Whoas logga SPRAYAD i Spanien, Tenerife!!!! Vad fan?
Exakt som rubriken sager. Jag e hos farsan nu i Spanien/Tenerife/Puerto De la Cruz. Igor ner jag hade varit po stranden (Playa Jardin) och var po veg hem sa gled jag forbi en streetbasketplan och kollade lite malningar, folk som lirade och chillade, tog ett par cigg.. Aldrig tenkt po det forut, men wtf? Nogon har sprayat upp Whoas loggpo pa veggen dara. Alltid lagt merke till den men aldrig tenkt po att jag vart i Tenerife. Sa no undrar jag, hur kommer det sig att Whoas logga e uppsprayad po veggen dera? Nogon svenne som haft lite kul, e det isf nogon som vet vem? Eller e det nogon fron "Internationella whoa" som sprayat den dara po Tenerife. Kan Admins over huvud taget kolla om det finns nogra medlemmar ifron Spanien/Tenerife/Puerto De La Cruz Om det e nogon som varit i Tenerife, har ni ockso sett den? Po Street basket planen brevid Playa Jardin i Puerto De La Cruz (Tenerife) Svara po mina frogor nu! Blir knepp av nyfikenhet! Ska ta bild po det nesta gong jag e dara, det glomde jag helt bort! Besvara mig nu haha! (Sorry for dom 3 sista bokstavarna foresten)
soundcloud.com/brormusk/sets
Fixa bild å det kvickaste! :) Finns ju en viss del spaniensvenskar på solkusten som använder Whoa, så det är väl inte omöjligt att nån av dem gjort den. Inte heller omöjligt att nån semestrande Sverige-bo varit där med burken heller :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Webmaster
2007-07-07 17:09
Nice! En bild skulle verkligen uppskattas.
Exakt, men som flesta "spaniensvenskarna" bor vel i fungerola trakterna? Far away from here liksom! Och hur det en ligger till so vill jag veta VARFOR just dera.. Jag blir nestan knepp av nyfiknehet.. Som en unge som skakar po paket.. Vem fan e klattraren? :) Ska ta en bild next time jag varit po stranden, jag lovar! :)
Hahah va fett! Kanske någon som använder Whoa som signatur och googlehittade loggan och tyckte att den var tung. :)
...och det är det som är så fint med whoa!
Redaktionschef
2007-07-08 01:07
haha respekt! Tänk om Whoa-loggan blir som "Where Is The Love"-märket i Black Eyed Peas videon :) *drömma*
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
...och Will.I.Am ringde och bad dig spela in Whoa Is The Love med honom? ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Redaktionschef
2007-07-08 01:25
hahahaha fan vad fett det hade varit :D med risk för att gå massa offtopic men jag hade faktiskt hans mobilnummer en gång i tiden... :P.... på den tiden dom bara var ett band i mängden för dom flesta. Hur som helst. Whoa-loggan är så jävla fin att den kan få sitta på var och vartannat radhus om du frågar mig :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Ja vill se bild, nu, skynda
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
me2!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Jag skrev Whoa på en vägg i Torrevieja 2004. Jag vet inte varför faktiskt. Ganska onödigt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hahaha, ska ta en bild nar jag e po stranden dara! Ni for lugna er lite! :D Ska dit imorgon tror jag, do hookar jag upp er med bild ifall det blir sa att jag far! Hehe!
Tuuugnt ...representin'! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
upp med den! ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Följs inte det här upp av en bild så blir det typ årets "miss att leva upp till hypen"-tråd :S
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
varför blev det ingen hype över min rolfis och slits flagga på urf 2005? grrr
vi inleder en pakt, alla som åker utomlands har som uppdrag att spraya whoa loggan någonstans!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Haha damn, ta det lungt nu grabbar! Jag e inte ute efter hype (Men ni kan garna hypa mig enda :D) Ska forska fixa bild sa fast som mojligt. Var pa andra sidan tenerife idag och har alltsa inte varit i narheten av playa jardin, men det kommer gott folk, det kommer! Jag lovar er en deadline pa senast 18e. For do kommer jag hem :D Och kan ta ut alla bilder, lagga upp osv osv. Kanske lyckas lagga upp en bild pa den tidigare, men det e BARA ett kanske! Kan ju inte lova for mycket! Ni far hallas! Love you guys :D
kan ni inte fixa whoa mallar å sälja i webshoppen som är på gång.. så man snabbt å smitigt kan kasta upp loggan på valfri vägg
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Kommer det ingen bild... jag har kikat i den här tråden sen den skapades för att få se på den här bilden på whoa loggan på teneriffa. :)
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
jag med! *otålig*
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Upp med bildjäveln då!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Segisar!
