funkar tji dock
this is for my dawgs - Diamonds and Glue
MEN VART ÄR RIMMEN?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
logotyp0, jag är inte så bra på rim, men vi får försöka med lucka 3! :)Efterlyser fortfarande bilder eller filmklipp till kalendern!!!
sorgligt fult typsnitt du valt men propps för intiativet o kalendern riktigt nice kalender so far..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tereo word, känns riktigt tattigt. men precis som du säger är det bra att någon tar tag i det. Ett tips admins; lägg länkadressen i början av tråden så det blir enkelt att hitta den när man trycker på tråden. efter några "luckor" blir det kanske jobbigt att alla ställer samma fråga.
yo hiphop r'n'b
gör den på en blogg eller någet istället då detta inte funkar..
www.myspace.com/drdrogdisko
Fortsätt! försök i af rimma, men initiativet är otroligt bra!
"När man är stor och stark gäller det att vara snäll men jag är liten och svag så jag får vara hur jälva dum jag vill" Oascrewshu!
Sidan fungerar alldeles utmärkt.
Jag söker fortfarande bilder! Skulle vara kul om fler kunde posta lite najsa prylar! :)
lucka nr 3 var ren jävla skräck
Awaiting Beheadment and Mutilation
Visst, inte det bästa man skådat; men allt kan inte vara 100 procentigt. Glöm inte att kalendern är hostad av en randomsnubbe, och inte capitalsthlm.. Keep em pic's comin!
yo hiphop r'n'b
du e verkligen sämst på att rimma om du försöker bräää:D:D:D::D:D:D:D:D:D: men keep it upp. alltid skönt att läsa riktigt keffa rim.:P
fullgubbe1 : Hahaha, jag är verkligen inte bäst på att rimma. Haha :) Kommer bättre bilder, lovar! :)
Tänk på att inte bränna på med "de bästa" bilderna i början; höj, enligt min mening, kvaliteten bit för bit!
yo hiphop r'n'b
Skivsamlare
2008-12-03 14:19
kul att nån tar tag i en julkalender, hoppas den blir bra bara..
ditt_skabb P48 : Min tanke! :)
Det bästa hittils med julkalendern är väl texterna som typ inte har någon poäng eller något,tex idag hade den inte ens en koppling till kortet:) jag gillart
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
roek stay away from the traaaaaaains toy!
ah dagens bild va riktigt tråkig. lucka 4
Kommer roligare. Varierade bara lite med bilderna! :)
Har inget emot bilderna men jag önskar mig lite kreativare texter i julklapp av dig/er "Julen2008".
Fan vad alla klagar, var glada att han ens tar sid tiden och gör en jävla kalender.
du ska vara glad att jag ens tar mig tid att klaga
Awaiting Beheadment and Mutilation
very nice keep it up:)
5an va en fet panel, men nåt ännu fetare, va ju rimmet! hur går det på rimfronten fan, du får hooka nån 14årig fritidsgårdsrappare som styr upp det åt dig. annars en trevlig liten kalender du micklat ihop.
Tu m'emmerdes!
ja hur svårt ska det vara? "Varför sitta hemma och sticka när du ute i kylan kan på tågen slicka"
Vi kör en tävling; ser vem som meckar ihop bästa rimmet till varje lucka! mohaha
yo hiphop r'n'b
Ska försöka på mig att rimma. Men jag är inte den bästa på att rimma! :)
Julen2008 Ingen kräver att du ska rimma bra, men det blir roligare med något halvtöntigt rim även om det egenterligen är krystat och kasst. Alla är vana med capitals julkalender och där rimmades det på varje lucka, vi är bortskämda vettu ;)
Är du som klottrare trött på fjortisfitta? Pröva att ett kollektivt färdmedel slicka.
HMOR
men va fan är det med er? han gör en kalender och den är fräsch, vem fan bryr sig om rim? ur ju graffen och inte rimmen man vill se, sätt på hiphop om ni vill höra rim. propps från mig
chana_masala Nej "roliga" rim är också viktiga. För mig personligen är det halva grejen, sådeså, konstruktiv kritik kallas det.
Illsnidig det är hans kalender, han gör som han vill. passar det inte behöver du inte kolla på den, right
chana_masala Vad gnällig du är. Det skadar inte att påpeka vad man tycker kan förbättras, din lilla bakåtsträvare..
men va fan.. 40 pers har redan påpekat det. jag tror han fattar att många hardcorewhoawriters helst vill ha rim istället för graffiti, men det är upp till honom om han vill göra det.
chana_masala Det är ju bara bra om alla som vill något påpekar det så man får en uppfattning om hur många som vill något/vill ha något. Det är klart det är upp till honom, jag har aldrig påstått något annat. Antar dock att han gör julkalendern för allmänheten och då är det okej att ge tips på eventuella förbättringar tycker jag. Anledningen jag kommenterade dig var för du sa det var graffen och inte rimmen man ville se, vilket jag inte tyckte stämde. Jag anser dem hör ihop när det handlar om julkalendern, luckorna blir lite juligare och "egna" med ett rim. På samma vis som att halva saken är att öppna en julklapp, det är inte bara prylarna man vill åt utan hela konceptet. Tycker f.ö jag varit väldigt snäll i den här tråden så jag hoppas jag får många fina julklappar utav tomten.
I varje hörn och vrå gömmer sig nissar till vandaler från konstapel blå lyckas de med sina målningar i vinternatten mån tro? - konstapel blå får en jobbig jul, ingen lugn o ro från mig till er alla, en riktigt jävla god jul <3
Julen2008 "Ska försöka på mig att rimma. Men jag är inte den bästa på att rimma! :)" Om du verkligen försöker o kommer fram till dem keffa jävla rimmen du gjort hittils måste du ju fan vara retard!
Sövermanland
lägg av för fan bortskämda capital jävlar, främst mot killen med det seriösa namnet. Var glad att det finns nått, tacka killen istället! sugkuk
Skyll på systemet
höööö Ey, ta inte i så du spricker..
höööö P22 haha är väl snarare du som är efterbliven om du tror att han överhuvudtaget har försökt rimma hittills...
SLUTA SUP OCH LADDA UPP 7 AN NU
ellerhur. har väntat i fem timmar lxon
all 'bout the bluntrap
Vart håller dagens lucka hus? om denna fördröjning beror på att du försöker hitta på ett rimm för en gångs skull, Fine.
Sesam öppna dig..