Vilka är era favorit målare?
Jag undrar liksom vilka målare ni tycker har betytt mest för graffscenen och även som är era personliga favoriter. Här kommer mina 5 best of iaf. 1. Kaos 2. Reson 3. Ians 4. Zappo 5. Seen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Seen,Cope2,Jaone,Can2.
http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8 http://youtube.com/v/qJoe7Fioro8
jag glömde skil :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ikarosz, Nug, Sken
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
can7
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
1. Rilo 2. Otur 3. Glöm 4. Que 5. Dirte
Är lika ond som billy the kid
Revok Kem5 Ges Dems Atlas Norm Augor
A
Ja diggar hela Ltc mest av allt
Coke, sir , Rent , olaf , Nov york.
alla vet ju att klottrare e knarkande monster som knivhugger pensionärer o rånar aschmed nere på hörnet..
Que Uzi Sken
jag tycker att cunt i hfu är ashäftig
Awaiting Beheadment and Mutilation
Rymd
Relaxtion in the nation
pyc hank dgs hook knock
1. peylor 2. murm/flun/fluid/flurin 3. wufc 4. dask och read 5. Tak motherfukers crûee
1. fher 2. knock 3. pms 4. misil 5. eld 6. fer 7. machine 8. PMSARMY!! 9. pe.em.ess 10. arsle
freedomwriters: du glömde ju OND, DOS , NIO , BOV , TEN
Bates.
1:Asma? 2:Hook? 3:Olaf? 4:Circle? 5:Quick1p24 här på Whoa
can2 pch brok e la på toplistan tror ja
Ingen mera rosa banner
Betytt mest för scenen (sverige) KAOS AMAN RESON FHER UZI XENO & LIGISD Personliga favoriter för tillfället (sverige) ABC123 OLIK ARAS DOME FHER
det kostar på att ligga på topp
Thomas Crew toppar min lista
JA... alltså målaren JA
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
BornBusy P2 Hur kan du inte nämna Nug på första listan? Bästa svenska writern nånsin.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
1. HFUS 2. HFU 3. HFUS 4. HFU
all 'bout the bluntrap
roots, dako, hoplouie, akay, malmö street projects, sacho osv.
knööcken!
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!
MEL
Graffare
2008-03-07 13:44
hur fan kan ni ha fher/knock som favoritmålare? han suger ju hårdare än hårdast. men man kan ju iofs inte klaga på sättet han fixar fame.
jag gillar många målare men dom bästa är nog 1.ANCE respekt till han!2.erse 3. seen 4.cope2 5.que 6.uzi O MÅNGA MÅNGA FLER! peace
fher, xno, mel, nug, olaf, ångest, circle ~
Rilo, Can2 , Ikaros , Unik , Olik osv:)
1 seen 2 rec 3 otur 4 que
5 cope 6 rilo
ursäkta konstapen vad tycker du om min konst på staten
risk / risky
You're mad just cuz im stylin' on ya'.
de blir lite skevt när ni blandar svenska o utländska målare på era listor...
det kostar på att ligga på topp
heja arsle!
Call me Mr. Tibbs
Hook Que Uzi Ligisd Nug Tier View Vifl
Vad glor du på?
Clis Polar Irok Uzi Que Luck Ians Egentligen fattar jag inte varför man producerar en sånhär onödig tråd, är väll lite ointressant att läsa om vad andra gillar för målare, skiter man ju helt totalt i, men har man tråkigt hänger man på Whoa's Forum!
Sen diggar jag Aras! Gillar hans grejjer när han väl producerar dem. Vet inte vad man ska kalla honom, men en väldigt underskattad målare iaf! Men när han väl producerar sina grejjer ger han gärnet! :D
polar luck nug skil boss mm...
____________________ ------>slyna!!!!!!!!!! ____________________
Glöm Dirte View Ligisd Nug Tier Gauge
http://myspace.com/BoodaBlezzin
NUG HOOK CLIS OIDOR MEL
XNO-LIGISD