Sthlm. Rågsved station målad.
Fou: bild 1 Sous?: bild 2 Tack och hej. (Inlägget ändrat av _-bacteria-_ 2008-10-24 18:39:13)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg ut som en påse med skit båda två...
jävligt fult men kul att de körs
kul att de körs.
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
just a piece of shit
Lyssna först, snacka skit sen
vadfan har dom försökt sig på? dom var inte ens födda på oldschool tiden.
det har ju verkligen suttit bättre där
Greenline/Uffline
Helt okej.. ser snabbt gjorda ut! dock kul att dom håller igång scenen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kääääääääääften på er allihoppa, de e alltid nåt! hade dom där grejjerna suttit på 90talet i exakt samma stil så hade alla diggat de. chromarn me blåa lines, hade snubben iaf försökt sig på lite unik stil än att bara lägga en trött chromare i block. Några år till å dom kommer knäcka! props!
whoa är inte en community, det är en livstil.
Så jävla rätt skrivet av stakkarsråli . Dom tar ju många andra som lägger stationer nuförtiden. Dessutom har de flesta av dem en ganska egen stil. Känns som att de flesta här inte ens spanat in grejjerna innan de kommenterar "skitful" och liknande. Fortsätt att köra.
oj hits är du med i fou eller nära vän? fan vad du har analyserat dom och har motattacker haha
så jävla fult, fou horungar
Abo!tyngsta sedan HBA AM stationen i solna;) haha big up till de som målade yoyoy
BULLDOM
Whores from the underground
ba massa gnäll hela tiden. hoppas alla kan sluta gnälla o ba uppskatta.
Måste ändå säga att jag uppskattar att de har stilmässiga ambitioner. Sen att de kanske borde öva mer är en sak..men det finns bra mycket mer målare som har bättre teknik men ingen känsla för stil överhuvudtaget. Deras tid kommer.
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
Dom tar ju många andra som lägger stationer nuförtiden. Helt ärligt, kan du nämna NÅGON som lägger keffare stationer?
Akka P62 våra grejjer e juh inte så poppis :P men de skiter ja i så länge ja har de roligt! hahah!
Dem var sjukt fula Fou är keffa ja jag har kollat på bilderna ja jag kan göra bättre.
-
fou är keffa nuförtiden!
http://www.fotolog.com/sonenone/
fett fult men säger som andra kul att de körs:)
jag har alltid rätt.
SON1 P1.. nu för tiden? när va dom bra? Som sagt, dom har säket ambitioner gällande stil men fan... ÖVA PÅ PAPPER INNAN! Jag säger alltid som jag tycker och nu tyckte jag att dessa pieces var fett me fula.. Hade dom suttit på nittiotalet så hade jag sagt exakt samma grej nu. Hade fan så mkt hellre sett en grej med helt vanliga blockbokstäver men men, vafan ! gonatt
WINO - UNA POSSE
whoa - stället där folk älskar att kasta sten i glashus
whoa är inte en community, det är en livstil.
jag tyckte dom var softa lägg ner er hårda kritik, så jävla fula var dom inte jag har tyckt illa om fetare målningar
Dubstep changed my life!
Det är intressant hur avundsjuka vissa är på de gänget alltså, med tanke på vilka som gett dåliga kommentarer. För inte har större delen utav dom som ger dåliga kommentarer skrivit något om Slussen station som blev målad några dagar tidigare. Och det är bara en av alla, men men..
hits X1: Du är lite genomskinlig alltså. Men men..
hits sluta prata om er i tredjeperson haha
eggerone P23 vadfan har dom försökt sig på? dom var inte ens födda på oldschool tiden. Ja, om du ser dig om ser du att folk har olika stilar (kläder) 70tal osv, inte många som går i 70talskläder som var födda o hade åldern inne på den tiden, but still. Går folk i 70talskläder.
Så min tanke är: Varför i hela helvetes ska inte unga graffare kunna kicka på oldschoolstilen?
Har dom inte åldern inne? Måste man ha en viss ålder för att få måla olika stilar? Ge gärna listan på åldern o stilar så FOU grabbsen vet.
Haha, era patetiska horungar! Sluta klaga och säga att de e fult om ni inte kan göra bättre. Håller iaf med om att de e kul att det körs!
sant har okar kritiken och hatet mot graffiti, det bor finnas granser!
I be around, just out of sight
säger wackone som kallar folk horungar
Greenline/Uffline
haha asså ni har inte sett feta målnigar med fou? det är en annan sak när man känner dom kolla fotolog saikone och foucrew ni skulle inte ha en fucking chans...saik och olie är tunga..kan vara onkztah som gjort dom han e keff..
svank kan bara tagga inte måla..
svank kan ingenting.
Han kan Svanka. :D
Den första Fou var ok, det andra såg ju ut som helvete, ush.
wackone Bara för att du aldrig kommer kunna göra bättre betyder det inte att det är bra.
-
bra sagt
Hatarna jag hatar dom.
Mycket gorm om några stations pieces som ser halv färdiga ut.. Vi lägger till några pilar så har vi kört en wildstyle burner på en station shit.. Kör en stil ni kan handtera och på ställen där ni har tid på er att hantera eran stil. Fred ut!
Fou jävla keffa,träffa några av dem töntarna på hultsfred borde brottat ner dem i gyttjan jävla pack.
Sövermanland
håller med Leif. Höööö spelar väl ingen roll vilket pack man är? man målar väl för att visa nått snyggt, inte hur man är som grupp? eller är jag ute och cyklar helt?
Greenline/Uffline
fy fan för dom . Bajtar Hfu och har mage att säga att dom kom på stilen innan . Till fou: gör era föräldrar den tjänsten att ni lägger av.- ni kommer ändå torska. Sedan ser det så jävla fult ut...fattar inte att ni orkar . och vad fan betyder det töntiga namnet Fou???
F ula O myndiga U ngdomar?
Alla får vara med, även toys . Men Fou sätter jag i kategorin : idioter