fan måste vara det sämsta till försök nån gjort. bätre lycka nästa år haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Idag blev jag sur på dina texter, är det inte ett rim imorrn kompis så är denna julkalender misslyckad. Det har gått bra tills idag då jag nästan blev gråtfärdig "rull rull rull är desamma som tomten ho ho ho" eller vafan det var. SKÄRP DIG, texten förstörde bilden. Imorrn ska det vara ett rim!
Skyll på systemet
Du kunde väl ha rimmat lite så man fick lite jul känsla iallafall :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, så sjukt jävla dåliga rim att det uppskattas väldigt mycket.
"Rull, rull, rull, detsamma som tomten säger, ho, ho, ho!" ...
BRA RIM MINDRE BRA BILDER!!!
palla att folk ska klaga så inåthelvete, en kille fixar fan en julkallender när andra sviker var glad för det ist eller sluta kolla och komma med dumma kommentarer som bara är nedvärderande, jävla svin!
Du är keff, dina rim är keffa, och din kalender är ett big fail.
Hur kan man sitta o klaga på rimmen ? Det har inte vart ett ända rim än så länge! Det man kan kalla det är bildtexter, inget annat.
Shake n' Bake!
Seriöst, skulle det vara bättre utan hans kalender. Isåfall ge fan i den, eller gör något bättre om du kan. Jävla whiners.
Getenx2 tror fan att man hade mått bättre utan den... blir mest en tvångshandlig att kolla den, trots att man blir lika besviken varje gång.
merry christmas by the way
KARHU Jadu, frisk låter det inte när du säger "tvångshandlig".
jag hade inte sett den innan men kolla igenom allt nu, bra grej... tråkigt måste jag säga att d va så mkt dart mot slutet men fet NER som avslutning dock.. God kuk på er
WINO - UNA POSSE
tack för en bra julkalender 2008 ! god jul
kul att du snor bilder från fotolog
Uppsala repr..
kefft med så mkt dart
aight, du orkade inte ens fixa rim på SISTA bilderna, i genomsnitt har den varit ok dock. 6 poäng av 10 möjliga god jul.
Skyll på systemet
förbannat dålig julkalender,far åt helvete allihopa
Awaiting Beheadment and Mutilation
gnäll inte så jävla mycket den va ju tjusig
..
Graffare
2008-12-24 22:58
hoppas 2009 blir bättre _)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
de får vi verkligen hoppas...
Tycker det var en okej kalender.Visst, vissa bilder var sämre än andra men så är det alltid.rimmen var kassa men det är bilderna man vill se så.Bra jobbat helt enkelt,Hoppas ni hade en bra julish.
till en kalender finns det två vägar att få tag i bilder, 1: folk sänder in bilder. 2: ansvárig för kalendern frågar efter bilder. du kan inte använda fet gamla bilder från jönköpings lagliga tunnel och lägga upp 24 december.. eller du kan, men du borde inte.
www.graffitisavedmylife.se
Tack for arets kalender, jag kanner mig nojd med den och e glad att det blev en kalender i ar. God jul och gott nytt ar!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Kul endå med en kalender, bättre än alla andra som klagar. God jul och gott nytt år!
Uppsala repr..