tkr faktiskt min mormor :)
Ians Rise Yoga Rile
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta e forumet som e till for att slicka andra malares arslen!
WINO - UNA POSSE
Skil, Nug, Cazter, Irie, Hell, Bonus
Några jag gillar är: Swet Crack Cyclon Speed Seksie
puppet pasha bams mekano daim
Allt är sant på internet.
Robob var tung på sin tid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
IRAKCREW IRAKCREW IRAKCREW IRAKCREW
Relaxtion in the nation
1. FAME 2. FY 3. PMS 4. ABAB
q
Rilo/Uzi Misil Slak Aphex Hook
Stora pennor och sprayburkar!>_<
hahahahahahahh "yr crew"
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
röv one bic crew
Arsle, Fher, Knock, Missil är ALLA FYRA SKITBRA MÅLARE !!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
all 'bout the bluntrap
Alla i WUFC, även fast dom inte gör något speciellt avancerat.
Skize Easy Impact Greg Puppet Caster Pike Ziggy Disey
Aman och Nug hamnar nog på delad första plats.
XEEEENOOOOOOOOOO
dj mazzot
Dondi,Bando,Shoe,Delta är några som tilltalat mig
O'clock !!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Dom som man umgås me i eliten...
Running free with lsd. WemVlchillers
WUFC CREW.PMS CREW.FY CREW.VIM.CREW.KCN CREW.AM CREW.
ni e sjuuuka de e synd om er ni alla e super toyzzzzzzz bla bla bllaaaa
alla i SN , fett tunga boyyzz!!
jag blir ledsen på alla idioter som tror att wufc e one och att dom nämner samma person om och om igen....
EyShu!
uvc. jet wufc
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/
jo till er alla toys ni vet vilka ni e sluta dra upp er själva noob tags....
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/
jag tycker iaf mofo . dom gör söta saker,
Medvetslös till helgen.
Lucken (luck) gud vad jag älskar luck och sano
Zink helt klart.
alko!
DAIM har de tyngaste 3D:en....
Tänk dig att du simmar mitt ute i havet så kommer en gigantisk hamster och ollar på dina kläder (0-0)
Spasm från OCF och ABC 123 drar ju de tyngsta pices nu i gbg. Fett med props till WUFC, QUE och UZI! Annars är ju en av mina favoritsaker Throwups! Det är ju så jävla fett, man! Cope 2 drar ju fet throwups, Iz The Wiz, JA/sane, Blade, Comet, Dome i GBG och Maz/se i GBG drar fett med. Men, den fetaste ThrowarN genom tiderna är ju JESTER! Fetast med props till Jester!
"Polisen håller förhör med de och försöker utröna om det kan vara fler fönster som har blivit utsatta för skadegörelse." - DN
* Fire * Zappa/(Cold?) * Penso * Grey (USA) * Relik * Husk MIt Navn * Kegr/Splat * Sabe * Chob Blev en liten mix såg jag nu, men vafan. Dessa grabbar vet hur man sadlar hästen.
que ligisd Fääwwt me bra!
jag har alltid rätt.
Relik, Ligisd, Hell, Rilo typ...