cactusone/tmeone/khscrew/hmtmcrew/tmhcrew/4x4crew/ufbcrew/rscrew/Adcrew/cbcrew han lägger feta burners och köper ut som en kung(åt barn,så små som 10 år gammla) cactus din äckliga fjolla/ världen just fucking a round!!! luv yyour cock; mister
Soderomsodergraff.blogspot.com
och slim one
Soderomsodergraff.blogspot.com
klone fron bankok thailand har fett stil :)
1.Nug 2.Hook 3.Ligisd 4.Tier 5.Rilo
Uzi,Que och fher Crews är nog HFU, PMS
Det kunde varit värre.
Glöm, fher, hook och arise!
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!! röka o måla e grymt!!" - Jaojao
o'clock
Det är aldrig för sent att ge upp!
1. Hela AM 2. GLÖM 3. Aryan 4. H00K 5. IQ, Yers
glöm är ju fetare än fan själv. Kolla bara denna
1. Dome, fett skön stil. 2. Kaos 3.Rilo, QUE 4. Tier 5. LIGISD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1.uzi 2.mad 3.asko 4.fonz 5.whel
http://www.fotolog.com/onlyfreights
:TAGS & CREWS: Favoriterna inga själv proppps UVC VIM MOA AUS IDA 7DC 303 WUFC PMS MDE RGE ETC IQ NG TP AM FY JSA BWC ISA NSO CIA BEL SAR DFC PBC ISR RHS 5FD HD FLA IH MKC UNA TBC OOC HOW BS DHK FOLS IW BST NHE AOD HLC BCC BR UC CWS FGC F.UP HTE IB JAZZ NFC NER ÖG TAS ABO TSE SLISK RAPS ZIGGY DISY UNIK FHER MILK RECKS RICHIE COLE Och många flera
1. vim,moa 2.aod 3.hook 4.ael
CHEEZ!!!!!!hur kan man inte tycka han är bäst?
Jag kan inte riktigt hålla isär folk som varit viktiga för konsten och folk som "bara" är personliga favoriter. Gör ett försök. Man glömmer ju säkert hälften... ingen speciell rangordning. Nyckelpersoner: PHASE 2 PISTOL 1 TAKI 183 TRACY 168 LEE 163d REVOK MODE 2 SEEN DONDI LADY PINK FUTURA RESON och fler jag inte minns just nu... Nyckelcrews: TC5 TATS CIA MOAS WUFCSDK VIM IRAK mfl. Personliga favoriter utöver ovanstående: Enskilda writers ORNE O'CLOCK IKAROS DEKIS FHER OS GEMEOS KR Crews: OHS NER TD NG MSK 70S (italien) VMD (italien) TKA (italien) AIO AOD NFC LTC
Jag hatar internet.
Tlok, Banksy, Cope2, Soten
SKÅNINGAR: CLOPE, EL-P, CMON, FUBIK, RACK, OUIE SKÅNSKA CREW: JFA, 1000 PUNX, MRD, TRC, ETC UZI, RILO, HOOK, IROK, WUFC, NER, KFC, SAR, VIM, MOA, ALL, NER, LTC
1. Dome 2. Uzi, Que 3. Ligisd 4. Tier 5. Hook
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bsie Bast Yoga Lngr Bland alla de dvs.
MILK RECKS LIGISD
Mikael Söderlund made me..
NUG OCH KAOS FÖR DERAS KONSTNÄRLIGA FÖRMÅGA. RESON, CYCLONE OCH WESTON FÖR ATT DE HÅLLER OLDSCHOOLSTILEN LEVANDE.
Största favoriten; Rizot(e).
"Näe, nu målar jag bara lagligt." "Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?" "Jo, det var jag igår."
1.NORM 2.QUE 3.UZI 4.OTHER 5.IKAROSS 6.XENO 7.KEEP6 8.SURGEN 9.DOME(göteborg) 10.MASE/MANE/MAIN
skil LIGISD Bates hook LIGISD uzi hela MOA(Typ:Mins, Fusk, Rebel, Les, Terror, Kegr, Psy, Raw, Trick, Mach, Sabe, Moes)
Svenska: Ikarozz Dekis Marr och hela NER crew Utländska: Sofles Does Tsunami Royals crew Banos Msk crew
Men ingen har nämn den överfete Bohemen
Graffare
2010-12-05 12:39
dekis, nug, kaos, och hela bst aod wol klicken
DAT LOUD SACK
VINO. Glöm inte Vino.
Jag hatar internet.
O´CLOCK FETASTE KILLEN SOM FINNS!sen en kille som kör i göteborg BEAT412/ARE2
Kegr, the man the legend. Började 94 med en röd fuck DSB på ett s-tog och kört stenhårt sen dess. Tror att KEGR är dom få som man kan kalla för all-world-king. HNR speciellt NO1/phily/matador för hans unika stil. Skulle något i hans stil läggas 2lax10 så skulle man bli toystämplad för det som gäller idag är en snabb kromare med slarviga HL och annat fel.
BLÅ LINJEN
krak - emens crew bos,lick,3los,byn block - graff masters tudios www.fotolog.com/krakerito gå in på sidan, graffiti på högsta nivå
Göteborg: DOME TSD CREW BST PUNK F-UPS HSF
HSF är inte från göteborg dom är från uddevalla!!!!!
K i l l c r e w !
"It was about selling dope to put our kids thru college"
90-talet: UV VIM 303 NFC HNR 00-talet: IDA JAZZ NSO BWC AOD 10-talet(hittills): ESB WOL BST
NER/WUFC/SDK MSK/TMD EHG!
Been Burning
jao jao HSF är från hisingen!!!
Jag ger den här tråden tio inlägg till sen tas den bort, om inte folk börjar MOTIVERA sina svar. Det är inte svårt, ge det ett försök.
1. olof 2. hook Vem i ända är Olof? Olaf kanske?
Kanske inte traditionell graffiti men Adams är en skön filur. Allt från att bygga stugor till ligga i hängmattor i Tokyos gator.
BLÅ LINJEN
1. Crome 2. Vibes 3. Mak2 4. Bates 5. Skil
"Visions of pain, cut like incisions with blades Spoke to the Devil yesterday, he put some shit in my brain!"