Uuuh, tycker inte heller att de ser nå bra ut, men samtidigt tycker jag att folk som sitter och stöddar sig kan åka dit och måla över dem med Någonting "bättre" ifall dem e så jävla duktiga, Jävla rövhål respektera dem som kör istället, ni är inte bättre, ni sitter just nu bakom en jävla dator skärm o skriver kommentarer som imponerar mig så mycket så jag har lust att kopiera ut dom och torka mig i arslet med dem. ISTÄLLET för att sitta o disskutera massa skit så kan ni ju själva gå ut o lägga en piece. Detta går ut till alla jävla wannabe's som ger dålig kritik när de själva inte har visat vad de går för, Sluta runka samtidigt som ni sitter och tittar på WUFC - Lägg upp någonting bra istället och visa vad ni går för, Patetiskt att slösa tid på o ge Dålig kritik till folk som är ute o kör på när ni själva bara sitter där hemma och är allmänt lata. Grafitti är ingenting man lär sig på några minuter, ni borde tänka på att dagens toys är graffitin's framtid, Låt dem bli bättre istället för att säga att dom e värdelösa, Ni kan inte säga "Graffiti can't be stopped" När ni i själva värket ber våran framtid att dra åt helvetet. peace.