alla gick på skämtet...
i get more pussy then panty!
haha tyyp
Las inlaggen era dumma javlar, tanker inte slanga upp nan bild om folk bara ska klaga, har fortfarande skrivit att jag kommer hem forst den 18e. Skippa attityden.
haha vad tror du egentligen? du skapar en hysteri och sen vill du att folk ska äta ur din hand. stäng tråden!
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Skrev att jag inte hade nagan bild och skrev sen att jag ska forsoka fixa en, vad tror du^?
Nu tänker jag fan inte kolla in denna tråden någon mer gång. Har nog varit inne i den 100 gånger.
Schri: Du har tagit bild men har ingen möjlighet att slänga upp den på Internet före du kommer hem den 18:e? Isf tycker jag fan att folk kan sluta våldsrunka och ta det chill i tre dagar. Har du inte tagit någon bild.. ja.. då förtjänar du livstidban :/
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
haha jag älskar hur ni får det här att låta som något fantastiskt...det är inte som att whoaloggan dök upp på utsidan av en barack i sibirien eller så...
Har inte tagit nagon bild, ska troligtvis dit pa mandag (imorgon) tar en bild isafall, promise!
Demento - Pft! Det här är som Jesus ansikte i en tortilla! =) 10-4, over...
Vill inte ga offtopic. Men Mabande, e du verkligen 30 ar? Da e du gammal nog att vara min farfar...Typ.. Var ner till stranden inatt (kommer darifran).. Tyvar var basketgarden stengd, forsokte zooma och fota genom grinden/stengslet men var for morkt, blixten reckte inte till. Men jag hittade vid ingangen en ratt whoa liknande grej som jag lyckades fota! Om jag far dit mera ska jag fixa pa den "Riktiga loggan". Men har iaf en bild, eller flera bilder. (troligtvis ritad av samma snubbe?) Pa en grymt liknande whoa (Jag som e vardelos pa att lasa "klotter" men kan mojligtvis sta whoa pa den ocksa, kan iaf urskilja ett a, haha! Langar upp ner ja kommer hem.. Ska se om ja hinner dit na mer nar planen e oppen.. Love!
Pappa kan jag gå med på, men farfar ? Riktigt så dirty hoppas jag inte din mamma och mormor var när de var 10, jag vet att jag inte var det ;) Femton perhaps, men inte yngre än så :P 10-4, over...
Bara jag som tror att Schri ljög och nu försöker rädda face? :D
Hahahah och på en gång ska folk börja hata
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Soft ! Skaffa bild xD
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Läs vad jag skrev, har bild, inte på sjävla loggan men på en whoatextil grej som e fett lik, känns målad av samma kille. (Eftersom bilderna e tagna på natten och området var stängt kom jag inte åt riktigt och försökte fota enda men blixten räckte inte. Men tog lite andra bilder, ja, ni får se när ja kommer hem! Langar upp när ja kommer hem, har alla bilder på skiva med mig, sitter på flygplatsen stockholm/arlanda nu!
guilty! Det var två år sen den gjordes, när dom höll på bygga om poolen som ligger ner mot vattnet o mittemot polisstationen. vad gör du där förresten?
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
det är 18e nu !! VARS ÄR DEN ?
Schri Allt du skriver ser ut som hieroglyfer för mig tills dess jag ser en länk till en bild :)
Då borde det hela ske idag att han lägger upp bilderna ? : D
Peace out, get laid !<br><br>
jag kan ha foto på den, tillsammans med lite andra stenciler jag gjorde utanför hiperdino vid ave. generalissimo.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Lägg upp den nu för helvete!
<3
Interesting..hoppas på bild snart då.
•pave paradise•
hmm du skulle lagt upp bilden igår! vart är den? :D ^o)
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Producent
2007-07-19 12:57
han måste väll spraya den först! :D
http://www.soundcloud.com/gyllander
Henkeee: Lägg upp :)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Nu är det fan 19e... Upp med bilden!
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!