En julkalender 2008 (Bilder sökes!)
Tjena! Jag tänkte dra upp en Julkalender med bilder på graffiti. Söker dock folk som vill dela med sig lite "röjjiga " bilder som kan användas i kalendern. Har själv varit ute o fotat ett par, lite panels osv, men känner att inte bara dom bilderna duger att ha. Så om någon här känner att den har några feta pics att dela med sig av till Julkalendern 2008 så kan du/ni skicka bilderna till mig via e-post! Alla bilder som jag får kommer jag sedan att kolla igenom och välja ut de som passar bäst till Julkalendern. Om det här ska bli möjligt så måste det skickas bilder eftersom att bilderna jag har inte är tillräckligt bra. En del duger, men knappast alla. Jag hoppas verkligen att folk skickar in bilder, för det skulle verkligen vara kul om jag fick upp den här julkalendern! Alla bilder skickas till den här mailadressen: [email protected] Och om du inte vet hur du ska bifoga filer på mailen så kan du ladda upp bilden på:Imageshack.us och skicka mig länk adressen till bilden! Mvh / Julen2008 Länk till kalendern:http://www.graff.info.se (Inlägget ändrat av _-bacteria-_ som la till länken i huvudinlägget 2008-12-04 14:57:46)
ser hellre bilder på grymma panels/väggar/tags/vadsomhelst än bilder på fulla män som visar snoppen, sprutar brandsläckare och annat som kan kategoriseras som "röj"...kul med en julkalender hursomhelst, särskilt eftersom det verkarsom att det inte blir någon från capitalsthlm i år
capitals julkalender eller ingenting
Awaiting Beheadment and Mutilation
ImagoMortis : Håller med dej
ImagoMortis sade det. Antingen Capitals, eller så kan det lika gärna vara.
all 'bout the bluntrap
här var det glada miner
hon gör sej av med alla som stammar ja inget kan slå svenska 2
Vilka pessimister.. två julkalendrar är dubbelt så skoj. Det roar en ju i max 20 sekunder att öppna en lucka och suga i sig innehållet. Skickar ni in till den här killen så har ni alltså 40 sekunders underhållning som peppar er att gå upp på morgonen. Åh, nej vad hemskt det låter..
Demento P22 : Menade inte bilder på gubbar som står vid panelsen och visar sina snoppar. Nu menar jag fräscha o fina panels som har blivit snyggt målade. Men jag hoppas att folk kan skicka in lite bilder så blir det bra! :) Jag hoppas verkligen ni skickar lite bilder så jag kan få anordna det här för det skulle vara helt otroligt kul! :)
vad är det för fel på snoppar nu då
minst en snopp så lovar jag dig ett kort på en fet panel
Skyll på systemet
en naken man framför ett sönderklottrat IC..vad mer kan man begära?
Awaiting Beheadment and Mutilation
Gött! Lycka till ...
vila i frid jonas, alex och putte
Verkar ju inte bli något då en del här är väldigt negativa och är oseriösa. Hoppas på att det skickas kort iaf.
Jag ger det här nu en sista chans, är det några som känner att dom kan posta iväg lite bilder så jag kan få dra igång min julkalender? :)
jag har sagt att jag kan om det är nån snopp med i den
Skyll på systemet
Supa_dupa P25 : Okej, okej.
det eju självklart att det va ska va röjjiga fyllebilder!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spelar stor roll vems julkalender det är, huvudsaken är väll innehållet är av hög standard?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2008-11-28 23:00
hög standard..är det det om whoa skickar in pics? cant belive utt, haha yoyoy hiphoph you never stop??
They called me Mr. Glass
Jag förstår inte varför många är rädda för något nytt. Kom igen nu, 2 dagar kvar!
Redaktionen
2008-11-29 11:29
hur mkt bilder har du fatt in?
namaste
Jag har fått in ett par. Fick faktiskt en rar-fil med en massa fina och användbara bilder! Tack så mycket! Hoppas folk skickar in mer! :)
whoa folket asså.. haha
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Ni sitter och klagar på whoafolket och dess standard, var glada att han tar tag i saken och försöker göra något av det. Det är ändå ni som klagar som kommer sitta och runka till julkalendern sen om den blir av.
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Naken bilder å tåg är det nått som ni vill ha med ?
Medvetslös till helgen.
Skithöna P20 "hög standard..är det det om whoa skickar in pics? cant belive utt, haha yoyoy hiphoph you never stop??" precis samma sak gör man med capitals julkalender. sickar in sina bilder
diska hårdare, kvinna
precis. och capital ska inte ha nån i år (RIP capitals julkalender. Stockholms glansdagar är räknade) Det är ju bara en timme och 20 min till första dec. hoppas kalendern blir punktlig!
Kalendern kommer! :)37 minuter kvar!
Kalendern är nu igång!
Jag beklagar den fula designen! Den kommer att fixas och bli mycket snyggare!
Adressen till kalendern är iallafall:
http://www.graff.info.se
Söker även filmklipp som ni har filmat på schyssta grejer. Alltså, typ live-klipp när nån målar eller när man ser en massa galna prylar. Hoppas ni kommer att gilla kalendern!
första luckan var aight iallafall.. kul att nån tar intiativ när capital sviker
Kommer mer saker, det kan jag lova! Ni kommer bli nöjda! :)
lägg på nå rim.:D eller lite mer text än "första luckan börjar med massa tejp" :P
fullgubbe1: det kommer! :)
Cred till dig som tog tag i det och överraskade med bra första bild!
"Som klockrenh säger." - oneoo
klockrenh : Nemas problemas! Gjorde det för att jag förstod att det inte skulle bli nån annars.
Julen2008, sköönt första foto och bra att du tar initiativ, fan va bra ! all creed till dig och personerna som skickat in bilder ! super, julen är räddad TACK!
Trevligt att nån annan ställer upp nu när Capital ligger i ide. Fin första lucka, men vart är rimmet breeee?! :) Fortsätt skicka in bilder till kalendern, det är ni som avgör hur innehållet blir... men spara alla wt's till nästa år då Capital är i behov av backning för att ta tillbaka bältet. ;)
CapKillah, görs nog inte så många WT's i Sverige längre. Dock kanske i utlandet! :)
Jäkligt roligt att så många gillade den! :)
Graffare
2008-12-01 17:57
Hurra för en julkalender när Capitalsthlm har lagt ner :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Aaaww Yeeeaaah! Julen 2008 övervinner whoawhinet och plötsligt blev iden uppskattad, whoa i ett nötskal. Nej men seriöst, var lite orolig att du inte skulle fixa det eftersom det var så mycket gnäll men är glad att du lyckades. *lägger till julkalendern i favoriter*
Vajert, len!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
pluspoäng för den häftiga fonten!
haha trodde faktiskt inte du skulle lägga upp den, well well bäst för dig att det finns nån röjj bild nu brää! ;)
Skyll på systemet
oops sidan finns inte.. wtf!
Shake n' Bake!
Sidan finns inte ?
Elcesones
Julen, den fanns för några timmar sen, men inte nu... bäst att du fixar det, annars är julen förstörd... ! (: