Callecuttar - Ännu en till, tack! Btw, du som e gammal solkustare kanske har någon aning om vem som varit dära och varit olaglig?
Schri P3 inga probs :) Jag tror jag har hört om några whoare som varit där, vet dock inte om dom målat osv.
Hehe... fan...bilden kom upp iaf. respekt!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Shri, hur såg den "riktiga" loggan ut då, som du inte kunde ta kort på? Va den mer lik whoaloggan alltså?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock - som croim sa, ja, det var whoaloggan.
haha, jag tycker iaf det är kul att folk fortfarande tror att det va bilden du la upp som du menade va whoaloggan :D Jag tycker det är kul att du tror att det inte var det. Krävs ju ingen Einstein för att fatta att när Schri kom tillbaka med kameran upptäckte han att loggan han sett och hypat på Whoa inte var så jäkla lik ändå. Och vips så var det "inte samma men en som var rätt lik". Lol, vilket sammanträffande. Att se lite fel är ju helt mänskligt, men alla undanflykterna är nog roligare än själva misstaget.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Refused P26 håller med där :) alla ursäkterna + attityden gjorde det lite lustigare :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
näe, det var inte så lustigt...
Hade jag sett fel hade jag sagt det. Orkar inte fortsätta förklara mig.