Jag har alltid gillat Am gängets röjjiga men ändå rätt så avancerade stil.
fy tsd crew f.ups laps loop icud
http://gbggraffpics.blogg.se/
Lite kul o se vid veddesta bron till outlet, då står det Am rollat sen dragna lines me svart på varje pelare under den bron ( 10 pelare ) o varje sitter 3-4 m högt upp :) Ja de har bra stil på vissa, finns en cromare på två elskåp, ett A på ena M på andra, sjukt snyggt
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?
Måste säga att Recks och bates är mina favoriter.
Trasig lampa
jag tycker weone är bra..o så är han lagom käck
Awaiting Beheadment and Mutilation
Pinsamt att folk skriver que/uzi, visst dom är bra writers kvantitetmässigt. Men det finns writers som dödar de både kvantitetmässigt/stilmässigt. Utländska: 1. Cope, låter som vilken p12 som sökte graffiti på youtube. Men att varit new york allcity bombing king (street) flera gånger ger min respekt, och det sjuka famet han har. 2. Seen 3. Oclock 1. Killah/Other/Go 2. Fher 3. Recks
SPAAQONEONEONE SNAONEONEONE
Ching ching ching huba baluba
NUG POLAR JEKS NASE OLAF TRES GAUGE CMF AMAN PIKE KAOS SKAR IROK JUNGLE JUES VINCE MEGA SLISK HELL PANK .. No we are talking..
http://www.fotolog.com/northernzone
NEED ERSE ULTRAKID NUG SAG POLAR JEKS NASE OLAF TRES FUK GAUGE CMF CARTON PORCH OCWR BONO CLIS VISION PURE HEALR JAWZ HOPE CURSE AMAN PIKE KAOS SKAR IROK JUNGLE JUES VINCE MEGA SLISK HELL PANK DUE DUDGE CIAO DATE LIGISD AMIN RATS DRAKE NEST ....Från crews: ( VIM, MOA, CAS, NBC, 7DC, IND, JPC, OWS, SEZ, NWO, MHR, YXA, Y2K, BST, FOF. AM-24.7, AE, AOD, MUD, ASE, FY, HD, SIN, 19X, TNS, NHE, AG, TR, ROD ) . .... No we talking...
HeatoN
I was livin' in the darkness when I saw a light..
Hook Hook Hook! Ingen tvekan!
Represent yourself!
Otan härifrån västervik. Störtskön stil och skön kille. Han målade och var grym på det, han skejtade och var grym på det och han spelade hockey och var grym på det. Sånna personer ska inte dö Sry om jag gick ot RiP Otan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1991: Bara utifall du inte visste det så är Nug och Dudge samma snubbe
1. Que 2. Milk 3. Banksy 4. Cope2 5. MoG
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PMS BST BWC Y2K F.UPS RGE FAME OMG AM
fadevvik Vet vem otan var efter sett bilder. Han var grym och verkar varit en jävla bra kille. Här i Skåne dog målaren "Shuk" sommaren 2007. Han var den bästa nånsin på throw ups och älskad av nästan alla målare vad jag vet. Han var även med i cha och hängde mycket där uppe. Var en lika schyst snubbe mot en som målat 1 dag eller en som målat 10 år. Det är hela tiden fel personer som dör :(
Själv är mina favoriter Skåne målarna. Har alltid gillat tex heor, mentor, newer, shuk, marr, thed, leon, alma, fool, poer osv. Finns så många feta i Skåne. Fastna för dessa runt 2000-talet och älskar när man får se en panel komma rullande av någon i Skåne
1.cope2 2. kegr 3.fher 4.kaos
-Yahii- Bara utifall du inte visste det så är Dudge och Due samma snubbe. Nu är jag lite löjlig va? Jag lägger min röst på Moon som härjade en hel del på 90-talet. Kommer ihåg när han fick för sig att köra en stor jäkla NO FUCKING CLASS över hela muren vid Tranebergsängen. Detta trots att han inte var med i NFC, så vitt jag vet. Reson gled hur som helst dit två dagar senare för att "fixa till" målningen. Skön snubbe! Om jag kommer ihåg rätt gled han även runt och drog VIM.
massa randoms ni anger... Suk thats it.
Glömde : JOMPA (ATC), EGAL, MOLN
serve fba
Skar Vince Irok Tres Olaf Clis Nase Oidor Xeno Mel Leon Beor Yers Wong Ben Thed Dne
one-armed kase
Tu m'emmerdes!
(Svenska Crews) 1. BAC/KLÖS/SRC/M2S 2. GS/DIT/NFC 3. STFU/OCF/TSD/FCK 4. MÖS/HSM/WUFCSDK 5. FY/DNB (Swe Writers) 1. Ozek 2. MAD/WeOne 3. Que/Uzi/Merk 4. Kosr/Spazm 5. Asko/Tabla (USA CREW) 1. XTC 2. MTA 3. TNT
JAG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kers Peio Miel Enil Scum SKKKKKKKKKKKKKKKK!
Ikaroz, Rilo, Ance, Irok, Que, Uzi, Hfu..
"det viktiga e inte att vinna, utan att alla andra förlorar",...,"behöver du nån som kan spika vet du vart jag finns"
uzi , que , ikarozz
Öhm - snackar vi Sverige el Världen? Smash från Schweiz e nog den som e mest produktiv och som samtidigt håller en brutalt hög nivå!
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Producent
2009-11-10 23:30
Gauge, Nug, Olaf är najs.
jhurdtasgbnbzmgzfr.
Top 10 enligt mig! dental. rios. gud från f-ups. smea. que. rilo. cedel. dear från tidigt 90tal. rubin. dose. TOP 10 CREWS enligt mig Tsd. dra. hnc. pms. bst. wufs sdk. tcmf. fau. ocf. cha.
wholecar?
Själv gillar jag skåningar, Dinma,Ays,Dke,Ehg,Ugk,Yks,Boof,Mrd,Ner,Sw,Hk,Kc osv osv .
en liten fråga hur fan kan alla tycka att UZI o QUE e så jävla tunga? visst dom e bra men inte ens i närheten av bäst,, 1.BS CREW 2.BS CREW 3.BS CREW 4.BS CREW 5.BS CREW 6.BS CREW
Ashes (eller var det Asher?) har bara varit med i ett halvår nu men jag läste nån intervju om honom och så har jag sett wholecars också. verkar fett chill
Fuck the System
fadevvik Är du dum? Otan spelade knappast hockey..
Nae men ärligt.. Jag driver bara med dig, vad jag än skriver.
Skånska Crews som Dinma, Dke, Ay, KC, UGK .. Är dem jag föredrar.
Kned Knåd..
1.självprops
Aight Aight Aight
roger och dozer
sano slicrew peylor soam dis abri Det är mina bästa favvo målare asså jag e allvarlig de dem bääästtaaaaaaa målarna på jorden assssåååååååååååååå.. hahahahahahahahaha
Uzi , Hook & typ alla i The pricks.